佘詩曼

佘詩曼 甜爆有拖拍 隨時閃婚

最新娛聞

廣告

可能係全香港最索身家最豐厚嘅單身女郎佘詩曼 ,42歲的她自爆享受單身之餘亦同時期待愛情降臨。年紀日長,除了愈來愈有女人味,當然亦都愈來愈有智慧,佘詩曼都話呢個年紀最知自己想要乜:「擇偶要好似全盒咁,乜都有啲就見到都開心,呢個年紀遇啱仲醞釀咩?所以我唔排除閃婚可能!」

撰文:東方新地
圖片:新傳媒圖片庫、佘詩曼facebook

佘詩曼:一直有拖拍

16年離巢無綫,轉往電影界發展又北上搵真銀,佘詩曼終於回歸香港同老拍檔黃子華合拍賀歲片《棟篤特工》。等到頸都長,農曆新年,《棟篤特工》正式公映,阿佘聯同子華及一眾演員密鑼緊鼓四出為新戲宣傳造勢。

離巢後人氣、片約繼續上揚,工作排到密密麻麻,平時唔使開工都係同七魔女聚會或者做孝順女陪媽媽,不少人擔心42歲佘詩曼疑似感情多年空窗冇著落,阿佘就自爆雖然目前單身,不過多年來斷斷續續都有拖拍:「呢幾年梗係有拍過吓拖啦,不過就梗係唔話畀你哋知啦,咩都話畀你哋知咩!如果有穩定戀情被影到或者公開咗,我覺得都好自然,若果真係成事嘅時候,一嚟係開心事,二嚟想避都避唔到,到時都會同人分享,等我好消息,OK?」

至於依家感情狀況,當然不乏追求者,但追求人士亦都貴精不貴多:「追求者唔使咁多,好嘅一個就夠,我又要做嘢,應付唔到咁多人。我諗呢啲嘢要睇緣份,有時人哋刻意討好,我會唔知佢想點,但好自然令我欣賞佢,我覺得最舒服,先至會長久,因為我欣賞嘅係真正嘅佢,遇著啱就唔等喇,呢個年紀仲邊有咁多時間醞釀呢?所以我覺得唔排除閃婚呢個可能性,遇到啱就會去做,但單身生活我都享受,唔會為結婚而結婚囉。」

過億身家五樓揸手

佘詩曼由97年選港姐紅到依家、肯做肯捱有價有市,最緊要亦都投資有道,正如范冰冰講過:「我不嫁豪門,我就是豪門!」阿佘毋須為結婚而結婚,皆因名下物業豪宅遍布港九新界,嫁妝粗粗哋都過億,搵另一半絕對要小心揀:「擇偶條件,我諗要好似全盒咁,乜都有啲,唔需要超級靚仔、唔需要超級有錢,或者超級叻,但係唔係好樣衰、唔好太廢咁囉,個個見到全盒都好開心,我都想搵一個我會欣賞嘅人,啱傾啦,同埋要read到大家嘅mind,起碼唔會講完嘢之後唔知講乜。其實我冇刻意去揀邊一類人,我諗圈唔圈中人各有各好處,同圈外人生活可能會正常啲,同圈中定圈外人拍拖始終都有啲分別嘅,我未試過,我又真係唔知得唔得。」

七年之癢再合作

七年前合拍電視劇《絕代商驕》,佘詩曼與黃子華首度合作已經擦出火花,創出40點全年最高收視紀錄。七年後移師大銀幕再發放連場笑彈:「我哋兩個冇七年之癢,一拍就即合番!子華今次唔止係演員亦都會參與劇本,佢好了解我,知道我底線同埋尺度去到邊,所以呢個角色真係佢度身訂造畀我做。話說因為佢個角色曾經嚴重欺騙過我肉體同心靈,所以我用盡畢身精力去追殺佢,由交通警做起捱到上保安局局長,就係為咗用最大權力所有方法去趕盡殺絕佢。呢個角色因為感情受創、內心嚴重扭曲,鬱到個面容都扭曲,所以我講句嘢都係戚起個嘴角,從未試過咁樣衰刻薄⋯⋯唔知係唔係因為子華見到我個樣咁樣衰啦,可能驚我搶咗佢啲戲,所以佢就整咗好多仲樣衰過我嘅造型出嚟,務求冚咗我啲戲囉。」

念舊再拍戚其義

子華神都驚畀人搶戲?佘詩曼澄清純粹講笑啫:「其實子華份人做嘢時好正經,拍戲時冇整蠱我仲去得好盡㖭!有時啲造型樣衰到我都笑佢:『嘩!乜你咁都制!』為套戲真係好大犠牲!」忙完《棟篤特工》宣傳就會收爐,過完農曆新年,阿佘就話除咗同梁家輝合作的《西伯利亞風雲》同宮廷劇《延禧攻略》會輪住推出,自己將會投入戚其義監製新網劇拍攝:「我成日上網睇粉絲留言,好多人都話我咩角色都做過,係未做過律師,想我做律師喎⋯⋯今次率先爆畀大家知,過完年拍戚其義監製、周旭明編審新劇我就真係做律師,大家滿意啦?對我嚟講就真係好大挑戰,要我做好多功課,考我記憶力。至於個班底呢,幕後幕前都係合作開班底,女主角你哋知啦,男主角就要賣個關子,遲吓至公布得!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!