馬德鐘

夾阿仔應酬老細 馬德鐘扮馬場大亨

最新娛聞

廣告

由「馬神」 馬德鐘 、陳玉蓮及幾位友人所購嘅團體馬「快樂實在」上月初首次出賽跑第五,上星期「快樂實在」再度出賽,馬神孖住老婆張筱蘭、18歲囝囝馬在驤入場為愛駒打氣,結果「快樂實在」跑第二,攞到18萬獎金!期間化身馬場大亨嘅馬神周圍同一班名流好友寒暄,滿場飛不停應酬,不過馬在驤就悶到嘔,全程冇笑過!

向上流社會進發

48歲的馬神自離開TVB後,除咗北上拍劇賺人仔,仲進軍飲食業開日本餐廳,近日又榮升馬主,努力向上流社會進發!

馬場大亨

呢日愛駒「快樂實在」出戰,馬神就同太太及囝囝入場打氣,見到佢喺貴賓席滿場飛,四圍同名流好友寒暄,成個馬場大亨咁!

馬仔悶爆

不過對賽馬零興趣又不善交際應酬嘅馬在驤,就悶到抽筋,見佢全程零表情冇笑過,仲不時行到離行離列。期間馬神見到BMA老闆羅傑承及太太梁芷珊,見機不可失,即時想介紹囝囝俾對方認識,點知阿仔行到老遠,馬神夫婦惟有急急召佢返嚟!早前高調宣布囝囝會入娛樂圈嘅馬神,雖然努力為其打開人脈,但都係時候要教吓馬仔點樣social至得啦!

型男變土豪

馬神話晒當年係大台型男小生,不過自從做咗老闆同馬主後,打扮都唔同晒,呢日佢戴上茶色太陽眼鏡襯粉紅斜紋領呔及西裝,仲有個蛋撻頭,造型似足麗的電視經典電視劇《鱷魚淚》入面嘅潘志文!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!