陳子聰

陳子聰近況|何超儀首談老公曾險要截肢 一個舉動獲讚有情有義好老婆

最新娛聞

廣告

陳子聰何超儀|現年65歲的鄭裕玲(Do姐)近期進軍YouTube界,開設了個人YouTube Channel《The Do Show》,做埋YouTuber。而《The Do Show》每集會邀請不同嘉賓做專訪。最新一集中Do姐請到何超儀,超儀早前在活動訪問中大爆老公陳子聰身體出現狀況,在Do姐這個訪問中更爆到當時老公大動脈撕裂,差啲險喪命及截肢!Do姐聽完成個故事都話:「我聽完Josie講都好感動。」
何超儀 陳子聰 何超儀 Do姐《The Do Show》請嚟何超儀
Do姐《The Do Show》請嚟何超儀(圖片來源:youtube@The Do Show)

The Do Show︳Do姐請嚟何超儀講述老公陳子聰健康狀況

Do姐YouTube Channel《The Do Show》最新一集請到請嚟何超儀做嘉賓,何超儀首度開腔講述老公陳子聰健康狀況。陳子聰於2016年,被發現腹部鼓脹,原來因為肝硬化出現問題要入院接受治療,後來好返後再發現直腸炎,都成功治療,但因為咁都出現暴瘦的問題。另外超儀想講另一件事係早前老公大動脈撕裂一事:「其實我今次上嚟係想借我老公大動脈撕裂,直情係爆裂咗呀,呢個case嚟到同社會上嘅朋友講,原來呢個病我哋一路都無乜點留意嘅,亦都係一個沉默殺手嚟嘅,同埋係無乜病徵,但原來又可以做body check嘅,可以特別要求check呢樣嘢。」

何超儀 陳子聰 何超儀
講老公當時狀況。(圖片來源:youtube@The Do Show)
何超儀 陳子聰 更傳出因為肝臟出現問題要秘密入院接受治療,身型暴瘦。
陳子聰早前因為肝臟出現問題要秘密入院接受治療,身型暴瘦。(圖片來源:新傳媒圖片庫)

何超儀分享陳子聰曾出現大動脈撕裂

超儀講到老公大病後,認為身體好返,又開始大吃大喝,直到去年10月陳子聰出現大動脈撕裂。當時陳子聰回澳洲探親,食咗好多蝦餃,後來覺得盤骨唔舒服,以為自己整親腰。何超儀指陳子聰眼見面色已有不妥,但唔知咁大件事。喺澳洲最後一日時,陳子聰個肚好痛,車入去醫院時,佢已經暈咗,入咗急症室。全身檢查後,發現陳子聰出現大動脈撕裂,一肚都係血,「照完晒好多嘢之後,醫生同佢講話佢個動脈爆咗,肚臍以下嘅大動脈係爆裂咗喇,應該肚痛係因為一肚都係血。依家唔使講咁多嘢,畀個機會佢打一個電話,佢就打咗畀我。」當時陳子聰說不到話,由他父親告訴Josie他現在馬上要做手術了。

何超儀 陳子聰 何超儀
當時想去探老公!(圖片來源:youtube@The Do Show)
何超儀 陳子聰 陳子聰 陳子聰與何超儀現場大晒恩愛。
二人結婚多年相當恩愛!(圖片來源:IG@josie_ho_chiu)

何超儀:有生命危險出現截肢問題

陳子聰在搶救過程中,身體出現好多狀況,整個身體插滿喉,換咗含矽膠的人工動脈,駁咗尿喉,又要洗腎又流出黑血等。手術完成後,陳子聰昏迷咗好耐,何超儀坦言當時醫生同佢講頭一星期係危險期,好大機會活唔到,同埋隻腳好冰開始發紫,何超儀就打俾香港的醫生,每日記錄低陳子聰的狀況,話俾香港的醫生知,發現有機會出現截肢問題,何超儀就每日偷偷哋自己攬住佢幫佢暖腳。陳子聰最後大概一個月左右先醒返,醫生指佢有機會一世都需要洗腎。

何超儀 陳子聰 何超儀
(圖片來源:youtube@The Do Show)

陳子聰感激何超儀

陳子聰開始接受物理治療,康復穩定後,透過瑪麗醫院搵嚟教授幫忙,最後陳子聰坐醫療專機返港再次接受治療。何超儀喺呢段時間不斷鼓勵佢,但表示自己都忍唔住躲於房間中喊,不過為了自己keep住健康,就無再喊。醫護表示現時陳子聰要一世背尿袋,但陳子聰唔想,何超儀就搵嚟全球最好的醫生,去美國重建尿道。最後Do姐打咗俾陳子聰,陳子聰都表示好感謝何超儀,喺呢種情況下一直咁樣照顧佢,經歷咗今次之後更加珍惜生活、生命。

何超儀 陳子聰 成為賭王女婿。
(圖片來源:新傳媒圖片庫)

何超儀:佢只係一個啦啦隊

影片最後2人互相擁抱,Do姐表示:「我冇嘢可以幫到你,我只能俾你一個擁抱,你經歷咁多,今次一定成功,子聰一定沒事。」何超儀都表示自己無乜嘢可以做到,佢只係一個啦啦隊嚟。

一齊睇片:

網民:好欣賞何超儀 獲封絕世好女人

網民睇完影片都表示好欣賞何超儀,更封何超儀為絕世好女人「好欣賞Josie,佢修養有情義不炫富,談吐有教養,呢啲才是真正的名媛,祝福陳子聰手術成功早日康復,Josie心想事成」、「簡直嘆為觀止的思維和最強大的求生意志 兩夫妻真是太棒了」、「何小姐你好勇敢又有情義,多謝你的分享,你對先生的愛護和支持令我好感動,徹徹底底履行對婚姻的承諾,祝福你先生手術成功,和你一起健康快樂到白頭!」、「聽到她為了幫子聦暖腳而強飯加衣,每天吃大份早餐及穿厚衣服,只為要自己身體有熱量時,真的被她的無私感動不已。」

何超儀 陳子聰 何超儀
(圖片來源:youtube@The Do Show)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:YouTube