古天樂

古天樂24小時內兩奪影帝:希望大家支持港產片!

最新娛聞

廣告

古天樂再封影帝!繼之前喺亞洲電影大獎封帝後,古天樂於昨晚香港電影導演會周年晚宴暨頒獎禮上,憑《殺破狼‧貪狼》奪得「最佳男主角」,24小時內兩度封帝!古天樂從影25年,終於登上影帝寶座,難怪佢自己都話今年係豐收的一年,自己會繼續努力!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

古天樂入行25年未攞過獎

自從喺《尋秦記》彈起後,古天樂將重心轉移到電影市場,拍過多套膾炙人口的好戲,但就無一套成功攞獎,可以話係「戥腳鐵膽」!多年來,古仔喺所有電影頒獎禮的提名共有17個,可惜全無收獲。其中金像獎方面,古仔2009年憑《一個好爸爸》、及2014年憑《掃毒》獲提名過最佳男主角。

其實古仔都可算係近年最多產的香港男演員,每年都幾乎有五部以上的電影上映,真係老是常出現,而且咩類型的角色都做過。希望古仔除咗學好啲普通話外,都要繼續努力拍多啲好戲,打破宿命!

打破宿命零的突破

去到今年,古天樂終於打破宿命!古仔喺上星期六舉行的《第12屆亞洲電影大獎》中,憑《殺破狼‧貪狼》奪得「最佳男主角」!入行25年啦,真真正正第一個獎項,零的突破!

古天樂24小時內兩奪影帝

星期六先首奪影帝,估唔到古天樂咁快再下一城!佢喺昨晚舉行電影導演會周年晚宴暨年度頒獎禮上,同樣憑《殺破狼‧貪狼》奪得「最佳男主角」,24小時內兩度奪影帝!

入行25年未奪過獎,如今24小時內兩奪影帝,古天樂坦言心情相當興奮,不過笑稱好肚餓!原來佢因為工作關係,當日全日未食過嘢。之後古仔再講個獎唔屬於佢個人,係大家一齊努力,希望大家繼續支持港產片!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!