姚子羚

網上瘋傳疑似姚子羚情慾短片 網友:依家有哂片喎!

最新娛聞

廣告

早前,姚子羚捲入桃色糾紛,被爆與已婚花弗渣男Raymond拍拖八個月,而她與正室蔡宛珊(Sarika)原是相 識,唔止勾朋友夫,仲爆出男方有小三,令姚子羚隨即淪為小四。近日,於網上突然瘋傳一條疑似姚子羚的情慾短片,更片長約5分鐘!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、IG

網上瘋傳疑似姚子羚情慾短片

最近,姚子羚被爆搭上已婚夜店董事Raymond,被指陷入「四角關係」!然而,近日於WhatApps和網上討論區皆瘋傳一條片長約5分鐘、疑似子羚的情慾短片,由於片中女子無論身材、樣貌和聲線都與子羚有幾分相似,故不禁令人猜疑片中人是否就是最近捲入桃色糾紛的子羚!

不過,曾強調沒與Raymond拍過情慾片的子羚得悉疑似情慾短片一事後,亦馬上回覆傳媒,指自己要回應的事都已經作出回應,而今次所謂的情慾片段裏面的人亦並不是她,再次表示多謝大家關心。一天光哂,原來並非子羚!

早前,姚子羚負上小三之名,更有大量姚子羚與Raymond親熱的照片流出,當中更有Raymond赤膊,姚子 羚在其身旁熟睡的床照,而事件曝光後,姚子羚被指原來只是小四,因為Raymond 身邊早已有位圈外小三,今年2月農曆新年,小三更陪住Raymond欣賞煙花。

姚子羚去年搭上已婚人夫Raymond,拍拖期間曾蜜遊泰國,二人拍下不少親密照片,當中更有床照,不過姚子羚坦言不知情,表示沒有赤裸與男方合照,但不知他人手上會有甚麼片段。

做咗小四

38歲的姚子羚去年3月與過億身家的「的士邦」鄭子邦分手,有指分手原因是女方催婚不成,姚子羚做唔到少奶奶惟有另尋目標,據知情者透露:「分手冇耐Elaine(姚子羚)已經好心急想搵過個,其實佢同Raymond當年喺胡杏兒婚禮已經識咗,Raymond同李乘德(胡杏兒老公)都幾熟,所以先生夫人一齊出席婚禮。之後Elaine 同的士邦散咗,出嚟玩咗幾次就同Raymond搭上喇!佢明知人哋同老婆未正式搞晒離婚手續都一齊,而同時Raymond亦有個圈外女友,不過佢同Elaine講已經冇感情會分手,Elaine信以為真,結果做咗小四,有傳今次搞到咁大鑊,都係小三做嘅,總之Elaine又遇人不淑啦!」

斬纜保形象

能夠拎到Raymond手機內的照片,除了Raymond本人外,相信只有家人或枕邊人才做到,然而今次被公開的照片中,大部分都是姚子羚與Raymond的親密照,除了有激吻,還有 一張床照。對於捲入四角戀及被公開床照,正在趕拍新劇《唐人街》的姚子羚,為免傳聞愈 傳愈過火,於19日傍晚極速蒲頭,於電視城作出回應,戴著帽化了濃妝的她 說:「唔好意思,要大家久等。首先要講,我同Raymond一齊時,佢同前妻已經分 開。我同佢前妻都認識,佢亦都知道我哋拍拖。不過,我同Raymond已經做番普通 朋友。我頭先都講過,佢哋分開咗我哋先一齊,至於幾時分手就唔想多講。至於啲 相點解會流出?有懷疑,不過目前未有深究照片點解流出,我都感到好驚訝,點解 兩個人嘅親密照片會流出街。某啲相我都有,亦都唔知畀人影咗相。如果有過分嘅 事情,我都會同公司說。」當被問到有否感到遇人不淑、感到氣憤,以及有沒有更激的照片或短片?姚子 羚表示:「未有時間去嬲!我唔知道有冇更激嘅照片同短片,我諗……我相信自己 嘅事。我只想澄清, 我同Raymond 一齊時,佢已經單身。事件發生後,有同對方聯 絡,我對感情都係好認真的!」姚子羚理直氣壯聲稱Raymond正室知道他們拍拖,但未有否認是否有其他慾照相簿,只以「唔知」來回應,而她亦表現得憂心忡忡。

切忌扮可憐

世上渣男何其多,Raymond於夜店工作多 年,閱女無數,身邊甚多飛來蜢,雖然有個樣靚身 材正的正室Sarika,但他仍然花弗成性。知情者透 露:「Raymond經常應酬飲酒,Elaine佔有慾好 強,不過亦因為太進取,佢想認真但男方未必 想,所以唔會有好結果。佢哋拍拖時影過好多親熱 相,其實依家好多男人會拎嚟同班兄弟炫耀,Elaine 不知幾驚形象毀於一旦,所以佢班『胡說八道』姊妹教佢一定唔可以扮可憐,要先發制人出嚟話畀人知佢係正常拍拖,就算有 更激嘅相同短片都係好正常嘅事,如果真係流出,亦都只會鬧爆男方同放相嘅人,佢只會係受害者。」

正室單方面離婚

正所謂夜場無真愛,姚子羚心急上岸再次碰壁,更揭發Raymond與她拍拖期間依然想翻撻未正式簽紙離婚的正室Sarika。身為阿Bob(林盛斌)旗 下藝人的Sarika表示兩年前與Raymond分居後,根本不知有二奶與三奶,她承認Raymond曾想跟她復合,說到底二人都有十年感情。Sarika又謂與 Raymond於2017年開始分居,到2019年1月就滿兩年,所以她可以單方面正 式離婚,彼此亦有聯絡,因為大家都共同撫養家中的貓,但對方的感情事 她就不會干涉,至於為何要離婚,Sarika只說當初是因為大家價值觀不 同,睇嘅嘢唔同而決定分開,而她與Elaine是朋友搭朋友相識,但不熟。 拖住小三同小四都仲想翻撻正印,看來Raymond真是韋小寶上身想有 七個老婆,男人花弗搞到班女人爭風呷醋,姚子羚今次輸人又輸陣,被暗算搞到寢食難安,近月為應付新劇《唐人街》的打戲,已經日漸消瘦搞到耳後見腮,依家仲要煩上加煩,經過今次教訓,姚子羚下次真係要帶多幾對眼先識人喇!

心急上岸累事

姚子羚15年與富家子鄭子邦(的士邦)拍拖,感情穩定屢傳婚訊,當 年姚子羚被愛犬咬傷面險毀 容,的士邦不離不棄陪伴左右。

打到飛起

為了應付大量武打場面, 姚子羚開劇前積極受 訓,近日與伍允龍打到飛 起,本來身形已瘦削的她 變成鋼條人,雙腳被指是 筷子腳。而《唐人街》已拍了幾個月進入埋尾階段,今次姚子羚出事,少不免令劇中演員人心惶惶,怕好似安心事件一樣要重拍。

宣傳自家首飾

除了拍劇,姚子羚早前與友人合資搞首飾生意,更上《都市閒情》接受訪問大談生意經。姚子羚肥水不流別人田,自己做埋生招牌,即使形象有問題 亦唔使落架同賠錢。

缺席姊妹P

做宣傳當然要搵一班圈內姊妹幫 手,當中除了三、四線的姐仔,還有 大住肚等生二胎的胡杏兒。不過日前「胡說八道會」姊妹為胡 杏兒舉行BabyShower,只有 契媽之一的姚子羚缺席,鋒頭 火勢都要避一避。