冰上火花

冰上火花|Ian因心臟問題冇得坐熱氣球 熱身賽被嫌悶場:唔知做緊乜

最新娛聞

廣告

3位MIRROR成員Lokman(楊樂文)、AK(江𤒹生)和Ian(陳卓賢)主演的ViuTV新劇《冰上火花》即將在本月30日(星期一)開播,今日(10月12日)劇集率先舉行記者會,介紹劇中角色之餘,又即席進行了一場熱身賽,不過這場熱身賽竟被網民嫌棄太悶場!
冰上火花 今次《冰上火花》記者會出席演員有:後排左起)黃可盈Flavia)、張芷澄Christie)、楊樂文Lokman)、江𤒹生AK)、陳卓賢Ian)、柯煒林Will)、林愷鈴Ashley)、沈貞巧Gao)、郭爾君Alma),以及前排左起)林家熙Locker)、朱鑑然Kevin)、黃溢濠、黃奕晨Dixon)及王智騫Martin)。
今次《冰上火花》記者會出席演員有:(後排左起)黃可盈(Flavia)、張芷澄(Christie)、楊樂文(Lokman)、江𤒹生(AK)、陳卓賢(Ian)、柯煒林(Will)、林愷鈴(Ashley)、沈貞巧(Gao)、郭爾君(Alma),以及(前排左起)林家熙(Locker)、朱鑑然(Kevin)、黃溢濠、黃奕晨(Dixon)及王智騫(Martin)。(圖片來源:東方新地)
冰上火花 AK、Gao、Ian和Lokman率先輪流上場展示溜冰實力。
AK、Gao、Ian和Lokman率先輪流上場展示溜冰實力。(圖片來源:東方新地)

《冰上火花》Ian冰場上仆親 被笑花式綁鞋帶

記者會上一眾演員都穿著全副冰球裝備上場,先是由Lokman、AK、Ian和COLLAR成員Gao(沈貞巧)輪流上場展示溜冰實力,不過Ian和Lokman在場上卻先後跌低,Ian更需要人扶起身。接受訪問時,AK和Lokman都取笑Ian是在「花式綁鞋帶」,Ian就解釋︰「首先降低大家嘅期望值先啦,同埋我好耐冇著呢對鞋,磨咗刀片,磨完之後就唔知佢好鋒利,Click住咗咁,所以刨吓冰就好啲喇,跟住就冇事啦!」

冰上火花 Lokman、Ian和AK一齊接受訪問。
Lokman、Ian和AK一齊接受訪問。(圖片來源:東方新地)
冰上火花 Ian在場上一度跌低。
Ian在場上一度跌低。(圖片來源:東方新地)
冰上火花 向前仆倒在冰場上。
向前仆倒在冰場上。(圖片來源:東方新地)
冰上火花 之後被阿Will扶起身。
之後被阿Will扶起身。(圖片來源:東方新地)

拍劇盡量拒用替身 腳踭位被磨甩皮

AK指拍完劇後已有一排無玩冰球,大家都生疏了少少,Lokman亦話因為太耐無落過冰面,所以第一下有少少緊張,不過他指大家的裝備很硬淨,所以就算跌低都無人會受傷。Ian續稱拍攝時都盡可能不用替身:「除非時間好趕急,導演話唔得啦,冇時間畀你再試,咁樣先用替身。所以嗰段時間大家都累積咗好多經驗,都進步咗好多。」而講到拍攝有冇受傷,AK就話未去到大受傷,但因為冰鞋不夠合腳,所以腳踭位置出現了甩皮的狀況。

冰上火花 Ian、Lokman和AK一齊接受訪問。
Ian透露今次破了新紀錄,連踩40小時工作,早上要做團的工作,又要拍MV,之後再接住夜晚。(圖片來源:東方新地)

因心臟問題冇得坐熱氣球

而講到去澳洲拍MIRROR團綜時,Ian冇份坐氫氣球,他解釋是因為有心臟健康問題,只能在地面坐住車目送隊友去坐熱氣球,AK笑言當時在能收到的高度下,都有FaceTime和拍照讓Ian「睇咗當上咗」。Ian又指小時候心臟問題比較嚴重,但長大開始做運動後,病況已改善了不少,但如果長時間工作仍會見頭暈,也不能玩一些高空活動和刺激性的機動遊戲。

冰上火花 姜濤指今次團綜有人喊,三子就異口同聲話冇,AK更指依家大個仔好少在大家面前喊,只會躲起來偷偷地飲泣。
姜濤指今次團綜有人喊,三子就異口同聲話冇,AK更指依家大個仔好少在大家面前喊,只會躲起來偷偷地飲泣。(圖片來源:YouTube@東方新地 Oriental Sunday)

戴3對耳塞都頂唔住AK噪音

AK又指行程中有兩日跟Ian同屋住,但未去到同房,並即時狂問Ian:「開唔開心呀?你睇佢幾開心,又有人煮飯你食!」Ian只回答他一句「呀!」又補充:「我帶咗3對耳塞,有用過,都頂唔住(佢啲噪音),但係OK嘅,慣㗎啦,都5年啦!」AK即時反駁指有一晚Ian都有份夜瞓:「所以(佢瞓唔著)唔關我事㗎!」

冰上火花 Ian透露今次破了新紀錄,連踩40小時工作,早上要做團的工作,又要拍MV,之後再接住夜晚。
首次唱劇集主題曲的Ian,表示今次錄歌時比較趕急,但出來效果都OK,令他既期待又緊張。(圖片來源:ViuTV)

AK講Fan Club內訌問題:有人就有是非

此外提到MIRROR隊友Alton(王智德)和Edan(呂爵安)的Fan Club相繼解散,AK就表示平日也有與自己的Fan Club聯絡,亦有關心Alton和Edan,但不敢問得太深入,要待他們去解決:「其他人屋企嘅事,我哋唔方便討論,清官難審家庭事。」問到可會留意Fan Club發生內訌的問題?他回答:「我覺得辦公室政治,有人就有是非,愈多人自然愈多意見,我覺得正常嘅,最緊要搵到大家舒服嘅方法處去解決。」

冰上火花 AK話清官難審家庭事,所以唔方便回答有關Alton同Edan的Fan Club問題。
AK話清官難審家庭事,所以唔方便回答有關Alton同Edan的Fan Club問題。(圖片來源:東方新地)
冰上火花 AK指香港未拍過冰球運動劇,可觀性應該唔錯,但他已完成晒他的責任,收視要交畀大家。
AK指香港未拍過冰球運動劇,可觀性應該唔錯,但他已完成晒他的責任,收視要交畀大家。(圖片來源:ViuTV)

熱身賽兩隊同波衫無聲進行

除了MIRROR三子同Gao上場展示溜冰實力外,記者會上還有一場熱身賽,由柯煒林(Will)、張芷澄(Christie)、朱鑑然(Kevin)、林家熙(Locker)一隊,對戰黃奕晨(Dixon)、郭爾君(Alma)、王智騫(Martin)、黃溢濠一隊,不過由於8人都著同款波衫,全程亦無旁述,令網民睇直播時怨聲載道。

冰上火花 左起:柯煒林Will)、林家熙Locker)、黃奕晨Dixon)、張芷澄Christie)、王智騫Martin)、黃溢濠、朱鑑然Kevin)、郭爾君Alma)同屬火花隊,但戴上頭盔後分成兩小隊比賽,網民都分唔清邊個打邊個。
左起:柯煒林(Will)、林家熙(Locker)、黃奕晨(Dixon)、張芷澄(Christie)、王智騫(Martin)、黃溢濠、朱鑑然(Kevin)、郭爾君(Alma)同屬火花隊,但戴上頭盔後分成兩小隊比賽,網民都分唔清邊個打邊個。(圖片來源:東方新地)

網民投訴:完全唔知做緊乜

全程約6分鐘的熱身賽全程近乎無聲進行,網民紛紛投訴:「係咪弱智,兩隊著同一件衫」、「笠件反光背心都好吖,又冇旁述完全唔知做緊乜」、「唔單止係deadair,係觀眾唔知睇緊咩」、「求其講吓搞吓氣紛都好掛」、「在場係咪冇人識講波?」、「教練唔宣佈,我真係唔知邊隊贏」等,最後賽事由由阿Will一隊勝出,比數係3比0。

冰上火花 網民指完全分不出邊隊打邊打。
網民指同衫兼無旁述的情況下,完全分不出邊隊打邊隊。(圖片來源:FB@ViuTV)
冰上火花 記者會後阿Will都有分享同大家的合照。
記者會後阿Will都有分享同大家的合照。(圖片來源:IG@willallwailam)
冰上火花 AK就分享拍劇時的花絮照。
AK就分享拍劇時的花絮照。(圖片來源:IG@_kisang_)
冰上火花 阿Will同Martin。
阿Will同Martin。(圖片來源:東方新地)
冰上火花 林愷鈴同 Gao。
林愷鈴同 Gao。(圖片來源:ViuTV)
冰上火花 張芷澄
張芷澄(圖片來源:東方新地)
冰上火花 郭爾君
郭爾君(圖片來源:東方新地)
冰上火花 黃可盈
黃可盈(圖片來源:東方新地)

即睇MIRROR三子 Ian陳卓賢、Lokman 楊樂文、AK 江𤒹生訪問片段:

仲有 Ashley 林愷鈴、 Gao 沈貞巧 訪問片段:

睇埋 Will 柯煒林 、Martin 王智騫 訪問片段:

《冰上火花》故事簡介

百威(柯煒林飾)和千帆(陳卓賢飾)作為兩兄弟,性格相距甚遠,哥哥百威充滿陽光氣息,帶領球隊勇往直前,即使面對強敵天城(江𤒹生飾),他總覺得人只要努力、懷著熱血和夢想便能獲勝,更組織一班有志之士,成立火花隊!

千帆卻拒絕加入火花隊,因為千帆總覺得永遠都不及哥哥…無論對冰球的熱情,甚至對哥哥女友阿Yu(林愷鈴飾〉有好感,千帆都覺得自己不夠格…

豈料,在最重要的比賽,百威功敗垂成,火花隊更從此四分五裂…

直至,千帆意外遇上陽光少女阿豆(張芷澄飾)後,燃起鬥志,決定重組火花隊,在之後更遇上百威的宿敵天城和暴風隊,火花隊再次感到無力,但同時明白熱血並不是一股傻勁,而是當你真正喜歡一件東⻄時,你自然會有全力以赴的決心,即使機會渺茫,你也會想獲得勝利!火花隊誓要把宿敵打敗,並向職業聯賽進發!

與此向時,阿Yu一直以奧運游泳選手為目標,但為了生活費而遠赴日本當模特兒。後來她回港見到不一樣的千帆,與阿豆三人陷入三角關係,三人同樣為了夢想付出,卻不能在愛情之間共存…

冰上火花 《冰上火花》即將於10月30日開播!
《冰上火花》即將於10月30日開播!(圖片來源:MakerVille)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、ViuTV、FB@ViuTV、IG@_kisang_、IG@willallwailam、MakerVille、YouTube@東方新地 Oriental Sunday資料或影片來源:YouTube@東方新地 Oriental Sunday