姜濤

姜濤自爆曾想被雪休息一年 笑指已買樓「完成目標」:冇乜必要再撈落去

最新娛聞

廣告

姜濤昨日(4日)接受商台節目《早霸王》訪問,除大談新歌《Dummy》背後故事外,更重提年頭於《叱咤》頒獎台上的表現,仲自爆當時曾向公司提出「雪」自己一年!
姜濤 早霸王 姜濤接受商台節目《早霸王》訪問。
姜濤接受商台節目《早霸王》訪問。(圖片來源:IG@mirror.weare)

姜濤:我連樓都買埋…有地方可以收埋

談到第11胎「插班生」《Dummy》,姜濤坦言是源於年頭的《叱咤》演出後,網上出現海量負評,更自爆本來想叫公司「雪」自己一年。三位主持隨即爆笑反問:「係咪其實想休息一年?」他笑言︰「唔係,你諗吓,我連樓都買埋…有地方可以收埋,我覺得冇乜必要再撈落去,哈哈﹗講笑啫﹗想平靜一年,沉澱下再進步多啲,的確對自己都唔滿意。」但他無悔當晚的演出:「做藝術同歌手本質就係要自己High咗先,嗰個Moment用自己方式去表達情緒,冇話要後悔啲咩。」森美就大讚姜濤性格直率,正因為這份直率才會有這個表演。

姜濤 早霸王 叱咤樂壇 頒獎典禮 不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。
不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。(圖片來源:my903.com 商業電台)
姜濤 早霸王 叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」
姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」(圖片來源:my903.com 商業電台)
姜濤 早霸王 叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」
姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」(圖片來源:my903.com 商業電台)

姜濤:諗過以後唔唱《蒙著嘴說愛你》

姜濤透露原定的第11胎是一首好開心、好輕鬆的歌,但因為年初在叱咤頒獎台上的演出,所以決定將原來的歌曲押後推出:「本身唔諗住再出Dark嘅嘢,覺得係一個新開始,因為前面10首歌,我要講嘅嘢都已經講晒,係時候要一個新篇章去講啲輕鬆嘢,自己又好、聽眾又好都會悶。」

主持梁嘉琪和小儀指很多人掛住《蒙著嘴說愛你》的曲風時,姜濤自爆曾想過以後都不再唱這首歌:「我有諗過唔再唱呢首歌,覺得疫情都過咗去…冇乜意慾再去唱,大家冇需要再蒙着嘴。」森美直言:「不過我都知你會再唱」,姜濤笑指:「我驚到4、50歲,去到嗰個年紀仲cute cute呀?」

姜濤 早霸王 姜濤自爆曾想過以後都不再唱《蒙著嘴說愛你》。
姜濤曾諗過以後唔唱《蒙著嘴說愛你》。(圖片來源:YouTube@MIRROR

姜濤第11胎《DUMMY》敲頭動作想表達敲醒自己意思

《DUMMY》的舞蹈是由姜濤偶像羅志祥(小豬)的御用排舞師大目編排,當中的敲頭招牌動作就由姜濤設計。他透露首次聽到這首歌時就想到敲頭的動作,想表達敲醒及提醒自己的意思︰「呢首歌係一個自嘲,係記錄嗰個時期嘅自己需要去記得自己嘅初衷。大家可以繼續敲我﹗嗰幾個月,大家真係敲得好勁﹗」

而歌曲內的魔性笑聲,姜濤坦言都是一個自嘲行為,他帶點無奈表示:「大家都笑你,笑到我都想笑番自己。」姜濤曾言開頭都有點驚,以為大家覺得他黐線,但他希望樂迷能意會到他想表達的東西,更提醒不要太框死自己,表達憤怒有好多方式,亦不用太激進。

姜濤 早霸王 歌曲內的魔性笑聲,姜濤坦言都是一個自嘲行為。
歌曲內的魔性笑聲,姜濤坦言都是一個自嘲行為。(圖片來源:YouTube@MIRROR
姜濤 早霸王 敲頭招牌動作就由姜濤設計。
敲頭招牌動作就由姜濤設計。(圖片來源:YouTube@MIRROR)

姜濤個人演唱會以「水」做主題

訪問途中,姜濤有幾聲咳。森美對他說︰「你唔好病,瞓多啲,你一病就全世界都好緊張﹗你有冇覺得『其實我咳,你哋又覺得好大件事。我整親腳,你哋又覺得大件事』,所以唔敢病?」姜濤說︰「 OK嘅,多謝大家關心。有人關心都開心嘅,不過希望大家有時唔需要過度擔心我。我都大個,大家都係﹗」最後,提到8月的個人演唱會,姜濤透露會以「水」的概念做主題︰「可以好似水咁樣,有一種態度。」

姜濤 早霸王 提到8月的個人演唱會,姜濤透露會以「水」的概念做主題。
提到8月的個人演唱會,姜濤透露會以「水」的概念做主題。(圖片來源:IG@keung_show)

撰文:東方新地圖片來源:[email protected],YouTube@MIRROR,my903.com 商業電台