叱咤2023 mirror

叱咤2023|MIRROR騷後表示僅奪1獎已經好滿意 姜濤自爆心情複雜

最新娛聞

廣告

《叱咤樂壇流行榜頒獎禮2023》昨晚(1月1日)圓滿結束,早幾個月就已經大舉表示可能不會出席音樂頒獎禮的MIRROR,依然特意全體出席自然成為全晚最大焦點,不過最後團體幾乎坐足成晚,失落歌曲獎及組合獎項,僅奪「我最喜愛組合」而回……

Lokman承認MIRROR 2023年好少「我哋」

MIRROR去年貴為「叱咤樂壇組合金獎」,今年卻跌出金銀銅獎,敗給Dear Jane、Lolly Talk及COLLAR,最後只奪靠投票勝出的「我最喜愛組合」獎項,當時隊長Lokman代表講得獎感言時,承認MIRROR於2023年確實很少合體:「喺2023年, MIRROR嘅成員有好多作品,有電影、劇集、舞台劇、個人演唱會,又有人做導演,有好多個人嘅音樂,但係以一個音樂組合嚟講係爭少少嘅。」、又稱「2023年好多個『我』,但係好少『我哋』。」

叱咤2023 mirror Lokman承認MIRROR 2023年好少「我哋」。
Lokman承認MIRROR 2023年好少「我哋」。(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)

MIRROR滿意賽果

有網民表示覺得台上領獎的MIRROR每個成員都似足苦瓜乾咁扁晒嘴,不過12子事後於慶功宴上接受傳媒訪問時,被問及對賽果是否滿意,隊長Lokman表示:「OK啊滿意啊有獎攞梗係開心啦,唔好計數量,有獎攞已經好開心。呢個『我最喜愛』係係大家投出嚟嘛,即係大家都仲好喜歡我哋,咁梗係開心啦!」張敬軒「10年磨一劍」打敗另外入選5強的姜濤、Ian、Anson Lo成為今屆「我最喜愛的男歌手」,他們都表示好替「軒公」感到高興,皆因大家都好尊敬對方,感謝他一直對MIRROR的照顧。

叱咤2023 mirror 網民表示覺得台上領獎的MIRROR每個成員都似足苦瓜乾咁扁晒嘴。
網民表示覺得台上領獎的MIRROR每個成員都似足苦瓜乾咁扁晒嘴。(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 mirror MIRROR事後訪問笑晒口,表示滿意賽果。
MIRROR事後訪問笑晒口,表示滿意賽果。(圖片來源:東方新地)

姜濤奪獎心情複雜 透露自己唔坐得

姜濤今年多次爆負面新聞,不過依然成功蟬聯「我最喜愛歌曲」寶座,但他承認其實心情好複雜:「今年係經歷多啲嘢,心情比較複雜,所以今日對我嚟講,係我自己今年(2023年)過去,噚日跨年自己一個人喺屋企,冇話有冇倒數,直到今日完咗先覺得(2023年)真係完咗。」去年姜濤在叱咤上跪地表演,今年表演卻全程企住完成,他表示現時腳傷OK:「我有時坐得耐,關節(有啲問題),但我係坐耐咗先會咁樣,所以大家唔使擔心,冇事冇事。」Lokman、AK及Edan都加把嘴稱:「所以而家佢都開始企多,唔坐喇!」

叱咤2023 mirror Lokman前排右三)、AK前排右二)及Edan後排右二)都加把嘴,解釋姜濤現時好少坐。
Lokman(前排右三)、AK(前排右二)及Edan(後排右二)都加把嘴,解釋姜濤現時好少坐。(圖片來源:東方新地)

Stanley讚姜濤有潛質

MIRROR演唱會舉行在即,舞台安全令外界再次擔憂,Lokman透露今次舞台「唔算好多機關,以個人魅力取勝」。作為肌肉擔當的Stanley表示自己已達到操肌最高境界,更點名大讚姜濤有好大的潛質:「跌磅嚟講,姜濤好大潛質,你見佢都瘦咗好多啦,嗰range大呀嘛,得我可以咁講咋!」姜濤都默默表示「啱啊」,亦承認自己有跌磅。

叱咤2023 mirror Stanley表示自己為演唱會已達到操肌最高境界,表現勁風騷。
Stanley表示自己為演唱會已達到操肌最高境界,表現勁風騷。(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 mirror 姜濤的身形比之前瘦了少少。
姜濤的身形比之前瘦了少少。(圖片來源:東方新地)

&ab_channel=%E6%9D%B1%E6%96%B9%E6%96%B0%E5%9C%B0OrientalSunday

叱咤2023|MIRROR失落「叱咤樂壇組合獎」

連續三年獲得「專業推介」組合奬,去年更勇奪「叱咤樂壇組合金獎」的人氣組合MIRROR,今年竟然輸給銅獎的COLLAR、銀獎的Lolly Talk、和金獎的Dear Jane,令不少網民都跌破眼鏡。雖然失落「叱咤樂壇組合獎」,但MIRROR最後都有捧走「叱咤我最喜愛組合獎」,不過上到台就每個都好似苦瓜乾咁,人人都扁曬嘴,睇到鏡粉們都好心痛!

叱咤2023 MIRROR去年獲得「叱咤樂壇組合金獎」,但今年卻跌出三甲。
MIRROR去年獲得「叱咤樂壇組合金獎」,但今年卻跌出三甲。(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 mirror 叱咤2023 12個成員上台領「叱咤最喜愛組合獎」時全部都扁曬嘴,好似好唔開心咁!
12個成員上台領「叱咤最喜愛組合獎」時全部都扁曬嘴,好似好唔開心咁!(圖片來源:直播截圖)
叱咤2023 mirror 叱咤2023 Lolly Talk撼贏MIRROR,獲得銀獎。
Lolly Talk撼贏MIRROR,獲得銀獎。(圖片來源:東方新地)
叱咤2023 mirror 叱咤2023 Dear Jane就捧走金獎。
Dear Jane就捧走金獎。(圖片來源:東方新地)

圖片來源:東方新地、YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar