微辣 manner

微辣藝人極速復出 雞wing、Roberto事隔一個月上水即賣廣告

最新娛聞

廣告

微辣文化在前經理人阿晶(Jane)上個月底離世後人氣急劇下滑,不但多個與微辣合作的廣告商出聲明割席,多名微辣藝人包括豪Dee、霍哥和阿丞等陸續宣布退出微辣,微辣今個月更在社交網站宣布暫停更新,甚至被爆出疑執笠兼退租。不過,事件至今差不多一個月,網上的指罵聲音開始回落,而沉寂多時的微辣藝人亦逐漸開始上水復出。
微辣 manner 微辣
微辣藝人Roberto及雞wing。(圖片來源:ig@wengchan53)

微辣Manner︳雞wing上水拍片仲有廣告?

微辣成員雞wing突然在自己個人YouTube Channel上載去了蘭卡威島的影片,而且內容更疑似有廣告有贊助!不過,被網民發現之後,該影片現時已經下架。不少網民見到後都感到很驚訝,表示沒想到微辣成員可以如此快就復出,留下「仲有面做公眾人物賣廣告」、「罷買」等等的留言。但亦有人不少網民表示體諒,認為雞wing可能簽了約要交貨所以才會出片,而且認為雞wing並非微辣最主打的藝人:「明顯係佢唔再出片冇錢洗,咁嘅時候都要出贊助片,似簽左約唔交貨要賠」、「都要搵食㗎,成世匿埋唔蒲頭咩」、「除咗拍片佢仲可以做啲咩」」、「呢個都係微辣邊緣人,成日啲嘢無預佢」。

微辣 manner 微辣 該影片已下架
雞wing突然在自己個人YouTube Channel上載去了蘭卡威島的影片,但被網民發現有廣告贊助之後,該影片現時已悄悄下架。(圖片來源:YouTube@雞WING)

微辣Manner︳網民勸雞wing早日退出

微辣成員雞wing是最早期加入微辣的成員之一,阿晶離世後,不少微辣藝人被網民洗版,雞wing亦無可避免地中招,不過當中有不少只是奉勸他早日退出的留言:「雞wing認真嘅其實 我好鍾意睇你啲片, 所以作為你的fans,我勸你早啲退啦,真心我覺得呢個時勢就應該要走㗎喇,留喺度只會令更多麻煩嘅嘢上,你有咁多才華,人品又好必定有很多更好機會嘅!」

微辣 manner 微辣
雞wing是最早期加入微辣的成員之一。(圖片來源:ig@wengchan53)

微辣Manner︳網民留言加油支持Roberto

除了雞wing,「外貌擔當」的微辣成員Roberto雖然現時正在澳洲旅行,但亦不忘上水出post賣廣告,亦是甚少人留言洗版大鬧的微辣藝人之一,基本上大部份留言都只是叫Roberto加油。

微辣 manner 微辣
(圖片來源:ig@robertomadan)
微辣 manner 微辣
Roberto是微辣的「外貌擔當」。(圖片來源:ig@robertomadan)

微辣Manner︳「微辣清泉」霍哥最快出返嚟

近年醉心搞拳賽的鍾培生,在上次在台北《The Cage 拳上2023 終於之戰》曾揚言不再上擂台參賽,但會繼續籌辦拳賽活動,並且會拿一千萬港幣在香港推廣拳擊運動。近日鍾培生再舉辦拳賽《培生擂台無敵盃2023》,並且已經成功請到近期話題多多的前微辣成員霍哥同周永恆出賽對打。

微辣 manner 微辣 霍哥 邀請到近期話題多多又有拳擊底嘅霍哥
邀請到近期話題多多又有拳擊底嘅霍哥(圖片來源:《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》)
微辣 manner 微辣 霍哥出練拳post,唔少網民都留言叫佢加油
霍哥出練拳post,唔少網民都留言叫佢加油(圖片來源:ig@jeffreyfok_224)

微辣宣布暫停營運10週年成終結?

微辣官方IG宣布暫停營運,感謝粉絲10年的陪伴,亦表示非常抱歉。雖然如此,但唔少網民都表示不滿,留言認為老闆始終無表態「老闆們到而家都仲潛緊水,至少都開個直播交代下channel同藝人啦,咁不負責任都有既」、「點解老闆唔走出嚟講幾句」、「明明係十周年慶祝展望另一個10年,估唔到係去到十年就停業。」

微辣 manner 阿晶 離世 微辣
(圖片來源:ig@manner__official)
微辣 manner 阿晶 離世 霍哥 微辣 加蔥 官方網站亦已經關閉
官方網站亦已經關閉(圖片來源:微辣官方網站)

疑微辣內部公開信流出:輕視了負面情緒造成的傷害

近日於facebook群組中,有網民流出一封疑似係微辣內部公開信,由微辣老闆六毫子撰寫,首先六毫子指自己作為晶的朋友,對於佢突然的離世感到非常難過,而且睇到唔少同事因為這呢悲劇而捲入公眾爭議,佢都非常痛心。六毫子表示呢10年有唔開心的時候,而佢輕視咗負面情緒造成的傷害,造成今次的悲劇。亦明白藝人們想澄清某啲事件,但係要喺網絡上講清楚並不容易,呼籲大家唔好再去爭論,尊重離開的朋友以及佢的家人。最後交代微辣去向,取消十周年演出以及微辣頻道的更新,藝人可以自由決定工作同發展。

微辣 manner 微辣 阿晶 離世
(圖片來源:網上圖片)

疑似微辣藝人價目表流出

在微辣宣布「暫停更新」之後,網上爆出疑似微辣藝人的身價表,由拍攝劇情片、主持婚禮到出席活動,每名藝人的收費都清楚列明。最高收費的都以男藝人為主,包括加蔥、豪Dee和霍哥,以1至3分鐘的劇情片為例,3人同樣收15至17萬。至於女藝人方面,多姐的劇情片演出收費與創辦人六毫子睇齊,齊齊收11至12萬;拍vlog的叫價則是佩男最高,5分鐘以上受5萬。不過,價目表沒有註明有效年份,不知道2023年的收費有沒有改變。

微辣 manner 微辣
(圖片來源:網上圖片)
微辣 manner 微辣 加蔥拍1至3分鐘的劇情片收15至17萬。
加蔥拍1至3分鐘的劇情片收15至17萬。(圖片來源:IG@on99magic)
微辣 manner 微辣 佩男經常都有美妝廣告,個個都收費驚人。
佩男經常都有美妝廣告,個個都收費驚人。(圖片來源:IG@puinam)

撰文:東方新地(部分內容轉載自新Monday)圖片來源:ig@wengchan53、youtube@雞WING、ig@robertomadan、ig@jeffreyfok_224、《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》、