梅啟明 中年好聲音

中年好聲音2|71歲梅啟明宣布參選 自爆面試唱《小李飛刀》憶梅姐痛哭

最新娛聞

廣告

TVB自從宣布開辦《中年好聲音》第2季之後,連日來在將軍澳電視城舉辦多場海選活動,吸引數以百計參加者到場面試,除了有不少熟悉的面孔如《超級巨星》劉威煌、杜德偉哥哥杜德智和過氣𡃁模Naomi馮鎵瀠外,原來連71歲「遺產界KOL」梅啟明都有參選!
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 睇到成班評判都好開心。
TVB連日來在將軍澳電視城舉辦多場《中年好聲音2》海選活動,吸引數以百計參加者到場面試。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 梅啟明 梅啟明曾稱有人冒充梅媽名義登報「脫離母子關係 」
梅啟明都有參加。(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖)

4個月前曾昏迷入院12日

TVB當時都有直播公開參加者們的海選面試片段,但原來亦有漏網之魚未有上鏡。今年3月因工傷入院一度昏迷要留醫12日的梅啟明,休養4個月之後終於行得走得,更親口向傳媒承認自己由朋友代為報名參加了《中年好聲音2》的面試。

梅啟明 中年好聲音 梅艷芳|梅啟明入稟高院告《梅艷芳》侵權 梅媽罕有割席:佢財迷心竅!
梅啟明今年3月因工傷入院一度昏迷要留醫12日。(圖片來源:新傳媒圖片庫)

憶起梅姐痛哭

梅啟明表示,自己當時曾考慮在面試中唱梅姐梅艷芳的金曲,但最後還是選唱了羅文的經典金曲《小李飛刀》,又透露演唱時因想起梅姐等往事唱到喊,相識多年的評判肥媽都有上前關心。

梅啟明 中年好聲音 「躝癱」梅啟明激到梅媽入醫院兼出軌 太太Joey怒斥:係咪人嚟㗎!
梅啟明透露當時演唱時因想起梅姐等往事唱到喊。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
梅啟明 中年好聲音 梅啟明表示肥媽有上前安慰自己。
梅啟明表示肥媽有上前安慰自己。(圖片來源:《中年好聲音》影片截圖)

《超級巨星》劉威煌回巢參加海選

憑《超級巨星1》入行嘅劉威煌於2014年正式離巢TVB,竟然回巢參加海選,唱側田《情歌》。雖然劉威煌都表現得幾有台風,不過可能太緊張,唱到甩曬嘴。劉威煌唱完都解釋指:「好緊張,堅緊張,雖然已經距離上次有一段好長嘅時間,但對住評判都係好緊張。」

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 劉威煌回巣參加海選,不過就唱到甩曬嘴。
劉威煌回巢參加海選,不過就唱到甩曬嘴。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 當年劉威煌同許廷鏗參加同一屆《超級巨星》。
當年劉威煌同許廷鏗參加同一屆《超級巨星》。(圖片來源:TVB

杜德智High爆出場 即場轉歌

杜德偉哥哥杜德智一出場就High到爆,瘋狂同三位評判吹水,仲興奮到即場轉唱《A Wonderful Day Like Today》,又唱又跳睇到三位評判加總經理曾志偉都好開心。杜德智唱完之後仲突然大叫:「哎呀唔記得除衫添,我細佬叫我一定要除衫!」

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 一出場就大搞氣氛,評判們都睇到好開心。
一出場就大搞氣氛,評判們都睇到好開心。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 唱到好鬼落力!
唱到好鬼落力!(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 杜德智當年出過多張唱片。
杜德智當年出過多張唱片。(圖片來源:網上圖片)

新秀冠軍梁浩賢獲網民大讚超班

今年42歲的梁浩賢為2000年《新秀歌唱比賽》冠軍,今次以自己作品《含蓄》參賽,有睇直播嘅網民都大讚梁浩賢表現超班,不過肥媽就不太認同,仲叫梁浩賢要張開口唱歌。梁浩賢表示自唱片公司倒閉,多年來都浮浮沉沉,近年更轉行少有唱歌,直至去年見到TVB舉行《中年好聲音》先再鼓起勇氣參賽。

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 新秀冠軍梁浩賢今次參賽獲網民大讚。
新秀冠軍梁浩賢今次參賽獲網民大讚。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)

姚安娜又唱又跳被批老土

由藝人轉做塔羅師的姚安娜近年移居台中,琴日先喺台灣回港參賽。今次姚安娜以張國榮嘅《戀愛交叉》參賽,又跳又唱獲評判們大讚有心思,不過網民就狠批姚安娜歌喉同舞蹈都太老土。

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 姚安娜又唱又跳非常落力,不過就被網民狠批太老土。
姚安娜又唱又跳非常落力,不過就被網民狠批太老土。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 姚安娜當年曾經主持過《閃電傳真機》。
姚安娜當年曾經主持過《閃電傳真機》。(圖片來源:TVB

資深排舞師林青峰又唱又跳超搶Fo

星級排舞師林青峰今日都有參賽,又唱又跳自己當年排舞嘅林憶蓮《傾斜》。林青峰雖然跳舞厲害,但唱歌就麻麻,仲畀肥媽話唔夠氣添。

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 林青峰絕對係今日最搶Fo嘅參賽者之一。
林青峰絕對係今日最搶Fo嘅參賽者之一。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)

過氣𡃁模Naomi唱到走曬音

多年前曾經推出過寫真嘅過氣𡃁模Naomi馮鎵瀠今日都有參賽,大唱楊千嬅《野孩子》,不過就唱到走曬音,聽到伍仲衡都話:「音準方面,你真係要聽返自己,你有冇試過唱完自己聽返?要留意返個音準。」

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 多年前曾經推出過寫真嘅過氣𡃁模Naomi馮鎵瀠今日都有參賽,不過就唱到走曬音
多年前曾經推出過寫真嘅過氣𡃁模Naomi馮鎵瀠今日都有參賽,不過就唱到走曬音(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 Naomi𡃁模出身,出過寫真集。
Naomi𡃁模出身,出過寫真集。(圖片來源:IG@naomifky)

洪杰氣管出事表現失準

今年39歲洪杰當年參加《2007英皇新秀歌唱大賽》入行,曾經獲得多個新人獎。不過可惜今日選唱《你把我灌醉》嘅洪杰氣管有事,搞到表現失準!

梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 洪杰一出場就話自己氣管有問題,希望評判們體諒。
洪杰一出場就話自己氣管有問題,希望評判們體諒。(圖片來源:《中年好聲音2》截圖)
梅啟明 中年好聲音 中年好聲音2 洪杰同上屆冠軍周吉佩都甚有交情。
洪杰同上屆冠軍周吉佩都甚有交情。(圖片來源:IG@hungkitalex)

https://www.youtube.com/watch?v=CoZhBUNIFco

撰文:東方新地圖片來源:《中年好聲音2》截圖、無綫娛樂新聞台截圖、新傳媒圖片庫