張振朗

張振朗 陳芷尤 IG同步講分訊 三年情告終

最新娛聞

廣告

無綫力捧小生張振朗與同屆藝員訓練班34D咪神陳芷尤拍拖三年幾,曾被本刊踢爆在深井同居,但因公司落柯打,要將戀情收收埋埋,轉玩地下情。去年七月,張振朗更趁生日秘密飛新加坡陪女友兼見家長,仲有甜爆拍拖相漏出,但日前兩人忽然在IG上以同一段文字同步宣布分手,並強調當中並冇涉及第三者。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、張振朗陳芷尤IG

張振朗:唔涉及第三者

張振朗同陳芷尤拍拖三年幾,經常甜蜜外遊,為保密戀情,每次打卡都會分開影單人照,今次宣告「分訊」,兩人就分別上載過去在同一地點外遊時影的單人背影照,並貼上同一段留言表示:「多謝這幾年來的美好回憶,所有事情就像昨天發生一樣,依舊溫暖。我們當中並沒有涉及第三者。雖然現在關係有所改變,但我們都會在遠方繼續支持大家。感謝這幾年來對我們的關心。」

陳芷尤:分開咗一段時間

宣布「分訊」後,張振朗唔肯回應分手嘅原因,只係話好多謝對方呢幾年嘅關懷同支持:「要作出呢個決定,其實雙方都好難,但希望日後大家都可以開開心心生活,行出自己人生新一頁,我哋會繼續喺遠處默默互相支持,多謝大家關心!」而陳芷尤就指大家仲係朋友,只係各有各忙、觀念唔同,仲話兩人已經分開咗一段時間:「選擇公開因為唔想外人繼續懷疑同問,希望大家會畀番啲私人空間我哋!」

曾秘飛星見家長兼過生日

雖然忙於拍劇,但七月二十日是張振朗生日,去年他就揀咗秘密陪女友Apple返新加坡見家長。「咪睇Owen外表好似好花弗,佢對女友其實好專一,佢一有時間就會陪女友,果次因為Apple在當地拍緊嘢,佢專登去探班,一齊過生日!其實拍拖都三年,佢一早見晒家長,呢次都順便去探下Apple屋企人!」但近日成為珍姐頭寵的他,被要求將戀情低調。「話晒上緊位,唔想俾人覺得佢只係掛住拍拖,公司講明要佢低調啲,最好少提拍拖嘅嘢!」知情者說。

當時張振朗接受本刊記者訪問,問到佢係咪去咗新加坡?佢話:「咁都search到!(係咪陪女朋友陳芷尤返鄉下?)好朋友……去行吓咁!(有冇見到佢屋企人同朋友?)食飯一定有,都有見過嘅!其實因為佢喺嗰邊拍緊戲,我去探佢班,睇吓佢拍成點!」問公司有冇叫二人戀情低調?佢話:「公司唔會阻礙我拍拖,係畀好多自由我嘅!我哋係有共識低調戀情,我哋永遠覺得工作係行先,因為好怕出親嚟都被問拍拖嘅嘢,反而忽略工作嘅嘢,所以依家一定以工作行先!公司真係畀好多機會我,所以更加唔想人覺得我掛住拍拖!所以我哋成日都話大家係好朋友來囉!」

秘遊法國荷蘭

其實早在去年五月,二人已經秘密同遊法國同荷蘭,一樣唔敢公開,可惜因為分別在lG打卡,就算只係放單人相,仍然被眼利網民踼爆!雖然拍拖避忌唔敢張揚,但好明顯34D咪神已經箍到張振朗實一實!男方就算同一班索女拍劇都成絕緣體!

14年仲係新人的張振朗 ,同一齊在25屆藝員訓練班畢業的陳芷尤,就因同拍《愛回家》朝夕相對好快撻着,更極速在深井同居,但當時二人仍是新人,怕拍拖影響事業,當時被本刊斷正,二人亦只以大家住同一屋苑來解畫!咁又係,話晒畀珍姐點名力捧,一劇接一劇,張振朗點都要事業行先!