黃心穎

黃心穎追魂Call氹掂 馬國明密謀赴美密會

最強精選

廣告

「安心事件」發生逾兩個月,黃心穎遠走美國,進修為名,著 草為實,被傷得徹底的男友馬國明一直留港拍《降魔的2.0》,以 工作來麻醉自己。對於姣心穎,馬明被指未能忘情卻又未能釋 懷,不過女友一直越洋追魂call,不斷上演一哭、二鬧、三上 吊,耳仔軟的馬明亦開始動搖。 猶記得心穎被踢爆倫食當日,馬明母 親表現出前所未有的雀躍,以為一天都光 晒,馬明從此可以遠離邪花,重歸母親懷 抱,可惜馬明對於分手舉棋不定,畀心穎 氹兩氹,仲密謀飛去美國私會。終於拍完 劇放成個月大假,馬明日前盡孝道陪母出 街,拖到實情景好溫馨,出發會心穎前呵 母,無非都係想馬母息怒。

撰文:東方新地

黃心穎追魂Call氹掂馬國明

黃心穎一手做成的「安心偷食事件」,結果累完全家累全台,受 影響人士多不勝數,而直接身受其害的男友馬國明,則一直處之泰 然,很快就公開回應事件,對於女友的不忠,馬明從沒有說原諒或 不原諒,亦拒絕回應是否會分手,他只是處處維護,所以被封「絕世 好男人」。然而馬明心中的悲憤,只有他自己最清楚,呃到人呃唔到 自己,出事後馬明一直沉迷在工作之中,日接夜夜接日拍《降魔的 2.0》,收工即返家休息。

馬明同心穎拍拖三年一直被利用上位,飽受情傷後依然為女友護 航,並坦言知道事件後,好快冇嬲嘅感覺,反而係變成擔心:「我 擔心牽涉到呢件事嘅所有人,任 何一個受到傷害我都唔希望,我 可以代表佢講少少嘢,我知佢都 知道自己做錯,佢仲好年輕,未 來仲有好長嘅路要走,希望大 家畀啲空間佢!」

有寶貝仔馬明 拖到實一實,馬母 全程蓮子蓉咁口,據 知馬明經常投訴母親 唔肯做運動,所以這日特登帶阿媽出外。

 

 

咬實唯一翻身機會

據知馬明唔想件事變得更複雜,所以唔想多講,他亦想等拍完 套劇有時間諗清楚先再作決定,知情者透露:「心穎真係好帶挈,佢 自己出事可以一走了之,可憐馬明要硬食,仲要扮冇嘢,睇得出佢 呢兩個月開工都心事重重,已經捱到又殘又乾,所以佢想將感情事 放埋一邊先。不過心穎就咬住佢唔放,日日都追魂發短訊同打視像 電話,馬明最初都冇聽冇覆,想大家冷靜吓先,不過係人都知佢易 心軟,最終佢都有keep住覆,畀心穎狂氹之後心情好番好多,不過 佢唔會再盡信心穎,亦唔會抱太大期望。早前心穎話知道自己有一段長時間唔可以返香港做嘢同見屋企人,仲話自己情緒唔 好,又話會亂諗嘢,好想身邊有個人陪,佢知道馬明6月拍完 《降魔的2.0》有成個月休息,所以喊晒咁叫馬明飛去見佢,又話 好掛住。事業已經一鋪清袋,心穎唯一可以挽回少少形象就係 得到馬明原諒,而馬明見到心穎咁,亦好唔忍心,仲有成個月 假,所以佢亦隨時起行。」

周日(6月23日)下午三時 許,馬明拖實母親離開太 古城寓所,過馬路時跟隨 母親節奏慢慢行,呵護備 至。

 

辛苦拍劇拍足幾個月,馬明擔正的《降魔的2.0》終 於煞科,放大假至8月,可以靜下來解決感情事。

 

馬國明密謀赴美密會

《降魔的2.0》終於煞科,不用再捱更抵夜的馬明亦回復精 神,早前他為新劇《白色強人》宣傳時,被問到有否聯絡女友心 穎時,馬明拒絕回應,但表示心情已無大礙,受訪時更透露現 時處於休息階段,除了宣傳新劇外,還接洽了不少香港及內地 登台的工作搵真銀。再被問到會否去旅行散心?馬明說:「唔 會,我接咗啲活動,而且我都冇乜嘢,一直都投入工作,希望 大家手下留情。」據知馬明早已定了行程偷偷飛去美國與心穎私 會,不過卻遭到家人強烈反對,而最大的反對聲音當然是馬母。

 

由太古城步行去筲箕灣,路程最少要30分鐘,馬 明不時被途人認出眼望望,但他都不以為意,繼 續拖實阿媽做乖仔。

馬明出身於小康之家,向來慳家節儉,這日與母 親幫襯平民茶餐廳,一樣 食得滋味同開心。

 

家人強烈反對

與心穎拍拖前,馬明慳家樸實,凡事以家人為先,與母親的 感情更是好到不得了,曾話過婚後都要與母同住。不過自與心穎 拍拖後,馬明為迎合年紀細一截的女友改形象扮後生,花錢置裝 又破費買禮物氹心穎,唔止買20萬一對情侶戒指面不改容,就連 過百萬車都買,馬明更一改口風,明知母親與女友不能同一屋簷 下,公開表示會努力搵錢買多層樓結婚,馬母對於心穎早已甚為 不滿,不過仔大仔世界,無奈被迫接受。

下午5時許,馬明母子經西灣河打道回 府,行經燒味店,馬母要買乳豬為晚 餐加餸,馬明乖乖站門外等。

一名疑似燒味店太子女突然撲出要同 馬明合照留念,馬母見阿仔咁受歡迎笑得好開心,馬明雖然爆晒瘡,一樣好樂意合照。

直至今年4月驚爆「安心事件」,癡心馬明被重創,馬母被記 者追訪時表現出前所未有的歡喜,心穎被撕開真面目,馬母以為 不費吹灰之力就可以令馬明醒覺,卻不知道這段期間心穎原來一 直在暗中補鑊𦧲復合。當知道馬明隨時會出發赴美後,馬母都好 言相勸,知情者說:「呢兩個月嚟馬 母都以為個仔會決心斬纜,因為唔 見佢有提心穎,心情都好似平復 咗,馬明唔係返工就黐家,同馬母 關係又回復以前咁親密,馬母都有 同馬明分析,話個女仔變咗心已經冇得救,就算勉強再一齊都會有條刺唔會有結果。馬明係孝順 仔,佢唔會講大話呃阿媽,早前佢有提過會去探心穎,結果所 有屋企人都反對,勸佢唔好再做傻仔畀人利用,不過忠言逆 耳,馬明都係要去。」

聲言放大假要接job 搵真銀的馬明,日前遠赴 蘇州登台,官仔骨骨大受歡迎。

女友出軌困擾兩個月,近日難得見馬明 精神飽滿,笑容亦重現。

 

母子情未變

情關始終闖不過,馬明做個好男友的同時,亦會顧及母親 感受。本刊記者日前見到馬明拖住母親步出太古城寓所,二人 悠閒地沿太古城道經西灣河行到筲箕灣,大熱天時身水身 汗,但馬明全程都拖實母親手從未鬆開過,戴帽戴眼鏡都不時 被途人認出,但馬明都一於少理,繼續母子溫 馨行街。與母食完茶餐廳醫肚後,馬 明再陪母去斬料預備晚飯,繼續手拖 手行返太古城,期間馬母又陪仔入商 場買CD,出發前都抽時間陪母行街呵 番,睇得出馬明孝順的初心從未變。馬 明已經45歲年紀唔細,係乖仔就回頭是 岸,唔好再浪費時間同感情用事,快啲 搵個合資格嘅新抱仔畀阿媽。

順仔馬明唔止陪阿媽出街,仲負責拎住袋斬料,拖住阿媽行入商場,出來時馬明手上多了兩隻 CD,冇嘢做宅在家,聽音樂娛樂吓都好嘅!

出事後冇面見人的黃心穎,經澳門飛去美國避世,雖聲稱赴美是進 修,不過據知心穎在當地繼續享樂,唔使做,快活過神仙。