姜濤

姜濤演唱會終圓夢請羅志祥做嘉賓 卻被對方寸:少吃點火鍋!

最新娛聞

廣告

MIRROR成員姜濤今晚(5日)於亞博舉行一連4場個人演唱會《KEUNG TO “WAVES” IN MY SIGHT SOLO CONCERT》的尾場。前3場邀請到林海峰、謝安琪和張繼聰夫妻檔,以及湯令山等人擔任嘉賓,來到尾場終於圓夢,成功請到偶像小豬羅志祥做嘉賓,兩人齊齊又唱又跳,非常合拍。

姜濤演唱會|終圓夢請羅志祥做尾場嘉賓

姜濤演唱會來到尾場,就終於請到偶像羅志祥做嘉賓。兩人齊齊又唱又跳,分別演出了《No Joke》、和《夠了》2首歌,而羅志祥就自己再獨唱一首《鬧翻天》。雖然羅志祥今年已經44歲,但依然寶刀未老,舞蹈動作跟歌唱都沒有馬虎。

姜濤 兩人一起又唱又跳《No Joke》和《夠了》。
兩人一起又唱又跳《No Joke》和《夠了》。(圖片來源:東方新地)
姜濤 兩人非常合拍。
兩人非常合拍。(圖片來源:東方新地)
姜濤 雖然羅志祥今年已經44歲,但依然寶刀未老,舞蹈動作跟歌唱都沒有馬虎。
雖然羅志祥今年已經44歲,但依然寶刀未老,舞蹈動作跟歌唱都沒有馬虎。(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|羅志祥一出場大派笑彈:少吃點火鍋

兩人同台演出後,姜濤連聲感謝小豬擔任自己演唱會嘉賓,而羅志祥繼續發揮搞笑本色,叫姜濤少吃火鍋:「我看你的IG動態更焦慮,我看到你IG說『明天是最後一天了,可以吃火鍋了』,少吃一點會比較好。」羅志祥更笑指姜糖很愛錫姜濤:「你的粉絲很在乎你的心情、所有的一切,我還記得有一次你好像因為工作壓力太大,引起你心情不好,你的粉絲還私信我:『拜託關心一下濤濤啊』,我還回她『好的好的』。」羅志祥更笑指姜濤經常心情不好,但明白年紀輕輕的他有很多壓力,但幸好有姜糖們的支持。

姜濤 兩人在台上有講有笑
兩人在台上有講有笑(圖片來源:東方新地)

羅志祥即場邀請姜濤做香港演唱會嘉賓

羅志祥即將在香港舉辦演唱會,在台上更即場邀請姜濤做嘉賓。聽到偶像邀請自己做嘉賓,姜濤即刻笑到見牙唔見眼:「一定要,一定會!你說的喔,有好多人看著喔。(因為他很忙,我不知道你檔期可不可以。)我跟你講幹什麼我都會給他推掉!」

姜濤 網民封姜濤為「追星天花板」
網民封姜濤為「追星天花板」(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|為亡友哽咽唱《Dear My Friend》:相信佢都喺度

姜濤今次在頭3場演唱會中都沒有演唱為亡友而作的《Dear My Friend》,令不少網民和歌迷都感到非常驚訝,事關大家都知道此曲對有義氣的姜濤來講非常重要。不過姜濤果然沒有令大家失望,到最後一場驚喜獻唱《Dear My Friend》,並指想在第一個演唱會將此曲獻給亡友,相信對方亦有到場支持自己,在獻唱期間更一度忍不住哽咽:「對唔住,我同自己講唔再唱呢隻歌,但係我始終覺得我唔捨得,我相信嗰個朋友而家喺度,我知道喺我人生第一個演唱會入面,我相信佢喺呢一度,所以我都希望佢會聽到呢一隻歌!」

姜濤 姜濤於尾場為亡友哽咽獻唱《Dear My Friend》
姜濤於尾場為亡友哽咽獻唱《Dear My Friend》(圖片來源:東方新地)
姜濤 強忍淚水。
強忍淚水。(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|畀烏蠅狂圍嚇到彈起:點解最後一場會咁?

當姜濤唱完《我只在乎你》之後,姜濤突然於台上左閃右避,原來係有隻烏蠅圍住姜濤飛,搞到姜濤嚇到彈起:「有隻嘢嗡住我!尾場搞啲咁嘢!」無論姜濤點樣撥開,隻烏蠅依然圍住姜濤轉,姜濤到最後都無言接受:「點解要追住我!有咁多人!連動物界都嚟睇啊!」

姜濤 台上突然出現烏蠅
台上突然出現烏蠅(圖片來源:東方新地)
姜濤 嚇到姜濤左閃右避
嚇到姜濤左閃右避(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|台上台下星光熠熠 毛舜筠、Do姐都嚟捧場

尾場除了有羅志祥做嘉賓之外,台下亦星光熠熠,不但有Gin Lee李幸倪、Alina李炘頤、同門師妹Win Win同Ash到場支持,仲有前輩Do姐鄭裕玲、毛舜筠都有到場支持。最令人估唔到嘅係TVB御用綠葉馬海倫昨日已有入場捧場,並且在社交平台留言感謝「姜糖」大方送禮物畀自己。

姜濤 Do姐鄭裕玲、毛舜筠都有到場支持
Do姐鄭裕玲、毛舜筠都有到場支持(圖片來源:IG@viu1hk)
姜濤 Ash同WinWin都有睇演唱會
Ash同WinWin都有睇演唱會(圖片來源:IG@viu1hk)
姜濤 馬海倫連同港姐出身的李芷晴左)一起到場支持姜濤。
馬海倫連同港姐出身的李芷晴(左)一起到場支持姜濤。(圖片來源:IG@ma_helen_ma)
姜濤 蝦頭亦有上傳認證照,感謝姜糖大方送上應援物。
蝦頭亦有上傳認證照,感謝姜糖大方送上應援物。(圖片來源:IG@yeunghatou)

姜濤演唱會|聽小豬話唔打邊爐 親揭今晚選曲理由

演唱會結束後,傳媒朋友都紛紛恭喜姜濤可以打邊爐,但姜濤就笑指:「小豬頭先叫我唔好打邊爐,咁我就唔打邊爐喇,佢講乜我都聽。」姜濤亦透露選擇與羅志祥合唱《No Joke》和《夠了》兩首歌的原因:「兩隻歌都有各自嘅意義,《No Joke》就係第一次開Mini Concert嘅時候,我揀咗佢呢首歌嚟跳。第二首《夠了》就係我同佢都面對好多外界嘅聲音,但我哋都覺得呢首歌好中我哋想講嘅心聲。」

姜濤 姜濤話聽小豬話,完騷都唔打邊爐!
姜濤話聽小豬話,完騷都唔打邊爐!(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|好奇林海峰對自己想法:好希望佢畀啲指點我

當被問到為何會找林海峰擔任首場嘉賓時,姜濤解釋指一直都很好奇林海峰對自己的想法:「其實我一直都有好多嘢想問佢,我好想問吓佢對我嘅睇法,好希望佢畀啲指點我。因為我覺得林海峰前輩諗嘢都好跳,所以我好好奇佢係點樣諗我。」姜濤又大讚林海峰:「我好開心佢將我一啲可能會畀人笑嘅嘢,攞嚟做一個好好嘅玩笑,令我同大家都好開心,可以化解咗佢。」

姜濤個人演唱會︱一文睇齊7大重點!重演叱咤頒獎 姜濤 林海峰出場擦足9分鐘鞋。
姜濤首場演唱會邀請到林海峰做嘉賓,林海峰一出場即刻惹來全場歡呼尖叫,隨即一輪嘴瘋狂擦鞋,仲話樂壇好需要姜糖!(圖片來源:東方新地)
姜濤個人演唱會︱一文睇齊7大重點!重演叱咤頒獎 姜濤 兩人重演叱咤頒獎一幕,不過今次就由姜濤頒獎畀林海峰。
兩人仲重演叱咤頒獎一幕,不過今次就由姜濤頒獎畀林海峰。(圖片來源:東方新地)

姜濤演唱會|笑指姜媽媽鐘意聽人叫「奶奶」

姜濤於今次演唱會首場中表示當姜糖做屋企人,令姜糖們都話可以名正言順叫姜濤媽媽做「奶奶」,就此姜濤就笑指:「好啊,嗌囉。我阿媽都鐘意聽嘅。」對於姜濤媽媽以「性感打扮」到場支持乖仔演唱會,姜濤就無奈回應道:「我阿媽真係Control唔到,佢開心就得啦,唔好限制佢衣著,我有時睇啲相我都唉…其實我都話根本就唔係我想做Artist,係佢想做Artist。」

姜濤個人演唱會︱一文睇齊7大重點!重演叱咤頒獎 姜濤 903 DJ謝茜嘉都有到場支持。
姜濤媽媽首場著「大Deep V」登場,姜糖們都話「奶奶」好性感!(圖片來源:IG@jessica_903)

一齊睇姜濤足本訪問:

辛苦曬姜濤一連四場演唱會!

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、IG@ma_helen_ma、IG@yeunghatou、IG@jessica_903