新抱

網民:他朝君體也相同! 新抱咒罵同住奶奶反被鬧毒婦

熱話

廣告

結婚最怕咩?結婚除咗怕離婚,就係要同奶奶一齊住啊!近日有一女子在Facebook群組發咗篇文,一路數佢奶奶嘅不是,怨氣爆棚,惡毒句子充斥成篇文,仲用啲4個詞語形容佢GE奶奶:「古老石山、 腦殘閉塞 、思想古舊 、人蠢無得醫」,引起網民關注呢個毒婦新抱。

撰文:東方新地、STELLA |圖片:Facebook、劇照

新抱咒罵同住奶奶反被鬧毒婦

呢篇文出現於Facebook群組「同住奶奶好惡頂」,一開頭已經用三個四字詞加上五個字形容自己奶奶:「古老石山、腦殘閉塞、思想古舊、人蠢無得醫」,打 post都要做個狠毒嘅概括,已經開左個怨氣爆棚嘅頭啦!

睇翻篇文,文中奶奶都幾多管樓主嘅生活事,由文中所見,佢不滿新抱坐月,話自己「以前生完第二日就落田做野,邊有而家咁幸福」,夜晚「未到9點就熄燈」,理新抱早餐食啲咩,話新抱個仔抵抗力差成日病,但自己病又唔戴口罩唔睇醫生,七月鬼節唔比新抱同個仔出夜街,又理新抱點樣教仔,新抱狠毒咁話「你鐘意有本事就自己生多個出黎教,你生到先算!」

對於呢個毒婦新抱嘅post,唔少網民都覺得呢個新抱好狠毒,真係「最毒婦人心」啊今次,又話佢把口好衰,自己都有仔女,應該積吓福,仲講「他朝君體也相同」添,認真好笑。

亦有留言話樓主應該要睇吓心理醫生,覺得樓主心理有問題。

亦有啲留言看似比較客觀,話人老之後都會係咁,鬧人解決唔到問題。又或者話建議佢奶奶翻鄉村養老。

有得網民則看得出樓主只是在呻吓發洩吓。不過又係嘅,生活上大大小小壓力實有,唔適當發洩真係好易有病,希望樓主本身個人應該都唔係真係咁狠毒!

關鍵詞
新抱奶奶