孫耀威

跑輸蘇老闆!孫耀威西裝王國夢撻Q

娛聞

廣告

曾經在台灣和上海投資經營餐廳及酒吧勁蝕過千萬的孫耀威,未有因蝕走大半身家打沉創業信念,17年再掟千萬投資大搞自家設計的品牌西裝,同時開地 舖及過千呎旗艦店,雄心萬丈再出發,為吸客經常落舖打躉做生招牌,實行和同街開西裝舖的蘇志威打對台,上年再拓展開第三間分店攻埋自家品牌婚紗,不過三間舖租金及店員人工使費每月燒銀紙近百萬,最終敵不過經濟不景,七月兩間西裝店關門大吉,只剩 下位於美麗華酒店商場2樓的細舖頭繼續營業,唔通搞 生意真係老孫(孫耀威)天敵,總係波折重重!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、IG

孫耀威 每月百萬開支

雖然試過搞餐廳及酒吧生意損手離場,不過,孫耀威對投資生意依然雄心壯志,喜歡時 裝設計的他,曾低調幫過自己經營的酒吧侍應設計服裝,17年決心投資搞西裝品牌生意大展 拳腳,揀正人流旺的尖沙咀開舖,除咗位於美麗華酒店商場2樓的過千呎旗艦店,還有樓下 地舖,每月租金便要廿多萬,夫妻檔不時落舖巡視業務,信心十足的他更揚言計劃將品牌衝 出國際,不過經營三年,七月兩間主店便關門大吉,只剩上年開業位 於2樓的細舖頭繼續經營。

17年創立自 家西裝品牌Tuxee的孫耀威,設計愛玩天馬行空,加上價錢走高檔路線,開業初期,便經常落舖做生招牌吸客,不過經營三年,兩間主店舖七月已關門大吉。

 

據知情者透露:「搞自己品牌服裝可以話係 老孫多年嘅心願,開舖無耐佢已經計劃做埋女裝,一直諗頭多多,上 年就開埋第三間店主攻自家品牌婚紗,不過,三間舖頭每月開支差唔 多成百萬,雖然話係由佢設計啫!但要過萬蚊做件西裝價錢拍住名牌 貨,客路始終唔夠普及,近年香港經濟又唔好,靠熟客生意好難維 持,佢唔想繼續燒銀紙,最後決定兩間舖都唔續租,留番間細舖 頭,話晒依家流行網上店,佢都覺得係時候轉型。」

於尖沙咀美麗華酒店商場開設的地舖及旗艦店,兩間舖加埋過千呎,17年開業時,孫耀威更親自為兩間舖頭設計舖面,格調高雅相當揼本!

旗艦店和地舖近日關門大吉,孫耀威連日來就將部分舖頭貨品搬入倉,部分則移去上年才開業,位於美麗華酒店商場2樓的婚紗舖頭。

唔夠大眾化

孫耀威設計的西裝亦走偏門路線,與同街打對台的蘇志威以傳統 款式招徠,始終唔夠大眾化。據知情人士透露:「老孫份人好有自 信,搞西裝禮服店,佢都唔跟傳統,鍾意天馬行空,布料同款式玩另 類,但未必人人受落,而且蘇老闆好有生意頭腦同經驗,搞禮服店同 跳舞學校都掂!」 近日孫耀威位於尖沙咀的西裝地舖以及原先位於2樓的旗艦店已經 圍晒板交吉,日前他亦有在社交網示意搬舖,不過只剩的細舖比起之 前兩間舖都大縮水,轉型可能係另一條出路!

開業初期,兩公婆不時落舖巡視業務。

三年前西裝舖開業舉行開幕禮,車婉婉亦到場賀好友榮升老闆。

17年為幫西裝店谷生意,孫耀威特別為品 牌西裝和婚紗舉行婚紗禮服展,同老婆陳美詩做埋Model 宣傳。

除咗大搞西裝生意,17年老孫還 回歸樂壇簽約星娛樂再出碟,近 日新歌更入圍勁歌季選。

拍拖八年,孫耀威17年同陳美詩 (Macy)拉埋天窗,對老婆錫到 燶的他,不時孖老婆出遊,今年 情人節兩人到德國雪山滑雪。

比孫耀威更早睇中男士西裝禮服市場有 得發圍的蘇志威, 12 年已在尖沙咀開設 西裝禮服店,至今已經擁有三間店 舖,分別位於尖沙咀、灣仔和中環,而 三年前孫耀威開舖,就揀正同蘇老闆同 一條街,開宗明義打對台。