中年好聲音

中年好聲音6強總決賽︱重溫8大花生位 肥媽不敵猛男攻勢high爆

最新娛聞

廣告

中年好聲音》開播至今精華片段都唔少,感動位又有,甩轆位都有,相信今晚總決賽都唔例外,就等我哋一文回顧吓總決賽8大花生位 !

中年好聲音6強總決賽花生位1:大熱龍婷最後只奪國際象棋

龍婷作為《中年好聲音》最後6強參賽者,向來都畀網民封為極有冠軍相,而且曾經亮相央視歌唱比賽,就算今日搖身亮相將軍澳大台,舞台細咗都冇阻佢出色嘅表現,依然高音甜低音準,聽到成班家庭觀眾㗳晒糖。不過在最後總決賽,龍婷卻三甲不入,僅憑觀眾高票支持,奪得「安慰獎」——「觀眾最愛好聲音大獎得主」,獎品係一副國際象棋,雖說是象牙雕刻工藝品(據報總值港幣百萬)不過實用價值唔高,肥媽頒獎時亦一臉尷尬。

中年好聲音 決賽 尷尬位 plt 中年好聲音 冠軍 中年好聲音
龍婷得到一副國際象棋(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

中年好聲音6強總決賽花生位2:林曉峰久未蒲頭 表現失準

現年52歲嘅林曉峰,去年亮相無綫與內地單位合拍嘅《聲生不息》,轉型並以歌手身份出道參賽,今次《中年好聲音》總決賽,林曉峰終於「強勢回歸」香港擔任主持。不過主持經驗豐富的林曉峰,與節目原有主持車婉婉合作就欠缺花,全晚不時口窒窒,最尷尬係去到宣布最後兩強時忽然邀請頒獎嘉賓,與一眾參賽者甚至評判的互動亦不如車婉婉,造成不少冷場。去到節目後的「王者誕生」節環節甚至無影,全晚表現不如負責暖場的許文軒。

中年好聲音 林曉峰5張嘢先出道做歌手!
林曉峰5張嘢今次回到娘家做主持,但係無料到!(圖片來源:《聲生不息》截圖)
中年好聲音 林曉峰5張嘢今次回到娘家做主持,可惜表現麻麻,觀眾話睇得出冇背稿,成晚喺度甩轆,表情生硬唔自然,搞到網民好掃興,網民仲話佢同其他主持無火花成碌木,搞到成晚好似得車婉婉孭飛咁!
林曉峰5張嘢今次回到娘家做主持,可惜表現麻麻,觀眾話睇得出冇背稿,成晚喺度甩轆,表情生硬唔自然,搞到網民好掃興,網民仲話佢同其他主持無火花成碌木,搞到成晚好似得車婉婉孭飛咁!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

中年好聲音6強總決賽花生位3:無綫搞「全球公投」 重蹈2012年港姐覆轍冧server

今次《中年好聲音》受到 TVB 高層隆重其事,出盡馬力谷行聲勢,一於仿效早年港姐玩全民投票,甚至更進一步推出「全球觀眾QR Code」投票,賽事期間直播選手票數,點知今次無綫,學埋2012年港姐「甩轆位」,又再次死server(當年心穎黑馬奪亞軍,朱千雪屈居季軍,令網民記憶猶新。),網民一度未能登入投票,變到嬲嬲豬上網投訴無綫

中年好聲音 決賽 尷尬位 plt 全球觀眾都可以投票 ,龍婷成功吸納逾卅萬票!
全球觀眾都可以投票 ,龍婷成功吸納逾卅萬票!(圖片來源:TVB
中年好聲音 決賽 尷尬位 plt 中年好聲音 當年又係死server!
原先只容數十萬人投票的系統,在最後5分鐘出現數百萬人流量,TVB事後表示懷疑有黑客入侵!這一屆黃心穎黑馬奪亞軍,朱千雪屈居季軍,令網民記憶猶新。(圖片來源:TVB官網)

中年好聲音6強總決賽花生位4:伍仲衡畀肥媽撩到興起站身

話說節目中周吉佩大唱快歌《跳舞街》,搞到全場變到「我好high high high」,歡呼聲同鼓掌聲猶如放題不斷放送。當然周吉佩成功搞起氣氛,唔少得獲得評判一致嘅好評,至於鬼馬嘅肥媽向來都係觀眾嘅關注點,今次繼續發揮平時撩人本色,喺度挑釁伍仲衡起身跳舞,初時伍仲衡之後企起身扮吓樣,但冇幾耐打個圓場之後,又坐返喺度無跳舞,似乎今次肥媽嘅撩人攻勢唔係完全成功咁喎!

中年好聲音 搞到全場high爆!
搞到全場high爆!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)
中年好聲音 伍仲衡起來了!
伍仲衡起來了!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

中年好聲音6強總決賽花生位5:吳大強夜總會look載歌載舞唱快歌 俊男美女陪襯

已經七張嘢嘅吳大強今次寶刀未老,潮爆演繹快歌《Sway》,件型爆嘅西裝佈滿左珠片,猶如懷舊夜總會look現身勁歌熱舞,班dancer相對之後年齡較為後生,全部企喺後邊襯托吳大強,難得獲得成班靚仔靚女做陪襯,今次決賽吳大強真係威到盡,連網民都大讚佢有台風!

中年好聲音
(圖片來源:《中年好聲音》截圖)
中年好聲音
(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

中年好聲音6強總決賽花生位6:肥媽依舊畀囝囝冧爆 3秒變臉喪喊

周吉佩今晚真係叻仔完全一雪前恥,殺入終極兩強之後,表演情歌《愛很簡單》冧爆全場觀眾,簡直高音甜低音準,字裏行間都流露住甜蜜到漏嘅情感。難怪表演完結之後,主持之一嘅車婉婉都即刻話:「肥媽聽到皺晒眉頭!」初時鏡頭都係靠近肥媽個樣,肥媽表情控制都叫自然,但係過咗3秒之後即刻變面喪喊,睇到成班網民眼都凸!但係觀乎肥媽今晚嘅表現,似乎佢對於一般女參賽者嘅表情相對含蓄,但一去到男參賽者賣力嘅表演,表情即刻變到好激動,一時手舞足蹈,一時又喪喊咁樣,真係好難捉摸!

中年好聲音 肥媽high了!
肥媽high了!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)
中年好聲音 喊到打唔開眼啦喎!巧激動!
喊到打唔開眼啦喎!巧激動!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)
中年好聲音
(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

中年好聲音6強總決賽花生位7:《法言人》主角亂入咪嘴唱半首《友情歲月》賣廣告

依家無綫電視正在熱播重頭劇《法言人》,正當節目去完廣告,準備踏入終極兩強戰爭時,《法言人》四位主角突然亂入舞台,喺度唱劇集嘅飲歌《友情歲月》,明顯就唱得比一班參賽者冇咁出色!諗住唱完歌就算,點會咁簡單啦!?唱完歌之後即刻喺度hard sell劇集:「記得支持《法言人》,星期一至五晚9:30翡翠台見!」成班網民見到突然之間喺度賣廣告,完全不明所以拗晒頭,仲話大減興致咁話!

中年好聲音 決賽 尷尬位 plt 中年好聲音
當年《聲夢傳奇》 決賽有莫文蔚獻唱全首《 The Way You Make Me Feel》、《聲夢傳奇2》 決賽直播就有炎明熹Gigi演唱3分鐘《 真話的清高》,今次《法言人》四位主角只係唱咗半首歌,仲要其他落選《中年》參加者出來大合唱,場面尷尬!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

中年好聲音 決賽 尷尬位 plt 馬國明雖然七情上面,但不難發現其實只係預錄「咪嘴」!
馬國明雖然七情上面,但不難發現其實只係預錄「咪嘴」!(圖片來源:TVB)

中年好聲音6強總決賽花生位8:台下觀眾猛料! 無綫高層全程磅實不容有失

《中年好聲音》收視持續高企,成為無綫電視今年嘅重頭戲,成班高層點會唔緊張?節目觀眾席中,無綫高層樂易玲、曾志偉、蕭世和為求節目不容有失,成晚全程磅實,不過就見佢哋睇到手舞足蹈拍手掌,應該今次好收貨啦!除此之外觀眾席仲有吳大強之子吳偉豪到場支持,仲連帶幾個靚仔兒子撐場。就連《愛回家》飾演三太嘅樊亦敏一樣戴着眼鏡默默支持,真係估唔到原來觀眾席真係粒粒猛料!

中年好聲音 吳大強之子吳偉豪到場支持,仲連帶幾個靚仔兒子撐場!
吳大強之子吳偉豪到場支持,仲連帶幾個靚仔兒子撐場!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)
中年好聲音 高層成晚全程磅實,佢哋睇到拍晒手掌,應該今次好收貨啦!
高層成晚全程磅實,佢哋睇到拍晒手掌,應該今次好收貨啦!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)
中年好聲音 樊亦敏默默支持!
樊亦敏默默支持!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

冠軍周吉佩曾輸畀龍婷?!

翻查紀錄其實早在節目第5集,周吉佩曾與龍婷對戰,挑戰「兩個只能活一個」,5燈直入,1燈或以下即時淘汰,其他就要接受其他參賽者一對一挑機!35歲嘅周吉佩演唱《 複雜 》未能夠5燈直入,而41歲嘅龍婷演唱《 我最親愛的 》作挑戰,當時雙雙晉級,但網民一面倒讚賞龍婷:

事後周吉佩曾在YouTube 頻道留言答謝觀眾的評價:

大家好,我是參賽者周吉佩(吉吉)。 多謝各位收看這次對賽,大家的評價我都有用心吸收,這次參賽真的獲益良多,尤其我跟龍婷姐姐在賽後互相認識一番,實在好開心,就算輸了也非常痛快,因為能夠跟高手對賽是我的榮幸,大家繼續支持中年好聲音,繼續支持龍婷,如果不介意的話順便也支持一下小弟啦!

撰文:東方新地編輯部圖片來源:IG@staceylongting、《聲生不息》截圖、《開心無敵獎門人》預告截圖、《中年好聲音》截圖