戀講嘢

戀講嘢|Krystal妳祺講鹹濕老師儆醒大眾 原來係人氣KOL男友曾教Alice後空翻

最新娛聞

廣告

ViuTV節目《戀講嘢》最新一集嘉賓Krystal(妳祺)除了是一位瑜伽導師外,更是IG足有8萬粉絲的人氣KOL,曾上過微辣扮JISOO露腰跳舞,去年更力壓Jeffrey(魏浚笙),登上人氣KOL榜第3位,在節目中她大講曾經同一位鹹濕老師拍拖的經歷,原來這位老師是現役補習老師,更喪食學生妹!
戀講嘢 Krystal穿著露腰運動裝上ViuTV做《戀講嘢》嘉賓。
Krystal穿著露腰運動裝上ViuTV做《戀講嘢》嘉賓。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 節目介紹Krystal是26歲的瑜伽老師,目前戀愛中。
節目介紹Krystal是26歲的瑜伽老師,目前戀愛中。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

《戀講嘢》Krystal妳祺分享與鹹濕老師拍拖經歷

Krystal妳祺講到當年自己只得18歲,對方是補習社的英文老師,由英國留學返港,Krystal形容他:「講英文時好charm,個樣又cute cute哋,有Baby Face,白白淨淨,講嘢怕怕醜醜咁。」又指老師比她大了10歲左右,193認同這package會幾冧到女學生。

Krystal指當時補習班有十幾、二十人,當中她的年紀最細,除了補習外,老師都會關心她的私生活,令她猜想對方是否對她有意思,也開始有點喜歡上老師,跟住老師約她食過幾次飯,仲去睇過一次電影,更試過拖著她的手,令她猜測兩人已是男女朋友,但又不好意思問對方,於是回到家就whatsapp問她兩人係咩關係?但對方卻回答得不太清晰,只說:「你想拖就拖。」被193指是無賴的答法。

戀講嘢 主持們指Krystal個樣睇落好易呃。
主持們指Krystal個樣睇落好易呃。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 18歲時的Krystal與現在差別不大。
18歲時的Krystal與現在差別不大。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 Krystal指有一日老師突然間whatsapp問她想不想要一對一私人補習,話睇到佢有進步嘅空間,Helen即問係咪免費?Krystal回答要收費。
Krystal指有一日老師突然間whatsapp問她想不想要一對一私人補習,話睇到佢有進步嘅空間,Helen即問係咪免費?Krystal回答要收費。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

拍拖未夠3個月 老師發脾氣要求Krystal上屋企過夜

Krystal表示兩人大概食了三次飯後,老師就問她上唔上去他的屋企?令Krystal覺得好奇怪,問他:「我哋都唔係男女朋友,我冇理由上你屋企㗎。」老師就話:「吓!唔係呀,我哋係男女朋友喎。」兩人就此定下關係。Krystal憶述兩人一齊後,老師一到星期六日就不見人影,只會一早起身send句早晨,夜晚10至11時就會話好攰要瞓覺,星期一至五就話返工好攰要有MeTime,要在家休息。

兩人拍拖未夠3個月,老師就經常叫Krystal上他家,Krystal一直話屋企人唔畀,加上兩人在一齊不久,所以她堅持拒絕對方,有一次老師更對她發脾氣,話:「吓!痴線㗎,未試過咁大個人,屋企都仲唔畀佢喺出面過夜!」Helen和193都指老師是想給她一個下馬威,希望她在威嚇下妥協,K說她當時堅持說屋企人不畀,老師就發脾氣,在街上將她拋下,由得她自己喊完後直接回家。

戀講嘢 主持奇怪兩人拍拖後,老師仍要收K補習費,可說人財兩得,K就突然諗起當年老師曾問她要唔要帶埋你細妹一齊補習,可以收平啲。
主持奇怪兩人拍拖後,老師仍要收K補習費,可說人財兩得,K就突然諗起當年老師曾問她要唔要帶埋你細妹一齊補習,可以收平啲。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 老師為約Krystal上去他的屋企,終承認兩人是男女朋友關係。
老師為約Krystal上去他的屋企,終承認兩人是男女朋友關係。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

約Krystal屋企人食飯著西裝扮乖

之後再有一次,老師再叫Krystal去他家過夜,她還是說屋企人不准許,老師竟建議約她屋企人食個飯,主持人都驚訝老師的大膽程度,Krystal指老師最後真係有見到她的屋企人,真係出去食了一餐飯,老師更著上西裝,扮得好乖,好似好愛錫她,更以老師身份對她的屋企人說:「放心將個女交畀我啦,我會好錫佢!」

食完飯後,屋企人擔心他是鹹濕老師,勸她最好不要和他拍拖,但因為老師問了好多次,Krystal好擔心對方不再喜歡她,或者不再和她在一起,最終還是答應了他,瞞著屋企人上他屋企過夜,之後過了10點,屋企人就不停打電話給Krystal,Krystal當時她一方面擔心老師不鍾意她,一方面又擔心屋企人鬧,所以屋企人打了幾次電話她才接起,一接就話:「今晚唔返屋企,再講啦,byebye!」之後收線。

戀講嘢 為要Krystal上其屋企過夜,老師不惜約埋她的屋企人一齊食飯。
為要Krystal上其屋企過夜,老師不惜約埋她的屋企人一齊食飯。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 Krystal當時她一方面擔心老師不鍾意她,一方面又擔心屋企人鬧。
Krystal當時她一方面擔心老師不鍾意她,一方面又擔心屋企人鬧。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

甜言蜜語奪初夜 事後拒車Krystal回家

Krystal憶述當晚在老師屋企的經歷,指初頭兩人坐在梳化上一齊睇電視,跟住老師愈坐愈近,對她說:「你好靚女、你好索!」被主持人取笑老師用詞好老土。Helen認為他作為英文老師應該拋幾句英文,例如:「You are so sexy!」浩南則笑指可以講英文:「You are so Sok(索)!」又指老師應該是覺得Krystal是件美食,才會出言讚嘆,但193則認為男方在想親熱前讚一下女方很正常,Helen亦認同「你好靚=準備搞嘢」的潛台詞。

Krystal續說老師讚完她後,就開錫她和摸她,Krystal初時拒絕他,指兩人才拍拖不久,老師就反駁她指兩人已是男女朋友,做這種事很正常,最終成功說服Krystal,讓她獻出了第一次,但完事後老師只載她到地鐵站,讓她自己返屋企,理由是很忙,之後老師態度冇變,都是一時熱情一時冷淡,兩人這段關係維持了約一年。

戀講嘢 老師指兩人已是男女朋友,做這種事很正常,最終成功說服Krystal獻出了第一次。
老師指兩人已是男女朋友,做這種事很正常,最終成功說服Krystal獻出了第一次。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 獻出了第一次後,老師只載Krystal到地鐵站,讓她自己返屋企。
獻出了第一次後,老師只載Krystal到地鐵站,讓她自己返屋企。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 浩南和郭奕芯取笑老師用詞好老土,但193認為男方在想親熱前讚一下女方很正常,Helen亦認同「你好靚=準備搞嘢」的潛台詞。
浩南和郭奕芯取笑老師用詞好老土,但193認為男方在想親熱前讚一下女方很正常,Helen亦認同「你好靚=準備搞嘢」的潛台詞。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

驚變「小三」 與「正印」夾計整蠱老師

直到有一日,Krystal發現老師本身有個拍拖4年半的女友,令Krystal慘變「小三」,她憶述當年聖誕節,看到有人whatsapp老師,質問他為何聖誕節也不陪她,令Krystal覺得好奇怪,之後她趁老師睡著時偷睇他的電話,發現他已刪除了那條訊息,但她仍憑自己的直覺,搵到那個女生的IG,並DM對方,問她是否老師的女朋友,之後Krystal和她攤牌,告訴她老師同時欺騙了兩人。Krystal指對方同老師一齊時應是16歲,浩南指老師在走法律罅,沒有犯法和16歲以下的女生一齊,但道德上是犯了錯,Krystal亦指第一次見面老師就問她幾多歲,確保她有16歲以上。

當時因為生氣,Krystal約同那個女生一起整蠱老師,等他開了酒店房後,先後放他飛機,她也笑言好小學雞,被193取笑好渣,竟然冇一齊現身去「兜巴星」他,Helen亦質疑老師被兩人放飛機後,可能會繼續約第三、第四個女生上去酒店,所以讓她選擇,她會和老師同歸於盡,但並非危及生命那種,而是在他工作的地方公開其行為,K就指她當年太年輕,想過貼大字報,但不敢去做。

戀講嘢 Krystal在不知情下慘變「小三」。
Krystal在不知情下慘變「小三」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 之後Krystal約同「正印」一起整蠱老師。
之後Krystal約同「正印」一起整蠱老師。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 Helen假設讓她選擇,她會在他工作的地方公開其行為,和老師同歸於盡。
Helen假設讓她選擇,她會在他工作的地方公開其行為,和老師同歸於盡。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

發現老師凌晨撩女學生 下定決心分手

Krystal更講到後期自己好崩潰,原因是曾在凌晨12點幾發現老師whatsapp一個女學生,話:「突然間好掛住你,可唔可以出嚟見我?」女學生回覆不方便,Krystal就用老師的電話打給那名女學生,講出自己女朋友的身份,之後又叫醒老師質問他,老師卻回答那個女學生只是想攞著數,讓他在考試時畀答案她,這件事讓她下定決心和老師分手。

Krystal指分手後有朋友在一個專頁見到有人爆料,指有一個英文老師成日都Flirt啲女學生,193叫她形容一下老師的樣貌,K指係皮膚好白,好矮,因為有一次她發現他的鞋子入面有增高鞋墊,眼好細,只有一條線,鼻正常,嘴亦好細,有戴眼鏡,髮型同193差不多,郭奕芯笑指感覺好終極毒男Feel,一點也不吸引人,K則反駁老師有打開羽毛球,有加分。

戀講嘢 發現老師引誘女學生私下見面,令Krystal下定決心分手。
發現老師引誘女學生私下見面,令Krystal下定決心分手。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 事過八年,Krystal講起老師仍然嬲到震。
事過八年,Krystal講起老師仍然嬲到震。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 193被指同「鹹濕老師」相似度有98%。
193被指同「鹹濕老師」相似度有98%。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 除了打羽毛球外,Krystal也覺得老師講英文時好charm。
除了打羽毛球外,Krystal也覺得老師講英文時好charm。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 最後「戀擺嘢」Krystal放下了一支她親手調製的香水,她指這支香水原本是為老師製作,但他只放在床頭冇用過,所以她就拿回來自己一直keep住。
最後「戀擺嘢」Krystal放下了一支她親手調製的香水,她指這支香水原本是為老師製作,但他只放在床頭冇用過,所以她就拿回來自己一直keep住。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

Krystal妳祺起底 原來上過微辣扮JISOO露腰跳舞搶鏡

網民極速搵出Krystal的IG,原來今年4月,她曾出現在雞Wing跳舞的影片中,露出小蠻腰大跳韓國人氣女團BLACKPINK成員JISOO金智秀《FLOWER》的「開花舞」,當時只是短短20秒的跳舞片立即引起不少粉絲關注,紛紛留言問片中妸𡤢多姿的女生姓甚名誰!

戀講嘢 妳祺 經常展露健康性感。
Krystal經常展露健康性感。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)

Krystal妳祺正職是瑜伽導師

Krystal(妳祺)正職其實是一位瑜伽導師,不時就會在個人IG上分享瑜伽、頌缽等資訊,同時亦兼任KOL接廣告宣傳工作,早前還頻頻為微辣拍片,除了上述的「與雞Wing共舞」之外,又曾與HUGO拍攝過《中學愛情世一》以及《如何令女生比心?》等短片。主力發展IG平台的妳祺現時擁有8萬Followers,日常會平享多個瑜伽甚至空中瑜伽的高難度動作,姿態優雅。

戀講嘢 Krystal正職是一位瑜伽導師。
Krystal正職是一位瑜伽導師。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)

Krystal妳祺曾任TVB舞蹈 身高153cm矮王祖藍半個頭

Krystal在成為瑜伽導師之前,原來在大約7年前曾經是TVB的舞蹈員,參加過的大型節目有《星光熠熠耀保良》等,亦曾為《福祿壽十周年演唱會》擔任Dancer。而由於妳祺身高只得153cm,看起來令人覺得嬌小玲瓏,當年她與王祖藍合照,她比身高162cm(官方數字)的王祖藍還要矮半個頭,走可愛風格。

戀講嘢 比王祖藍矮足半個頭,嬌滴滴非常可愛!
比王祖藍矮足半個頭,嬌滴滴非常可愛!(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 上年曾經為由SOUL JASE 做的《First Love》廣東話改編歌曲MV拍攝。
上年曾經為由SOUL JASE 做的《First Love》廣東話改編歌曲MV拍攝。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 曾經喺TVB做舞蹈員。
曾經喺TVB做舞蹈員。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)

Krystal妳祺力壓Jeffrey魏浚笙做人氣KOL

另一方面,Krystal妳祺亦喜歡扮鬼臉以怪表情影相,其率真風趣的性格深受網民歡迎。在2022年7月,妳祺的社交平台表現更曾經力壓當有《I SWIM》加持的魏浚笙(Jeffrey)成為媒體分析公司Cloudbreakr統計報告的人氣KOL第三名,相當厲害!

戀講嘢 Krystal最多人睇的一段IG片,有多達104萬Views數。
Krystal最多人睇的一段IG片,有多達104萬Views數。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)

Krystal妳祺男友是極限特技運動員 曾教Alice玩後空翻

此外Krystal的男友Dream(蔡子謙)是一名香港Tricker(極限特技運動員),同時也是一名Tricking教練,2019年曾與拍檔奪得台灣「TTGTricking國際大賽」中「2v2團體賽」的亞軍,隨後他便成為香港少有的Tricking代表,獲邀到美、日、韓等地參賽和交流,甚至成為評審之一。今年8月,Dream曾在《MM730 – 男女自然觀察學會》中,教Marco振弘和Alice許寶恆玩後空翻,不過當時Dream就被指「出錯手」,扯住Alice的運動褲,差點令Alice露底走光。

戀講嘢 Krystal和男友Dream不時曬合照放閃。
Krystal和男友Dream不時曬合照放閃。(圖片來源:IG@dream_kzzz)
戀講嘢 除了《男女自然觀察學會》外,Dream又曾上ViuTV《全民運動日誌》接受訪問。
除了《男女自然觀察學會》外,Dream又曾上ViuTV《全民運動日誌》接受訪問。(圖片來源:IG@dream_kzzz)
戀講嘢 許寶恆Alice於節目學打後空翻。
許寶恆Alice於節目《男女自然觀察學會》中學打後空翻。(圖片來源:Youtube@ViuTV)
戀講嘢 許寶恆 右邊教練扯住Alice條褲借力,搞到Alice差啲走光。
右邊教練是Krystal的男友Dream,曾扯住Alice條褲借力,搞到Alice差啲走光。(圖片來源:Youtube@ViuTV)
戀講嘢 Alice 許寶恆 左邊教練就摸胸。
左邊教練就在扶住Alice時摸到她的胸。(圖片來源:Youtube@ViuTV)
戀講嘢 Alice 許寶恆 第二次試打後空翻的時候,正面落地。
第二次Alice試打後空翻的時候,正面落地。(圖片來源:Youtube@ViuTV)
戀講嘢 許寶恆 痛到Alice即場落淚。
痛到Alice即場落淚。(圖片來源:Youtube@ViuTV)

即睇妳祺(Krystal)IG靚相:

戀講嘢 妳祺 身材勁Fit。
身材勁Fit。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 招牌小蠻腰。
招牌小蠻腰。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 貼身內衣亦有啲睇頭。
貼身內衣亦有啲睇頭。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 身材勁Fit。
身材勁Fit。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 經常露出小蠻腰。
經常露出小蠻腰。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 亦有水著福利。
亦有水著福利。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 嬌小可愛。
嬌小可愛。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 大露背亦有睇頭。
大露背亦有睇頭。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 出浴誘惑。
出浴誘惑。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 鄰家女孩可愛風。
鄰家女孩可愛風。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 亦有酷酷氣質。
亦有酷酷氣質。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 斜孭袋誘惑。
斜孭袋誘惑。(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)
戀講嘢 妳祺 經常展露健康性感。
(圖片來源:IG@krystal_petrichor)

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、IG@krystal_petrichor、IG@dream_kzzz