張致恆 雯雯

張致恆長文認借過大耳窿 強調禍不及妻兒懇求網民收口

最新娛聞

廣告

張致恆(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)結婚4年多次鬧離婚成為「離婚界KOL」,不過育有3名孩子的張生張太早前又宣布再添丁,經濟條件本來已經夠差,只能為生計想盡辦法,更不惜開收費會員IG大爆家中事,不過其後又突然宣布取消會員制兼退錢。富二代KOL Sean Lam早前爆料出多段疑似Steven的錄音,就算500蚊都要不斷要人借,甚至表示如果還不了錢,老婆就被逼要肉償。不過,Steven隨即於今日(17日)凌晨以長文炮轟,直斥自己一家人被網絡欺凌:「係想睇到我哋一家自殺定係點樣呢?」
張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 雯雯又喺IG發長文放負!
張致恆(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)的家事非常精彩。(圖片來源:IG@ stevencheung)
張致恆 雯雯 Sean Lam在IG連環公開證據狙擊Steven。
Sean Lam在IG連環公開證據狙擊Steven。(圖片來源:IG@seanlam_888)

740字長文反駁

Steven在IG以長文炮轟,坦言自己一家不斷被Sean Lam網絡欺凌:「我想講嘅係網絡欺凌呢件事真係好嚴重,一件完全唔關任何人事嘅事,竟然可以畀一位網紅隨意欺凌,第一樣嘢係我完全唔識得呢一個人,亦都對呢一個人冇興趣,但係佢就一而再再而三咁樣網上欺凌我一家,其實佢係想點呢?係想睇到我哋一家自殺定係點樣呢?」

張致恆 雯雯 Steven炮轟自己一家被Sean Lam網絡欺凌。
Steven炮轟自己一家被Sean Lam網絡欺凌。(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恆 雯雯
(圖片來源:IG@stevencheung)

為借過大耳窿低頭認錯

對於被指財務狀況出現極大問題,Steven亦自揭曾經找過大耳窿疊碼仔借錢:「我張致恆係曾經做錯過,喺呢四年裏面,整個人迷失到唔識行前面嘅路,入咗行咁多年嘅我,唔係話放低就可以完全放得低,所以當我冇任何辦法嘅時候,由朋友到大耳窿甚至乎澳門嘅疊碼仔我都借過錢,用盡任何辦法去借,因為我唔知道我可以點做,但係我愈借就愈泥足深陷,我畀其中一個缺點就係當遇到麻煩事好容易就會選擇咗逃避,所以一直以嚟我都係做錯。」

張致恆 雯雯
(圖片來源:IG@stevencheung)

回應對話流出事件

Steven表示希望外界可以收收口,不要再欺凌老婆雯雯及3個兒子:「呢個世界總會有一啲x街想你死,講真…其實我真係好攰,一直以嚟死撐到依家,無非都係想見到小朋友快樂成長,曾經同朋友嘅聊天對話流出,我都唔多想回應了,首先第一樣嘢我冇用老婆嚟肉償,第二樣嘢我只係講我嘅小朋友當時未搵到學校,我好驚佢要讀特殊學校,並唔係嗰位網紅所講我個仔低b,第三樣我老竇佢一直都好擔心我,佢係曾經有將佢嘅生果金畀我做生活費,但係唔係個個月畀我,只係畀咗一兩次!」

張致恆 雯雯 Steven表示希望外界可以收收口,不要再欺凌老婆雯雯及3個兒子。
Steven表示希望外界可以收收口,不要再欺凌老婆雯雯及3個兒子。(圖片來源:IG@stevencheung)

強調禍不及妻兒 不介意自己被鬧

他坦言自己一直很努力找不同的機會去賺錢,因為真的很想還所有的錢,但無可奈何依然入不敷支,所以仍然未能夠還給借過錢給自己的朋友:「想同你哋講聲對唔住,我會盡我嘅能力用最快嘅速度還番晒畀你哋,至於網絡暴力同埋網絡欺凌我就冇計了,只能夠講你哋要x你哋要笑就隨便,但係我懇請你哋要笑嘅就笑我好啦,禍不及妻兒,你哋要鬧我可以企喺度畀你鬧,你哋要笑我亦都可以企喺度畀你笑,但係觸碰到我家庭嘅任何一個人我就冇辦法容忍,雖然我唔知我有咩可以做到,但係我都會用盡辦法去反擊,因為我真係好愛我個家!」

張致恆 雯雯 Steven表示非常愛錫自己的家人。
Steven表示非常愛錫自己的家人。(圖片來源:IG@stevencheung)

借錢理由層出不窮

Sean Lam於IG公開多個疑似Steven四出問人借錢的錄音及訊息截圖,原因更是多不勝數:「今日我啲小朋友無飯食,可唔可以借500蚊俾我?」、「借住幾百蚊嚟搭車先啦,我依家實在出唔到去」、「啲錢買晒袋嗰啲,依家唔夠錢買尿片嗰啲」、「過2日要上法庭,工人向勞工處告我,要我俾返晒2萬幾數出嚟」、「原來我電費過咗期,呢2日唔交就cut㗎喇」。他甚至以其家人為由去向身邊人借錢:「我老豆拎晒所有生果金畀我,我阿嫲、我阿婆突然間情況轉差,我老母又啱啱返咗荷蘭,所以真係冇晒(錢)喇!」

張致恆 雯雯 Sean Lam於IG公開多個疑似Steven四出問人借錢的錄音及訊息截圖。
Sean Lam於IG公開多個疑似Steven四出問人借錢的錄音及訊息截圖。(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恆 雯雯 借錢原因更是多不勝數。
借錢原因更是多不勝數。(圖片來源:IG@seanlam_888)

3日內不還錢要雯雯肉償

另一段錄音中的男聲亦非常像Steven:「我老婆借咗1萬蚊嚟交嘢,但係嗰個人講明3日內唔還,要我老婆出嚟肉償,如果唔係就唔使成日叫你借俾我啦!我有好多嘢好煩!」亦有其中一條錄音疑是Steven欠下廣州經理人公司的錄音證據︰「我冇呃你,我爭佢哋30幾萬。」

張致恆 雯雯 有指Steven
有指Steven(圖片來源:IG@seanlam_888)

張氏夫婦WhatsApp鬧交

另外,Sean Lam亦在IG公開一張對話截圖,並聲稱是雯雯與Steven之間的對話內容。從照片所見,雯雯指責Steven說:「係你逼到我發癲!」之後又質問對方7000元是否因借貸得來:「你再講呢啲大話大家乜嘢都唔需要講,我係唔會原諒。」

張致恆 雯雯
(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恆 雯雯 2人的關係一去不復返。
2人的關係一去不復返。(圖片來源:IG@stevencheung)

去年被外傭告上法庭

Sean Lam亦公開多張證據,指出Steven於去年12月被勞工處勞資關係科邀請調停,信件上的名字亦寫上他的英文名字「CHEUNG CHI HANG」,與爆料中的錄音所指事件相符。

張致恆 雯雯
(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯千字文再次數臭Steven結束會員制

早前Steven同老婆區燕雯(雯雯)一家五口去行書展,以為2人準備好返,點知近日雯雯又再喺IG放負,指Steven 5年嚟都無安守本份,仲係咁溝女仲要數自己老婆等,內文如下:

的確我係好失敗,我承受唔到外界嘅打擊,甚至壓力。今日嘅新聞導致我變咗騙子。收到好多msg,話我借張致恒出位,如果唔係邊有人識,但我從來冇諗過要出名甚至做一個名人,我只係已經被逼到爆煲,諗唔到其他地方去發洩,所以就會不停打一啲嘢出嚟,去發洩自己嘅不滿同情緒或者委屈。

我從來冇諗過後果,亦都冇諗過之後會發生嘅事,我只係嗰一刻好辛苦,所以就打出嚟,而去到要做一個收費嘅平台,一來我唔想有啲黑心或者根本唔係關心自己嘅人出現喺平台,二來我就嚟要生,唔係偷唔係搶唔係犯法,我都需要諗盡辦法去找錢畀屋企交租同生活,咁啱有IG咁樣提議我就嘗試。

試問有邊個會鍾意畀人笑做小丑,甚至不停畀人鬧?但係我冇辦法,我搵唔到呢筆錢,我成個屋企就會瞓街,我又可以點樣選擇,畀人話乞兒畀人話嘅所有嘢,一個正常嘅人都唔會開心,但係我一直同自己講捱過咗,呢一段時間嘅時間就會好,一定要過到而家先有之後。

諗番(返)轉頭,點解我會變到咁癲點解我要不停發洩我嘅不滿?可能係因為受嘅傷害已經去到極限,承受嘅委屈已經去到冇可能再收埋,你要去怪我去製造負面新聞倒你米?影響你嘅事業?甚至所有嘢?

點解你唔諗吓五年裏面,你有冇真真正正改變過安守本份?我喺屋企捱生捱死,大住肚照顧小朋友,你有畀任何嘅金錢我哋去食飯買奶粉尿片睇醫生?我都係靠自己,不停搵朋友,嗰段時間,我從來冇質疑過你任何嘢,我只係同自己講好快就會過,你好快就會返嚟,但係結果我換來嘅係乜嘢?你溝女對住啲女仔去數自己老婆嘅時候,你又有冇諗過我?

我今時今日公開去講你去發洩,我相信你嘅傷害唔會夠我大!我一次又一次原諒你畀機會你,甚至再一次懷孕,但係你從來冇悔疚心,只係怪我點解要公開,無可奈何,我而家冇能力,一定要人幫手,但係我相信我生完我一定會有出路,我唔需要再停留喺度…

至於個收費IG,好多謝真正支持我嘅人去之前(支持)我同關心我,但無奈我好失敗,我承受唔到外界嘅評論甚至打擊,所以過埋今個月我會取消。預先畀咗錢嘅朋友,我會退番錢俾你哋,我希望從此之後所有嘅人都可以放過我。

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 雯雯 張致恆 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家生活照。
張致恒一家生活照。(圖片來源:ig@stevencheung)

張致恆1拖3行書展 做個盡責爸爸

張致恆早前被人拍到與雯雯帶住3個兒子入場去書展做好爸爸。老婆雯雯身穿黃色連身裙、白色運動鞋,由於她正佗住第4胎,張致恆就負責照顧3個仔仔。張致恆面露笑容,一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,雖然辛苦,但畫面好溫馨。張致恆亦有在IG分享大仔、二仔坐在BB車上看圖書的片段,留言︰「細個自己去動漫,大個同個仔睇圖書。」有網民見到張致恆努力照顧孩子,都大讚「貼地做人」、「同老婆雯雯形成強烈對比」!

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 照片中,張致恒一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,畫面好溫馨。
照片中,張致恆一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,畫面好溫馨。(圖片來源:網上圖片)
張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 兩位仔仔都喜歡睇書
兩位仔仔都喜歡睇書(圖片來源:IG@stevencheung)

小食店打工被野生捕獲

早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲拍照放上社交網。有網民認為畢竟張致恆肯自力更生,唔好打擾別人;亦有人就覺得張致恆北上登台仲好,亦建議其他收入更好的工作。

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 父親 早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲影相晒出社交網。
早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲影相晒出社交網。(圖片來源:網上圖片)

張致恒雯雯認陀第4胎 搞$50會員制幫補家計

張致恒同雯雯2019年奉子成婚,3年誕3子,細仔去年6月出世,剛剛又宣布陀第4胎。雯雯早前聲稱停用舊有IG,卻忽然出po公布大搞50元會員制,富二代KOL Sean Lam卻大爆被雯雯拒絕,把本來已付的50元退回給他!

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯經常一拖三個仔,又自爆現時欠租及書簿費!
雯雯經常一拖三個仔,又自爆現時欠租及書簿費!(圖片來源:IG@ugly_mama)

雯雯拒絕Sean Lam兼退還$50

Sean Lam去年大爆Coffee疑出席飯局、KOL內幕、賣假貨等,在網絡人氣高企。本來與老婆Toby Sin鬧離婚又離奇和好,由爆料頻道變成閒話家常頻道,晚晚開直同網民吹水。雯雯爆再陀B,Sean Lam當晚(11日)在直播中談及此事。他昨日連環出post被雯雯退款「大佬我課金想睇正能量啫,換來負能量,咩世界」、「做善事都要食檸檬」、「你有無試過喺街買旗,個小朋友話唔賣比你」。

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯 Sean Lam不滿被雯雯封鎖!
Sean Lam不滿被雯雯封鎖!(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恆 雯雯 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯 張致恒 Sean Lam同老婆Toby Sin由本來鬧離婚,後來和好如初,感情更勝從前,不時放閃及孖住開直播!
Sean Lam同老婆Toby Sin由本來鬧離婚,後來和好如初,感情更勝從前,不時放閃及孖住開直播!(圖片來源:IG@seanlam_888)

Sean Lam問雯雯:我可以畀多啲錢!

Sean Lam又公開與雯雯的對話截圖,雯雯指「我IG唔歡迎你,我比番50蚊比你」,Sean問:「發生咩事?係咪比太少?我可以比多啲真心想幫你」,雯雯回應:「唔係錢問題,係本身每個人嘅來意唔同」,Sean:「每個人都有自己嘅價值觀,無必要去猜疑人地呀,最緊要小朋友開心」。而昨晚Sean Lam如常開直播,將被雯雯拒絕兼退錢一事分享,至約凌晨一點,雯雯用舊有帳號亂入,態度竟180度轉變。

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯
(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯拒同錢作對!?入Sean Lam直播為自己宣傳!

Sean Lam不停用「50雯」來稱呼雯雯,又指雯雯搞會員制有財路,更幫佢計數,笑言可以大賺錢,雯雯留言:「數錢數到手軟」, 又不介意被網民指她搶錢,雯雯留言:「你哋畀$50我只係可以follow,如果想睇我哋嘈交就要畀$100 」,Sean Lam搞笑指這盤生意有潛力可以上市,雯雯反問:「上市叫咩名好?uglymoney?」Sean Lam提議就叫「50雯」,雯雯話自己唔鍾意呢個名,建議不如叫「雯50道陰影得唔得?」

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯笑認會員制是一條財路,集思廣益自己間公司叫咩名,又問人自己可以轉行做代母,Sean Lam老婆Toby Sin未入鏡前都有留言覆雯雯!
雯雯笑認會員制是一條財路,集思廣益自己間公司叫咩名,又問人自己可以轉行做代母,Sean Lam老婆Toby Sin未入鏡前都有留言覆雯雯!(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯揚言畀100蚊會員費,就可以睇佢同Steven嘈交!
雯雯揚言畀100蚊會員費,就可以睇佢同Steven嘈交!(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯自爆餵Steven飲奶

雯雯又不停跟網民互動,就算負評照顧回應,被人指是生仔機器,雯雯就問:「我做代母有無得諗?」Sean問網民張致恆第四個小朋友,應該改咩名,引來網民瘋狂改名接龍,雯雯都玩埋一份:「張致富、張剪褲」。Sean老婆Toby Sin其後入鏡加入直播,雯雯問Toby幫佢個BB改英文名,又大爆生兔B,預產期在八月。Toby同網民同指餵人奶期間難成孕,因為子宮收縮等等,雯雯竟自認是「噴泉」:「我啲奶唔係用嚟餵我啲仔」、「我餵畀Steven㗎咋」,更叫Toby小心啲:「Toby你要小心啲我,一陣食咗阿Sean」、「到時你喊都無用」,句句說話都零底線!

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯愈爆愈多,開始18禁!
雯雯愈爆愈多,開始18禁!(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯講笑話會食咗Sean Lam,叫Toby小心啲!
雯雯講笑話會食咗Sean Lam,叫Toby小心啲!(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯認懷上第四胎大爆就嚟產子

雯雯IG story連環放負,承認自己真係懷上第四胎,仲大爆埋已經差唔多要入醫院產子,並強調佢生唔生呢胎同佢要唔要同張致恆離婚係無關係,佢聲稱:「我相信,只要我生咗之後,我肯堅持,無嘢係無可能」。雯雯表示佢會記得幫過佢的人,佢一定會記住,同埋佢亦認為自己一個女人都可以照顧起個家庭。雯雯最後坦言主動幫過佢的人,佢會還、會記住,而且強調無問過人拎一分一毫。

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)

雯雯ig story連環放負:

雯雯開會員制 $50一個月

雯雯昨日「最後一post」表示要關閉該ig後,表示好多人follow佢的另一個「ig2.0」,不過太多人follow佢,搞到佢分唔到邊個真心邊個唔係,所以就有網民建議雯雯不如搞個會員制,一嚟阻吓不懷好意的人,順手又可以幫補下屋企,收費為$50一個月,叫大家有興趣就dm佢。雯雯現時ig已改為私人帳號。

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)
張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)

激動澄清「餵奶」論並非自己講

她亂入網紅Sean Lam直播口出狂言的報道出街後,雯雯隨即在其IG發文澄清,表示在直播中留言的並非自己,兼暗示有人利用與她名字差不多的帳號假扮自己:「其實我都只係普通人,突然間變得咁有價值,真係多謝大家,我個Account係ugly_mama,嗰個好明顯係Ugly___mama,3條線。我都唔再多講,總之得啖笑!」不過,依然有不少網民不相信她的說法,認為雯雯為了令更多人「課金」而自編自導自演而成為焦點人物!

張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯澄清「餵奶」論並非自己講。
雯雯澄清「餵奶」論並非自己講。(圖片來源:網上圖片)

防止自殺求助熱線
生命熱線:2382 0000
撒瑪利亞防止自殺會:2389 2222
社會福利署:2343 2255
明愛向晴軒 向晴熱線:18288
香港輔導及心理學會:WhatsApp熱線 6218 1084
生命熱線:青少年生命專線 2382 0777

撰文:東方新地圖片來源:IG@ stevencheung、IG@seanlam_888、IG@ugly_mama