戀講嘢

戀講嘢終結|郭奕芯「零的突破」鏡頭前痛哭 傳離巢令節目被Cut浩南親回應

最新娛聞

廣告

ViuTV《戀講嘢》播出兩年多以來引起不少話題,近日節目突然宣告終結,令網民都大呼不捨,紛紛希望節目可以起用原班人馬開拍第2季!節目在1月9日(星期二)播出最後一集,當中除了請來過往的3位女嘉賓講述她們的感情後續外,4位主持亦一一講出對於節目終結的感受,郭奕芯更獻出第一次,首度在鏡頭前痛哭流淚!
戀講嘢 ViuTV《戀講嘢》播出兩年多共124集完結。
ViuTV《戀講嘢》播出兩年多共124集完結。(圖片來源:IG@helentam_donggu)

《戀講嘢》最後一集|郭奕芯喊住呻有好多壞男人

戀講嘢》最後一集主題為「有緣再會」,4位主持193(郭嘉駿)、浩南(鄭伊琪)、郭奕芯(Ashina)和Helen(譚凱倫)臨別都非常感觸,郭奕芯更未講先喊:「因為已經百幾集,真係冇諗過原來今日最後一集坐喺呢個梳化同呢個景係呢個感覺,同埋要好多謝一直以嚟支持我哋嘅觀眾,無論你係鍾意又好、唔鍾意又好,都希望你哋鍾意。同埋好多謝嘉賓上嚟,令我喺呢個節目都學到好多嘢,知道原來呢個世界上有好多唔好嘅男仔,亦都有好多應該要珍惜嘅人,希望大家可以喺我哋呢個節目學到點樣去珍惜身邊嘅人。」

戀講嘢 郭奕芯話因為呢個節目,知道原來呢個世界上有好多唔好嘅男仔。
郭奕芯話因為呢個節目,知道原來呢個世界上有好多唔好嘅男仔。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 郭奕芯未講已忍唔住不停流淚。
郭奕芯未講已忍唔住不停流淚。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

郭奕芯一邊講,Helen就一邊忍唔住出手幫她抹眼淚,193都話未見過芯姐喊,她亦在社交網發文再同大家講再見:

2024年第一個pos蹴係同 #戀講嘢 講再見啦
共124集 點點滴滴都係回憶
同大家相處 沒有壓力 輕輕鬆鬆說說笑笑又一集
而今日就係最後一次為節目拍攝而入廠
眨眨眼 已經兩年 每星期二晚播出 原來時間過得咁快
戀愛這課程 永遠都要學習 謝謝所有嘉賓嘅分享
每個課題 都值得反思 檢討 學習 有經歷才會成長
希望你哋最後都會收穫幸福
而戀講嘢呢個節目亦會成為我哋嘅回憶
各位 有緣再見啦

戀講嘢 網民話期待郭奕芯接下來的新節目,她表示目前正在「失業中」。
網民話期待郭奕芯接下來的新節目,她表示目前正在「失業中」。(圖片來源:IG@ashinaaa)

《戀講嘢》最後一集|浩南否認離巢:不過休息一陣

浩南就指自己與郭奕芯及Helen都不同:「因為我係初初入幕前,呢個其實係我第1個BB,我覺得唔會咁快完結,覺得仲會有續集。喺呢度我好開心一開始就識到幾位,大家都合作得好開心,冇當我係新人咁『恰』我。我覺得依家只係一個中段嘅開始,加上我中間都有同公司講,未來嘅日子,大家可能會見唔到我,但我依然堅持要做晒所有《戀講嘢》嘅節目。」

戀講嘢 浩南話未來嘅日子大家可能會見唔到佢,引起網民諸多猜測。
浩南話未來嘅日子大家可能會見唔到佢,引起網民諸多猜測。(圖片來源:IG@ashinaaa)

浩南這段說話引起不少網民猜測她決定不再續約離巢ViuTV,但亦有網民指在MakerVille的藝人名單中,仍能見到浩南個名,有網民就猜測浩南將要結婚或生B,對於網民的眾多猜測,浩南亦有回應,直接否認離巢,只說:「我未走,冇走~不過休息一陣」又發長文表示:

_「確確」浩南上線了~
估唔到第一個主持晚吹嘅節目,由入公司到而家,原來已經陪伴住大家兩年幾。
初初以為做幾個月,之後拍拍下就一年…
之後又一年
都習慣了大家的節奏 3爺粉絲每次開廠的應援
也有近年加入應援的 「浩南·鄭伊琪後援會」
每次忘記了,買了午餐回廠拍攝就非常抌心口
拍攝當中有遇過很感人的經歷,也有碰到讓人很生氣的經歷~
由最初有不同人士問我是否嘉賓自己作故事 / 節目組安排故事給嘉賓,
我已經答過無數次,節目組從來沒有安排故事給嘉賓。
後來愈來愈少人再爭論真假的問題,實在太感恩
#戀講嘢 很多人的經歷都警惕了不同人或成為了大家茶餘飯後的話題。
令大家愛情路上不會再走彎路~
很感恩這個節目,讓大家加深認識 #浩南
兩年前我只是一個無名小卒,小小model…
一年前在街上有人碰到我已經會跟我說經常有追看 #戀講嘢
如果說我們陪你渡過了無數個星期二晚,
不如說謝謝你們讓我們人生多了一點經歷。
今晚11:30最後一次 #戀講嘢 ~
但我相信不會是我們四人的終點,而是一個中轉站~
會再見的 謝謝你們 @deniskwok193 @ashinaaa @helentam_donggu
和 經理Jimmy 編審啊樂 導演啊禾 writer 文靜、poyi同經常想認識女嘉賓的Pa Victor
謝謝你們創作了這麼有趣節目,一路上的照顧 謝謝大家

戀講嘢 有網民猜測浩民暫別幕前,是為了去結婚生B。
有網民猜測浩民暫別幕前,是為了去結婚生B。(圖片來源:IG@wayii)
戀講嘢
(圖片來源:FB@Wayii 鄭伊琪 – 浩南)

《戀講嘢》最後一集|Helen擺低一段戀情回復單身

Helen則說:「好感觸!其實呢個已經係我第2個過100集嘅晚吹節目,所以呢兩年時間話我哋陪住大家,其實都係大家陪住我喺呢兩年成長,我都擺低咗好多我嘅人生經驗,亦都擺低咗一段戀情喺度,真係好唔捨得,我都想繼續陪住大家,或者大家陪住我長大。」原來拍這個節目兩年多的時間,Helen已經歷了一段戀情的開始和終結,頭髮亦變長了,她在社交網亦有發長文感歎:

2年多的時間
我給予觀眾娛樂
觀眾陪著我成長
喺呢個節目學識咗分享與聆聽
或者在每個嘉賓身上或多或少
都投射了少許自己的影子
於是又學識原諒同欣賞那個為愛奮不顧身的自己
同事們的寵溺令我從心而發相信
原來我都係一個有能力值得被愛的美麗新女性
這個節目治癒了我
也希望能治癒那個受傷的你
日後無論在戀愛或是人生路上
希望大家一齊帶住呢份勇氣同歡樂
與親愛的伙伴並肩前進
衷心感謝大家的支持
love you all

戀講嘢 193指Helen現在單身,大家有意可以DM佢!
193指Helen現在單身,大家有意可以DM佢!(圖片來源:IG@helentam_donggu)

《戀講嘢》最後一集|193望節目成集體回憶

最後193總結說:「呢個節目我哋係希望幫到人,但亦幫到我自己好多,聽好多唔同嘅愛情故事,自己都學到好多嘢,了解咗咩係愛情,而且呢個都算係一個長壽節目,做咗百幾集,陪伴住好多我身邊嘅朋友或者家庭觀眾去度過好多個晚上,因為好多朋友都真係冇同我講睇過ERROR嘅節目,但每次一同我講《戀講嘢》就會話今次上嚟條女點點點、咁痴線嘅咁樣,真係多咗好多話題,所以我希望呢個節目唔只係我哋嘅回憶,都係大家嘅回憶。」

戀講嘢 193話愛情完咗個期限之後,唔知緣份幾時會再返嚟,所以他亦希望《戀講嘢》可以再返嚟同觀眾用另一個方式去見面。
193話愛情完咗個期限之後,唔知緣份幾時會再返嚟,所以他亦希望《戀講嘢》可以再返嚟同觀眾用另一個方式去見面。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《戀講嘢》3位女嘉賓感情後續|Anna 成功突破A0全因聽網民意見

節目請來過往的3位女嘉賓Anna、Lisa和Copy講述她們的感情續集,其中Anna曾在第1集「A0的困惑」出場,經歷過兩年多的時間,她已擺脫A0身份,但她笑指主持們的意見,例如叫她學芯姐po性感相,其實對她突破A0幫助不大,又指她是在最近幾個月才開始拍拖,能有「零的突破」是因為緣份到並遇到對的人,和對方感覺比較投契。她表示節目播出後,好多網民叫她去箍牙,她亦有接受意見去箍牙,相信是她能突破A0的主因。

戀講嘢 Anna聽網民意見去箍牙後,成功突破A0。
Anna聽網民意見去箍牙後,成功突破A0。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《戀講嘢》3位女嘉賓感情後續|Lisa 節目播出後經歷十多個追求者

Lisa是《戀講嘢》第89集「阿嫂的抉擇」嘉賓,她的前度是北京一位江湖大佬,當時Lisa曾講到同這位老大的初夜已「一晚七次」,因此被主持們封她做「七次嫂」,不過Lisa表示已和那位江湖大佬斷絕了聯絡,她指節目播出後,身邊的朋友經常都會拿「一晚七次」做話題,但她並不太在乎。Helen則笑指以後有男士想追Lisa,都知道要達到基本「一晚七次」要求,浩南就讚她比以前更成熟。Lisa又指節目播出至今一年多,已經歷十多個追求者,但她現在對感情更加審慎,因此仍未有拍拖對象。

戀講嘢 Lisa今次再上節目,強調「一晚七次」是真的,並非「老作」。
Lisa今次再上節目,強調「一晚七次」是真的,並非「老作」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 Copy亦力撐Lisa,指她BB的爸爸亦能做到「一晚七次」。
Copy亦力撐Lisa,指她BB的爸爸亦能做到「一晚七次」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《戀講嘢》3位女嘉賓感情後續|Copy 為陪前度到最後一刻取消簽紙

Copy是《戀講嘢》第73集「死了都要愛」嘉賓,現在Copy的前度已因癌症離世,她表示現在會更關心和主動聯絡身邊的朋友,在前度過身的同一個星期內,Copy得知有了身孕,因此去做檢查,發現自己有腫瘤和子宮頸癌前病變,因此不能要那個BB。她又講到前度在她原定簽紙結婚當日早上約8時離世,她為此取消了簽紙,到醫院陪在前度身邊,她現在的老公當時亦有載她到醫院,全程支持她,在她檢查完身體出院後再向她求婚,終於完成了簽紙,成功拉埋天窗。

戀講嘢 Copy奉勸觀眾要每年去做Body Check,保障自己也保障身邊的人。
Copy奉勸觀眾要每年去做Body Check,保障自己也保障身邊的人。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 最後Copy拿回與前度影的緍紗相,Liza撕爛當年由北京回港的機票,Anna就拿走2018年過期的奶茶準備丟掉。
最後Copy拿回與前度影的緍紗相,Liza撕爛當年由北京回港的機票,Anna就拿走2018年過期的奶茶準備丟掉。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《晚吹 – 戀講嘢》Copy的感情續集🥹 祝幸福❤️

有片睇!

撰文:東方新地圖片來源:IG@helentam_donggu、IG@wayii、IG@ashinaaa、FB@Wayii 鄭伊琪 - 浩南、《戀講嘢》截圖