新聞女王

新聞女王大結局︱陳山聰演活智障爸爸 內地網民洗版式狂讚視帝級演技

最新娛聞

廣告

新聞女王》今晚(22日)連續兩小時大結局,壓軸登場個案人物陳山聰絕對是一大亮點!視帝陳山聰飾演為女兒申冤的智障爸爸,演技大爆發獲網民狂讚!

陳山聰演活智障爸爸喪女之痛

新聞女王》大結局劇情講述,飾演陳山聰的女兒嘉嘉突然去世,智障爸爸陳山聰為了查明真相,去到幼稚園脅持多名小朋友。當「Man姐」佘詩曼到場訪問陳山聰時,陳山聰發揮視帝級演技,完美演繹出一個父親失去女兒的痛心和絕望,將智障爸爸一角演繹得淋漓盡致。陳山聰早前接受傳媒訪問時指,今次客串的角色非常難演,所以特意請來一名戲劇老師全程作指導,雖然角色的情緒起伏很大,但演完之後覺得「好爽」,是近年喜歡的角色之一。

新聞女王 陳山聰在最後兩集登場,飾演為過世女兒申冤的智障爸爸。
陳山聰在最後兩集登場,飾演為過世女兒申冤的智障爸爸。(圖片來源:《新聞女王》圖片)
新聞女王 無論對白定劇情都好催淚。
無論對白定劇情都好催淚。(圖片來源:《新聞女王》圖片)

陳山聰:其中一個真係都幾難演嘅角色

予人感覺有型有款的陳山聰,這次放下型仔外表飾演來自基層家庭的輕度弱智爸爸,無論舉手投足、表情聲線,甚至是背影都入型入格,完全沒有半點「陳山聰」味,並演活了失去女兒的痛心、無助及絕望,難怪成功入圍今屆男配角十強。談到是次角色,視帝級的山聰亦坦言頗有難度:

「我相信係我入行以嚟其中一個真係都幾難演嘅角色,當時鍾澍佳總監製同我講要拍呢個角色時,我都『嘩!』我開頭仲同阿佘講我嚟客串同佢玩兩場戲,我諗住好似Bosco(黃宗澤)咁著套西裝行行企企講兩句對白架啫,冇諗過要搞成咁!作為一個演員可以遇到真係有一定難度嘅角色其實係開心嘅。」

雖然只是客串性質,但山聰依然認真對待角色,並專誠找來教開方法演技的戲劇老師一起研究:

「我哋用咗好多時間去諗到底呢個角色嘅輕度弱智要去到幾多呢?點樣分輕重呢?因為大家都對陳山聰有固有印象,佢突然做個咁嘅角色大家會唔會認同,如果一做錯咗就會有反效果。」

新聞女王 每個表情都超到位。
每個表情都超到位。(圖片來源:《新聞女王》圖片)

陳山聰坦言與阿佘對戲是享受:佢已經係超班

對於今次同Man姐對戲,陳山聰又感激佘詩曼謂:

「真心今次唔係因為阿佘我都唔會遇到一個咁好嘅角色,回想返以前同佢合作,佢已經係超班。今次同佢演咗一場好戲,一如以往佢非常有感染力、好易就畀佢帶到入戲,所以拍攝過程好享受,真心希望將來有機會同佢再玩過。」

他續指單是為了角色造型已很頭痛:「因為之前仲拍緊《奪命提示》,所以髪型有所限,原本係梳落嚟直頭髪,但係點整佢哋都係話太有型,想老土啲。真心我依個髪型係我爸爸以前電過嘅,我係參考佢(35年前)嘅髮型。」並謂雖然只是拍了三天,但感覺卻和拍了「三十集冇分別」:「第一日朝早06起身已經開始入狀態,直至收工返到屋企已經攰到咩咁。第二日繼續,過程辛苦但非常享受。」

新聞女王 對於今次同Man姐對戲,陳山聰又感激阿佘謂:「真心今次唔係因為阿佘我都唔會遇到一個咁好嘅角色,回想返以前同佢合作,佢已經係超班。今次同佢演咗一場好戲,一如以往佢非常有感染力、好易就畀佢帶到入戲,所以拍攝過程好享受,真心希望將來有機會同佢再玩過。」
對於今次同Man姐對戲,陳山聰又感激阿佘謂:「真心今次唔係因為阿佘我都唔會遇到一個咁好嘅角色,回想返以前同佢合作,佢已經係超班。今次同佢演咗一場好戲,一如以往佢非常有感染力、好易就畀佢帶到入戲,所以拍攝過程好享受,真心希望將來有機會同佢再玩過。」(圖片來源:IG@joelshanchung )
新聞女王
(圖片來源:IG@charmaine_sheh)

內地網民洗版式狂讚:看哭了!

今次陳山聰演技大爆發,獲內地網民洗版式留言激讚:「事實證明,有演技的人,小配角也可以演得出彩」、「畢竟係視帝,有實力」、「今次山聰真係演得唔錯。有90年代tvb那味,提升演技不少」、「看哭了,身為一個父親…」等等。 陳山聰本尊亦現身內地社交平台,逐一留言向內地網民道謝,非常親民。 陳山聰接受訪問時亦指看到網上很多人支持,感到非常開心。 同時也很慶幸《新聞女王》咁火如此爆,希望能參與續集。

新聞女王 本尊親自留言道謝。
本尊親自留言道謝。(圖片來源:小紅書圖片)
新聞女王
(圖片來源:小紅書圖片)

網民指出唯一Bug位:髮型有點出戲

雖然今次陳山聰演活智障爸爸一角大獲好評,但亦有網民發文指出陳山聰角色的唯一美中不足:「第一次見輕度弱智、單親家庭相依為命、家庭環境一般(較差),還頂著那麼好看的,甚至炫酷的髮型,非常出戲,整部戲最大的bug」、「他的髮型有點出戲,已經傻了還天天搞髮型」、「我之前看到有一個評論說『他是弱智,髮型師又不是弱智』笑死我了」等。

新聞女王 網民指唯一bug位就係,以一個智障病人嚟講,陳山聰衣著同髮型都太完美。
網民指唯一bug位就係,以一個智障病人嚟講,陳山聰衣著同髮型都太完美。(圖片來源:小紅書圖片)

大結局彩蛋 《金宵大廈》CP再度重聚

此外,有內地網民指出今次陳山聰的客串,有可能是為了《金宵大廈3》埋下伏線。有網民腦洞大開,為編劇寫新劇本,指《新聞女王》中的飾演「張家妍」的李施嬅,其實是《金宵大廈2》另一平行時空的「CoCo」,令這對經典「金宵CP」中再度重聚。不少網民都留言表示諗得過:「旭輝同Coco再重聚」、「你把我想看的都寫出來了,求編劇拍出來」、「我中意呢個結局」等。

新聞女王 網民腦洞大開,指有可能係為《金宵大廈》埋下伏筆。
網民腦洞大開,指有可能係為《金宵大廈》埋下伏筆。(圖片來源:小紅書圖片)
新聞女王 當年紅極一時的「金宵CP」有機會再合體?
當年紅極一時的「金宵CP」有機會再合體?(圖片來源:《金宵大廈》劇照)

圖片來源:《香港人在北京》截圖、《新聞女王》截圖、《金宵大廈》截圖、小紅書截圖