嘉盈

嘉盈「封波」主持世界盃節目 轉Sell清純Look竟被指似屯門娜娜?

最新娛聞

廣告

YouTube頻道「熊仔頭 」旗下「熊女郎」嘉盈近日現身多個ViuTV節目,曝光率激增,不過在主持世界盃節目《90分鐘狂熱倒數》,她卻一改平日的性感「MK妹」形象,以一身清純可愛Look示人,結果其新造型竟然被網民指勁似「屯門娜娜」!

嘉盈 做主持時嘅嘉盈。
做主持時嘅嘉盈。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈著波衫玩清純 大Sell反差萌

報稱22歲的嘉盈,繼早前擔任ViuTV真人騷節目《姊妹們的國際市場》嘉賓後,近日又先後為ViuTV節目《MM730-Auntie妳好》及《90分鐘狂熱倒數》擔任了嘉賓及主持,其中在世界盃節目《90分鐘狂熱倒數》中,嘉盈就一改過往性感形象,集集都穿著波衫加短褲,大玩清純Look,同平日的她反差極大!

嘉盈 「封胸」後的嘉盈改為Sell美腿。
「封胸」後的嘉盈改為Sell美腿。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 偶爾會在節目中紮起春麗頭。
偶爾會在節目中紮起春麗頭。(圖片來源:ViuTV《90分鐘狂熱倒數》截圖)
嘉盈 亦試過戴上眼鏡,做「眼鏡娘」。
嘉盈亦曾戴眼鏡密實上鏡,做「眼鏡娘」。(圖片來源:ViuTV《90分鐘狂熱倒數》截圖)

上《Auntie》著TubeTop

輪到上ViuTV節目《MM730-Auntie妳好》做嘉賓時,嘉盈就回復性感本色,穿著一件粉色TubeTop加長褲上陣,完美凸顯其傲人上圍!

嘉盈 上《MM730-Auntie妳好》時,嘉盈穿著一件粉色TubeTop,上圍激凸。
上《MM730-Auntie妳好》時,嘉盈穿著一件粉色TubeTop,上圍激凸。(圖片來源:ViuTV《MM730-Auntie妳好》截圖)
嘉盈 嘉盈仲一度烏低身甚至趴在地上睇熊仔頭同保錡鬥做掌上壓!
嘉盈仲一度烏低身甚至趴在地上睇熊仔頭同保錡鬥做掌上壓!(圖片來源:ViuTV《MM730-Auntie妳好》截圖)
嘉盈 最後係由保錡勝出。
最後係由保錡勝出。(圖片來源:ViuTV《MM730-Auntie妳好》截圖)

清純Look配春麗頭被讚:好靚女!

在節目中忽然「封胸」的嘉盈,近日仲紮起春麗頭,再加上粉紅色背心,用腳遮擋自己的上圍。MK妹走向清純系,網民都大讚呢個Look同新妝十分出色。走向清純系的嘉盈的確比以前更有味道,封胸都未嘗不可!

嘉盈 春麗頭配粉色背心。
春麗頭配粉色背心。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 只少露波邊。
只少露波邊。(圖片來源:IG@kaaying219)

新Look被指撞樣屯門娜娜

不過都有網民對於嘉盈的新look感到不太滿意,有人直言嘉盈的新Look有啲似「屯門娜娜」,不過都有網民認為其實嘉盈除了「巴渣啲」之外,整體的性格同外形都算中上,亦有人指自己撞見過嘉盈真人,覺得佢都非常之Nice。

嘉盈 真係似咩?
真係似咩?(圖片來源:IG@nananananana0125)

重溫嘉盈為自己大平反

早前嘉盈上ViuTV新節目《姊妹們的國際市場》爆出不少「金句」,卻惹來網民負評。而最近一集「熊館」系列就為嘉盈平反!嘉盈回應咗好多有關網民對佢的負評,直認佢所謂的「賣弄性感」是源自於自己的無自信,自被不斷標籤後,嘉盈在衣著上都收斂不少。試當真許賢以及阿慈等人都指嘉盈睇好多書、好留意香港文化同睇好多港產片,係一位不止MK而且有內涵的好女仔。而且嘉盈仲回應咗成日畀人鬧喺節目時「好嘈」、「好煩」的問題,全因嘉盈認為做YouTuber就應該係娛樂大眾,所以佢忽略咗自身的形象去做咗好多想節目好睇的行為。

嘉盈 嘉盈話自從被不斷標籤後,她在衣著上已收斂不少。
嘉盈話自從被不斷標籤後,她在衣著上已收斂不少。(圖片來源:youtube@FHProductionHK)
嘉盈 試當真許腎以及阿慈等人都指佢睇好多書、好留意香港文化同睇好多港產片
試當真許賢以及阿慈等人都指佢睇好多書、好留意香港文化同睇好多港產片。(圖片來源:youtube@FHProductionHK)

網民:嘉盈唔簡單 係一個好女仔!

影片最後仲提到「熊仔頭」有一段時間影片質素下降,是因為創辦人熊仔頭因私人問題而經常不在狀態,而藍仔頭、嘉盈都因此想過要離開「熊仔頭」,嘉盈更大爆一句:「你放棄觀眾都算,啲觀眾支持咗你10年,你放棄channel都算,你自己建立,但你抌低我哋呢班朋友!」不過嘉盈仍然對熊仔頭不離不棄,而且不斷做好自己、付出,感動不少觀眾。觀眾睇完都大讚「喜歡嘉盈」、「見到你地重新振作,我好感動,都好多謝你地繼續拍片,娛樂我地一班觀眾。」、「依個女人唔簡單」、「阿叔我幾十碎人,都睇到喊左。」、「其實你真係好出色,鬧你嗰啲全完都只妒忌你」等等。

嘉盈 嘉盈鬧爆熊仔頭抌低佢哋一班朋友。
嘉盈鬧爆熊仔頭抌低佢哋一班朋友。(圖片來源:youtube@FHProductionHK)
嘉盈 嘉盈的剖白感動不少觀眾。
嘉盈的剖白感動不少觀眾。(圖片來源:youtube@FHProductionHK)

網民推測熊仔頭疑因Santis搞到差啲執笠

不過眼利的網民就發現熊仔頭出現「私人問題」的時間係上年,推測係同Santis拍拖然後出現感情問題的時間,後來去到1月時就爆出解約的消息「熊仔頭話上年私人事扔低左公司,係咪俾MC帽個單野」、「Santis不得好x,差啲搞到kaying bb」、「嘉盈真係好俾心機,好女仔嚟」、「反而冇乜人x santis,熊仔頭拍嘢用心係人都知,條臭x借完佢上位就走人,差啲搞到FH執笠」、「熊仔頭痛苦在心中」、「情關難過」等等。

嘉盈 上年一月爆出解約消息
上年一月Santis爆出解約消息。(圖片來源:ig@santis_chan)
嘉盈 熊仔頭 santis早前認同熊仔頭拍過拖
Santis早前認同熊仔頭拍過拖(圖片來源:IG@fhproductionhk)

嘉盈完整影片:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部分內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@kaaying219、ViuTV《90分鐘狂熱倒數》截圖、ViuTV《MM730-Auntie妳好》截圖、IG@nananananana0125資料或影片來源:原文刊於NewMonday