劉德華演唱會2018

【劉德華演唱會2018】接連發生傷人事件 杜絕黃牛!劉華個唱 不設售票處售票

最新娛聞

廣告

舊年劉德華拍廣告時墮馬導致盆骨骨折而要全面停工休養,連帶原本舊年年底舉行跨年演唱會亦要取消,到今年初華仔終於宣佈年底會舉行20場聖誕同跨年演唱會,今日終於公佈主題名稱為「My Love Andy Lau劉德華 World Tour」(中文:「我愛劉德華世界巡迴演唱會」),由今年12月15日至明年1月3日舉行,共20場,據知門票於9月初公開發售。

不過日前有劉德華粉絲於柴灣排隊購買演唱會門票時,遭人用利刀襲擊,事主手及耳仔受傷需要送院。劉德華得悉事件後表示心痛,親自拍片回應,希望大家注意自身安全,而今日主辦單位宣布,鑑於近日接踵發生於城市售票網售票處外,因輪候購買演唱會門票而導致的傷人事件,公開發售不設售票處售票!

 

撰文:東方新地 | 圖片:新傳媒圖片、Instagram、《掃毒2》Facebook城市售票網

劉德華演唱會2018 年底開20場聖誕跨年演唱會

舊年劉德華宣佈年底會舉行20場「My Love Andy Lau劉德華 World Tour」聖誕同跨年演唱會,劉德華邀藝術家曾梵志為是次演唱會主題作畫。

劉德華有鑑網路上不斷有演唱會不同真假消息,華仔所屬映藝集團公布3個《My Love Andy Lau劉德華 World Tour》演唱會的官方平台發佈個唱消息,包括: Facebook的My Love Andy Lau World Tour、 IG的MyLoveAndyLauWorldTour、微博的My Love劉德華世界終巡迴演唱會

劉德華演唱會12月15日至明年1月3日舉行,門票分為380元、580元及980元。

早前信用卡優先訂票,每張信用卡只限訂購一次,每次上限4張,一日內已被搶購一空。所以門票正式公開發售的日期雖然為9月初,但有歌迷為搶到門票,已於售票處開始通宵排隊,但上周一名58歲鄭姓男子,凌晨4時多在柴灣青年廣場排隊等候購買下月才正式開售的劉德華演唱會門票時,突然遭兩名男子用刀斬傷,警方初步調查後列作傷人案,交東區警區刑事調查隊第四隊跟進,暫未有人被捕。

歌迷撲飛捱斬 劉華心痛拍片

劉德華得悉事件後在其個唱專頁發放一段長1分17秒的片段,表示對事件感到不開心,呼籲購買門票的人要注意安全,亦呼籲警方多加巡邏,保障市民安全。

劉德華:難尋完美方案

片中華仔表現沉重、語帶哽咽說:「今日聽到一個好唔開心嘅消息,傷人事件令我個心好唔舒服。其實我希望,喜歡我或者支持我嘅朋友,都能夠平平安安咁去購買演唱會飛,開開心心咁嚟睇我嘅演唱會。我知道每一個有關嘅單位,佢地都花咗好多時間去諗,我亦都知道好難會有一個好完美嘅解決方法。所以喺呢段時間裡面,我地會盡量去再跟進呢件事。但係喺呢段時間,我希望警方能夠多加巡邏,保護所有嘅市民,當市民喺排隊過程裡面,如果感覺到安全有問題就要報警。我再一次希望大家喺排隊過程裡面保持冷靜,注意自己安全,你地嘅安全,就係我開開心心表演俾你地睇嘅最大動力,多謝。」

劉德華演唱會門票公開發售特別安排 – 不設售票處售票

不過今日主辦單位表示,劉德華演唱會門票公開發售會有特別安排!鑑於近日接踵發生於城市售票網售票處外因輪候購買演唱會門票而導致的傷人事件,映藝文化娛樂(主辦機構)經與康文署及警方協商後決定,基於保障市民的人身安全及維持公眾治安等重要考慮,加上在現階段沒有其他更佳的方案下,《My Love Andy Lau 劉德華 World Tour – Hong Kong 2018》將不會安排於售票處售票,只設網上、流動應用程式及信用卡電話訂購。

購票詳情如下:

《My Love Andy Lau 劉德華 World Tour – Hong Kong 2018》香港體育館(紅館)

15.12.2018 – 3.1.2019
$980, $580, $380

共20場,約60 000門票於9月4日(星期二)上午10時起於城市售票網公開發售,顧客可同時透過以下途徑購票:
● 城市售票網網頁:www.urbtix.hk
● 信用卡電話購票:2111 5999(每日上午10時至晚上8時,包括公眾假期)
● 流動應用程式My URBTIX(Android 及 iPhone版)
每人每次限購最多4張門票。
(售票首天購買此節目的門票時,當使用同一信用卡的累計購票數量在任何一次交易中已達上述的每次購票上限,該信用卡於當天即不能再用於購買此節目任何場次的門票。)

除城市售票網和香港體育館的渠道外,主辦機構僅會透過以下三個官方平台公布所有最新、最準確的演唱會訊息:
(1) Facebook:
https://www.facebook.com/MyLoveAndyLauWorldTour/
(2) IG:
https://www.instagram.com/myloveandylauworldtour/
(3) 微博:
https://www.weibo.com/6598879485/

 

有片睇:

劉德華說出是次演唱會命名及主題原因:「經過了30多年,我是確定『My Love 我愛』一直都在!當你我誠懇面對所遇上的每個緣分、每個時刻,當你我愛工作、愛生活、愛天、愛地、愛人、愛家~~。當你我內心有了『我愛』,愛就源源不絕、讓人無畏無懼。這正是這次演唱會《My Love Andy Lau 劉德華World Tour》要傳遞的態度。」

藝術家曾梵志是中國當代藝術的領軍人物之一,以油畫出名。2013年,曾梵志的《最後的晚餐》(2001年,油彩畫布)以1.8044億港元天價成交,成首件過億的亞洲當代藝術品。中國藝術家的排行榜「胡潤藝術榜」顯示,以作品成交額計算,曾梵志連續11年上榜,今年以1.9億元總成交額,連續4年排名第二。

藝術家曾梵志(左)與劉德華。

喺中環站捕獲劉德華!

依家唔少藝人明星都鍾意喺自己嘅Instagram度分享下日常生活、或者宣傳下新作品咁,應采兒都唔例外,但今次竟然係捕獲劉德華咁難得?!日前,應采兒喺Instagram上傳同劉德華嘅自拍,好開心笑哂口咁樣,睇落個背景仲要成個港鐵站咁!隔咗無耐,小編又見到衛詩雅上傳電影《掃毒2》記者招待會嘅照片,仲問大家估唔估到佢哋喺邊個站開記招喎~但劉華力量果然真係沒法擋,竟然可以攞成個地鐵站嚟開記招咁把炮?究竟係點做到㗎?!

原來,捕獲到嘅唔止有劉德華,仲有古天樂、三哥苗僑偉、應采兒、周秀娜、衛詩雅、張國強喎!衛詩雅仲叫大家估下佢哋喺邊個港鐵站開記招。紅色港鐵站有幾多個啫?聰明嘅網民當然估到係人來人往嘅中環站啦!咪住,唔通《掃毒2》咁把炮封哂成個站開記招?!點做到㗎?!

原來,由邱禮濤編導、劉德華監製及主演嘅電影《 掃毒2 天地對決》斥資超過千萬、歷時五個月,喺啟德郵輪碼頭以實景1:1搭建咗呢個「港鐵中環站」!今次發佈會就首度公開咗呢個實景,真係似到不行,簡直以假亂真呃到小編啊!

電影公司更加安排咗警車,載住「毒犯」劉德華同古天樂現身記招。唔係見到㗎警車駛咗入去,小編都認唔到呢個係佈景啊!

小編都好想可以番工搭港鐵撞到三哥、古天樂、同劉華啊!不過受訪時,古天樂同劉德華都話自己十幾年都冇去過港鐵站,講真拍戲都好難借到港鐵站㗎嘛!三哥就話自己平日都會搭港鐵,仲唔會戴口罩,大方咁話人哋俾面先會想同自己集郵,好型啊!


其實林嘉欣都係主演之一,不過就有事而未能出席。

雖然就冇得地下鐵遇見佢哋啦,但都等小編帶大家睇下佢哋拍戲嘅佈景有幾逼真啦!

見到啲綠幕先似番個拍戲嘅佈景啊!

其實之前都係由劉德華投資監製、邱禮濤執導嘅電影《拆彈專家》都以實景1:1咁搭咗條紅隧出嚟!睇嚟劉華都幾鍾意搭實景開戲喎,唔知下次仲可以搭到啲呢出嚟呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
劉德華