肥媽

肥媽舉3鐵證感應亡夫在身邊 喪夫復工:我唔係導人迷信﹗

最新娛聞

廣告

肥媽老公Rick上月初病逝,二人結婚21年一直十分恩愛,痛失摯愛的肥媽終於收拾心情,日前復工為無綫錄製賀年節目,喪夫後首度公開露面的肥媽對亡夫惦記不已,更坦言一直感應到亡夫一直在身邊,更舉出三大鐵證以表亡夫對她的另類關懷﹗
撰文:東方新地|圖片:肥媽facebook、新傳媒、節目截圖

肥媽喪夫一個月復工

肥媽坦言丈夫離世令她相當不捨及未能習慣老公不在身邊,最近開始釋懷更指老公上天家都是一件好事,又指自己是時候放下﹗不過口說放低,肥媽卻透露每日都感應到亡夫就在身邊,對她繼續貼心「照顧」。

肥媽指亡夫遺願是她繼續開live教煮餸,教已燒電腦及ipad紙紥給亡夫以便繼續收看節目﹗
肥媽指亡夫遺願是她繼續開live教煮餸,故已燒電腦及ipad紙紥給亡夫以便繼續收看節目﹗
肥媽又指希望亡夫在天家也可以繼續「畀心心我」。
肥媽又指希望亡夫在天家也可以繼續「畀心心我」。

肥媽感慿亡夫在身邊:「我唔係導人迷信﹗」

肥媽指過去除了飲食照顧老公,其餘一切起居生活都是依賴著老公,肥媽舉出三項鐵證以證老公一直在身邊「照顧」她,指曾經試過找遍全屋所有地方,也找不到錘仔,但卻突然在工具箱出現,似是亡夫暗中幫忙。又試過冷氣在瞓覺時自行熄機,肥媽指「怕我冷親幫我熄機」,又指最有靈性的狗仔夜晚會搖頭擺尾,像在歡迎亡夫回家﹗如此種種,肥媽直覺亡夫Rick一直在自己身邊:「我唔係導人迷信﹗」

肥媽亡夫Rick上月17日在香港殯儀館以天主教儀式設靈,翌日在聖若瑟堂舉行天主教彌撒大殮,隨即奉柩哥連臣角火葬場進行火葬。18日出殯當天肥媽指恰巧是亡夫的回魂夜,亡夫信奉天主教,肥媽卻以道教佛教儀式,為老公燒衣﹗
肥媽亡夫Rick上月17日在香港殯儀館以天主教儀式設靈,翌日在聖若瑟堂舉行天主教彌撒大殮,隨即奉柩哥連臣角火葬場進行火葬。18日出殯當天肥媽指恰巧是亡夫的回魂夜,亡夫信奉天主教,肥媽卻以道教佛教儀式,為老公燒衣﹗

老公信天主教 肥媽燒ipad紙紮

肥媽表示因為亡夫生前的飲食全由她負責,所以在亡夫的天主教形式的靈堂上,肥媽獻上有煎pan的花圈寓意「繼續煮飯畀老公食」,肥媽透露老公遺願是希望她繼續開live教煮餸,所以肥媽為亡夫燒了電腦、ipad等紙紮,等老公死後可繼續收看其煮食直播,以及可以畀like,故開工都感到老公在關注她﹗

喪夫一個月的肥媽收拾心情,預告開live日期及時間。
喪夫一個月的肥媽收拾心情,預告開live日期及時間。

肥媽痛失結婚21丈夫

肥媽Maria Cordero嘅葡籍丈夫Rick,於11月初早上因呼吸困難而入院,於凌晨逝世。隨後肥媽於社交平台公佈丈夫死訊。由於Rick嘅死訊過於突然,肥媽一時難以接受,Rick嘅身後事將會由家人安排。肥媽與Rick結婚21年,風雨同路,恩愛至今;Rick於2017年確診末期肺腺癌,肥媽一邊承受巨大嘅心理壓力,一邊以各種方式支持老公,並肩對抗癌魔。

肥媽曾慘遭家暴

觀眾平時見到的都係肥媽強悍一面,或者同六號(陸浩明)嘻嘻哈哈教煮餸,你又點估到佢曾經係家暴主角?事緣18歲果時,肥媽嫁俾大過佢22年的菲律賓酒廊琴師,對方家境平俗,家庭經濟全靠肥媽支撐,養活一家八口。

200304241301509886175953
肥媽遇到老公Rick前,婚姻不美滿。
200309211853510284719611
肥媽提到曾遭前夫家暴,立即淚流滿臉。

前夫曾偷食女傭

肥媽透露前夫婚後一年即失業,每月攤大手板問佢攞錢,每次出糧都要成個糧袋都交俾對方,但每每未到月尾就已經花光。所以肥媽的子女們都勸佢離婚,認為如此下去肯定冇前途。肥媽仲話前夫曾偷食家中女傭,令對方懷孕,衰到冇人有!

12222
肥媽唱歌時每每能唱到撕心裂肺的感覺,是因過去種種不幸遭遇。

拳打腳踢出刀仔

以為咁樣做已經夠賤?低處未算低!當前夫覺得肥媽自力更生,佢就想完全控制肥媽,不時拳打腳踢,連刀仔都出埋!只求打到你服。好彩肥媽夠健碩,擋到幾下刀攻拳踢,不過咁做已經傷透佢心,更對小朋友造成好大影響。雖然已經過去多年,但肥媽在節目中重提呢段慘痛經歷時都忍唔住爆喊!

12344
肥媽在節目中談及過去失敗婚姻。

幸好肥媽現任老公Rick對佢極好,令佢重拾信心,現時肥媽有6個仔女、13個孫,得閒登台得閒、弄孫為樂,總算苦盡甘來!

肥媽痛失丈夫!肥媽兩段婚姻曾被前夫家暴 與Rick再婚舉行3次婚禮
肥媽遇上現任老公Rick,從此得到幸福,結婚廿一年,Rick11月病逝。

肥媽嘅葡籍丈夫Rick不敵癌魔離世。肥媽同丈夫鶼鰈情深,結婚21年嚟一直恩愛,肥媽更曾喺在鏡頭面前大讚丈夫,甜蜜講述二人之間嘅相處點滴。

https://www.youtube.com/watch?v=wRzZ4EELk-I