岑麗香

岑麗香公開囝囝萌爆正面照片 網民:單眼皮最似爸爸!

最新娛聞

廣告

岑麗香(香香)自從喺今年3月底為老公強強(Joshua)誕下兒子Jacob後,未有現身任何公開活動,而佢都一直只分享囝囝的側面和手仔照。直至昨日香香終於在IG上載BB的短片及照片,個幾月大的Jacob有對單眼皮眼睛,同爸爸強強餅印一樣呀!

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、IG

岑麗香公開囝囝照片

昨日香香終於公開Jacob的樣子,個幾月大的Jacob有一雙單眼皮眼睛,個樣同跟爸爸強強似到十足十,而強強以爸爸視角教囝囝向鏡頭Say Hi,香香留言話︰「BB強 wants to say hi👋🏻to all the mothers out there﹗」

星期日係香香榮升媽咪後第一年度過母親節,香香以BB手掌印自製母親節賀卡送畀自己,真係好有心思。

有片睇,BB真係好可愛!

而其實最金金公開Jacob照片嘅係廖碧兒(Bernice),昨日上午Bernice探訪完香香母子後將合照放上Instagram分享,並說︰「美麗的香香媽媽及Jacob BB的第一個母親節,我急不及待再來探望他,教他有關葡萄酒期貨!」香香回應︰「靠你教他如何投資葡萄酒,因為我一竅不通!」

今年3月25日,岑麗香喺社交網宣布囝囝Jacob已經出世,並留言表示好歡迎同感恩小朋友嚟到呢個世畀,令人生更完滿,亦感謝醫生及醫院護人員嘅悉心照顧,最後仲話囝囝好大陣初生嬰兒嘅味道,兼嗌囝囝做BabyBooBoo!

樣子甜美的岑麗香,婚姻生活與其外表一樣甜到漏,同金融才俊老公強強結婚兩年,去年宣布造人成功,更一索得男,未幾二人會否為囝囝追多個弟弟或妹妹呢?!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
岑麗香