徐子珊

徐子珊 半工讀趕上堂 無心戀戰

最新娛聞

廣告

徐子珊近年專注網上自家品牌珠寶生意又修讀心理學碩士課程,無論大銀幕小螢幕都好難見到佢,香港、內地都唔多見到佢,明顯志不在此,搵錢、見報已經再唔係子珊眼前嘅目標!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、徐子珊IG

徐子珊半工讀趕上堂

徐子珊日前出席連鎖店活動,當堂因為太「稀有」變咗巨星咁款,半百記者招呼、半打工作人員護駕⋯⋯不過呢啲其實都係表面嚟啫!等到活動完結、工作人員送到佢上車,徐子珊一個人竟然直接去咗香港大學,原來半工讀嘅徐子珊日頭開完工出席活動,跟手就返咗學校上堂,當日仲有科考試㖭,話好緊張喎。五光十色嘅活動過後,子珊換番對波鞋孭住個文青袋去考試,不過外套入面仲係件低胸裙、成面妝台慶咁款,夠晒上進!

好少何見人的徐子珊難得獲邀出席活動,不過就話好趕時間,活動過後就要返學校考試。

工作人員前呼後擁巨星咁款好大陣仗咁送咗徐子珊上車去港大返學,呢啲咪就係物以罕為貴囉。

去到大學落車,徐子珊已經成個文青咁款孭住布袋換上波鞋,仲好好心情同八姨太打招呼。

兩個幾鐘天都黑埋終於考完試,睇徐子珊神態輕鬆,睇怕準備充足發揮理想。

徐子珊北上發展

徐子珊 在2004年港姐選舉奪冠,當選後即獲無綫力捧,拍過唔少劇集。不過自2015年約滿大台後,就修讀珠寶設計,去年更簽約王祖藍的經理人公司。佢最後一套劇集係同馬德鐘合作的《以和為貴》。

 

其中佢喺《潛行狙擊》、《神鎗狙擊》等劇集中,無論係槍林彈雨、飛車跳樓都可以安然無恙,被封為「不死珊」!

進化變網紅

闊別香港一段時間、全力攻內地的子珊不時在社交網站po相,增加自己在網上的曝光率,不過唔少香港朋友睇到相之後都有啲唔認得… 烈焰紅唇、皮膚白到反光,仲有尖尖的下巴,真係勁有內地女星同網紅嗰種feel!

雖然都尚算認得出係子珊,不過已經唔係那個令人懷念的樣子,唔通係內地好食好住、空氣又同香港大不同,所以連個人都唔同晒?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
徐子珊