李璨琛

李璨琛認醉駕 $5000擔保候判

最新娛聞

廣告

42歲藝人李璨琛(原名:李瑋璁)今年2月20日駕車沿太子道東駕駛期間,於九龍城遭交通警員截查,接受酒精呼氣測試證實超標兩倍,涉嫌酒後駕駛被捕,案件交由東九龍總區交通部跟進,獲准保釋。今早李璨琛在觀塘裁判法院承認控罪,獲准繼續擔保,案件押後至本月27日。法庭要求李璨琛聽取社會服務令報告,保釋期間不能駕駛,並需交出駕駛執照,及繳付擔保費五千元。

撰文:東方新地

李璨琛認醉駕 $5000擔保候判

李璨琛今早穿著黑色西裝和黑皮鞋現身觀塘裁判法院,在三名律師團隊陪同下出庭,他到場時神情凝重表示案件已進入司法程序,不方便透露太多,問到太太梁志瑩可有替他很緊張,他回應指:「緊張一定有,不要說她,我自己都有,多謝」。

李璨琛離開時直認初為人父有壓力:「女兒出生後感覺責任大了,這段時間都有反省,為了家人不會再酒後駕駛,已停了喝酒很久」。問到會否戒酒,他直言:「已經停咗冇飲,阿女出世後更加理解,責任大咗好多,經過深切反省自己,為咗自己、為咗屋企人、為咗社會,無論點都唔會再飲酒揸車,已經儘量避免飲酒,但係做呢行有時應酬一兩杯,汲取今次教訓,真係唔會再飲酒揸車。」至於可擔心會被重判,他表示會盡量配合法庭:「沒辦法,因為自己做錯事,希望大家引以為鑑,多謝關心」。

李璨琛嘅囡囡早前出世了,他於Instagram貼上女兒的小手,並宣布「Welcome to this world my sweet!」希望李璨琛做咗人爸爸生生性性,以後唔好醉駕啦!

李璨琛 飲醉就失控

年初四晚,李璨琛同廿四味一班兄弟團拜,男人聚埋飲番兩杯都好平常,不過,政府都忠告市民,飲咗酒千祈唔好揸車,偏偏李璨琛身為藝人未有以身作則,當晚同班兄弟飲天光,早上七時多還自己駕車返家,途經九龍城就被交通警截查,「吹波波」超晒標被捕,案件現交由東九龍總區交通部跟進。電影經常演問題青年的李璨琛,在圈中浮沉二十多年經常衝動鬧事,有報道指他試過醉酒打人又試過飲醉攬女,今次新年流流竟醉駕被捕。

據知情人士透露:「阿Sam(李璨琛)咁多年嚟都好鍾意飲酒,每次飲醉酒就失控又躁狂,飲到啤啤夫都唔知試過幾多次,阿Pae(梁志瑩)點會唔擔心吖!兩年前,阿Sam夜蒲飲醉攬女,啲相見晒報,搞到老婆好冇面,但佢解釋話當時自己斷晒片,阿Pae都原諒佢,但依家年紀唔細,阿Pae成日勸佢戒酒,要顧住身體,每次講完佢係飲少咗,但冇耐又故態復萌,阿Pae都冇晒佢辦法!」

承諾會戒酒

李太如此憂心,事關42歲李璨琛將做狗年老竇,屋企快多個新成員,真係一家大細將來靠晒佢。知情者透露:「阿Pae好鍾意小朋友,知道有咗之後佢兩公婆不知幾開心,Sam仲承諾會戒酒,冇諗過佢會咁唔生性,飲醉仲揸車,上個月阿娘(梁漢文)因為醉駕撞車,身邊成班朋友都話佢!當時阿Sam都有講話,點都好,但飲酒就唔應該揸車啦!點知呢頭講完唔夠一個月,自己又醉駕出事!」

幸好今次只係「吹波波」超標,未有發生交通意外,話晒就快做老竇,李璨琛真係要生生性性做人,唔好要老婆大住個肚仲為佢操心!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!