周家怡

深宵閃避球|周家怡李靖筠新綜藝大講車經升呢做「娛圈女車神」

最新娛聞

廣告

電影《深宵閃避球》日前上映,有份主演的周家怡及李靖筠密密為電影宣傳及謝票,而二人拍攝全新網上綜藝節目《恨駕女團》日前亦正式上架,有「娛圈女車神」之稱的周家怡跟同樣是愛車之人的李靖筠(Gladys)於節目中會租用不同的Dream Car,除了介紹不同的靚車,同時更會開着靚車帶大家四處遊玩。
周家怡
(圖片來源:英皇提供)

租「愛車」自肥

第一集二人當然要為自己「謀福利」,於是便租了家怡的Dream Car:平治海鷗翼SLS。一上車二人已經十分興奮,Gladys大開眼界,「跑車嚟㗎,仲好香𠻹呀。」家怡即謂:「仲係有嗰浸皮味呀。」隨後便由家怡開車兜風,目的地是到深井下午茶,閒談間,可能被興奮的狀態沖昏了頭腦,Gladys邊摸着軚盤邊說:「佢條呔好靚喎原來。」家怡聽後立即紏正,「呢個唔係呔,呢個係軚。」二人隨即爆笑。

周家怡
(圖片來源:圖片來源:英皇提供)

大車最有反差萌

說到喜歡的車種,家怡鍾情辣跑、Gladys就喜歡大車,「因為自己細粒,鍾意個反差萌。」家怡又分享一次開車的有趣經驗,「我哋喺舊清水灣道去舊電視城,有幾個彎位,有架Legacy,之後大家上斜、踩油,有時揸車你咪會遇到啲人係好有禮貌,但大家又會玩吓咁嘅,跟住大家一齊俾油、踩咗一段咁囉,你知上斜最好玩㗎嘛,跟住停咗喺紅綠燈前,佢就擰過嚟豎起咗隻手指公俾讚,正呀,哈哈,好開心㗎咁樣。」

周家怡
(圖片來源:圖片來源:英皇提供)

節目出街後,引來一眾網民紛紛留言,除了大讚「女仔揸車超有型」,更謂二人「真係識車」,又列出各種車款,希望二人試開。同門師妹艾妮(Elly)亦有留言,「家怡手車真係好辣㗎,利申坐過。」

&t=565s

邊個話女司機就唔得?

撰文:東方新地圖片來源:英皇娛樂資料或影片來源:youtube@恨嫁女團