楊婉儀

楊婉儀 推介靚媽用維他命B3

最新娛聞

廣告

而家投身教育界嘅港姐 楊婉儀 (Winnie),就算無做娛樂圈,多年來都仲keep 得好好,原來秘密係佢愛用含高純度維他命B3成分的Olay Total Effects多元修護UV防曬日霜,幫佢修復皮膚,做到保濕、美白去斑、抗衰老等功效,一支解決7大皮膚問題,最適合忙碌又想保持靚皮膚的媽媽使用!

 

撰文:Rebecca

整理:Cherrie

(Presented by Olay)

推介維他命B3功效

一向深信科研及醫學實證的 楊婉儀 (Winnie),除咗做校長、做媽媽叻,揀護膚品原來都好有心得,揀前會先做大量資料搜集,她大力推薦靚媽們用近年美容界大熱的維他命B3成分:「因為英國倫敦大學學院、美國維珍尼亞理工學院暨州立大學、亞利桑那大學等研究報告顯示,佢能令膚色變得均勻,並可維持皮膚彈性,由根本修護到皮膚。維他命B3係最全面、功效最強嘅保養皮膚成分,佢能修復皮膚天然屏障、保濕、美白去斑、均勻膚色,維持皮膚健康彈性,緊緻及對抗衰老。」

 

一支解決皮膚問題

喺眾多護膚品中,Winnie只對Olay Total Effects 很有信心,佢亦大力推介俾身邊朋友用:「Olay Total Effects多元修護UV防曬霜在瑞士提煉,瑞士是世界上最先進護膚科技及生產技術的地方,也是不少高品質護膚品的發源地,加上英國配方及美國研發,喺我搽上皮膚前,已經過好多科研實證其功效,加上佢仲獲得全球100個美容大獎,所以令我對佢好有信心。」Winnie謂佢蘊含高純度的維他命B3成分,以最簡單有效成分帶來最好嘅護膚功效:「防曬霜有高純度維他命B3、油溶性維他命E及水溶性綠茶精華,一支幫我搞掂7大皮膚問題,如細紋皺紋、粗糙、暗沉、不均勻膚色、毛孔粗大、鬆弛及衰老皮膚,一個步驟幫我重現嫩、滑、潤及彈性的皮膚,絕對是繁忙媽咪必備的護膚品。」

買面霜有著數 送多元修護抗皺舒展面膜

現凡購買Olay Total Effects元修護UV防曬霜,即送價值 $75 Olay多元修護抗皺舒展面膜2片(數量有限,送完即止)。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!