江嘉敏

新四十二章 | 江嘉敏緊身吊帶裙大曬驕人身形 元宵節收花疑有新戀情?

最新娛聞

廣告

在新劇《新四十二章》中以短髮示人的江嘉敏,男仔頭造型一出即引起熱議,不少網民指女神顏值大減、冇曬女人味。近日,江嘉敏就在社交平台上傳一輯穿上緊身吊帶紅裙近照,性感程度爆燈!

江嘉敏穿緊身紅裙大曬驕人身形

江嘉敏在社交平台上傳了一輯性感近照,照片中江嘉敏身穿緊身低胸吊帶紅裙,在家中手持一大束花,大擺Pose騷驕人身形,張張都女人味爆棚。不少網民都留言大讚江嘉敏有料到兼女神味返曬嚟:「哇!真的很大……紮花」、「頭髮長返女神氣質出返晒嚟」、「天呀! 那麼超有線條的身材! 說你發福的人都是瞎子! 你實在太美了」等等。

江嘉敏 江嘉敏自己都知道近照太過性感,在新POST中寫道:「凌晨post相搏媽咪睇唔到唔會鬧我」
江嘉敏自己都知道近照太過性感,在新POST中寫道:「凌晨post相搏媽咪睇唔到唔會鬧我」(圖片來源:IG@kaman_kong)

元宵節收花疑有新戀情?

江嘉敏表示今次第一次在元宵節收可愛的花禮物,每一朵花仲要係江嘉敏最喜歡嘅Snoopy公仔。今次江嘉敏收到如此貼心的禮物,令不少網民都懷疑江嘉敏是否有新戀情。江嘉敏亦就此在文中表示「紮花花係最愛我嘅fans送嘅」,一句擊破有新戀情的傳聞。

江嘉敏 江嘉敏表示今次第一次在元宵節收可愛的花禮物,每一朵花仲要係江嘉敏最喜歡嘅Snoopy公仔。
江嘉敏表示今次第一次在元宵節收可愛的花禮物,每一朵花仲要係江嘉敏最喜歡嘅Snoopy公仔。(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 江嘉敏身穿的緊身紅裙原來係大露背晚裝,大騷香肩玉背!
江嘉敏身穿的緊身紅裙原來係大露背晚裝,大騷香肩玉背!(圖片來源:IG@kaman_kong)

江嘉敏疑因剪短髮 而被前男友嫌棄

去年江嘉敏與交往3年多的電競高層男友Anthony分手,在宣佈分手前,她曾經在IG寫道「一個人愛你係唔會理你長頭髮定短頭髮」,暗指男方嫌棄她的短髮造型,之後又發文暗指男方出軌。在訪問中當被問到與前度Anthony是否因為剪短頭髮而分手時,江嘉敏就帶骨回應道:「唔知喎,你真係要問返佢!」

江嘉敏 去年江嘉敏與交往3年多的電競高層男友Anthony分手
去年江嘉敏與交往3年多的電競高層男友Anthony分手(圖片來源:IG@kaman_kong)
江嘉敏 江嘉敏在分手後曾經發文表示:「我知道,你們都會好好的」疑似暗指男方出軌!
江嘉敏在分手後曾經發文表示:「我知道,你們都會好好的」疑似暗指男方出軌!(圖片來源:IG@kaman_kong)

短髮造型大跌watt 被指似仙杜拉

江嘉敏在《新四十二章》被監製下令要為新劇狠心剪掉長髮,以男仔頭造型飾演「現代韋小寶」的角色,可是網民就認為剪短髮後的江嘉敏女神大跌Watt:「完全Carry唔到短髮」、「顏值大減」、「未到三十就滲出師奶味」,甚至有網民笑指她撞樣仙杜拉!

江嘉敏 不少網民都狠批江嘉敏的短髮造型超趕客。
不少網民都狠批江嘉敏的短髮造型超趕客。(圖片來源:IG@kaman_kong)

《新四十二章》分集劇情及結局劇透?

新四十二章|第1-5集:龔嘉欣患有生鬚怪病 陳豪患有失眠症
新四十二章|第6-10集:糖妹登場疑似Final Boss!再世總舵主手上藏有兩頁尋寶筆記

新四十二章|(最新)第11-15集:江嘉敏周嘉洛闖進神秘組織

新四十二章|第16-20集:(待更新)
新四十二章|第21-25集大結局:(待更新)

《新四十二章》與梁朝偉版本《鹿鼎記》為何有關係?

《新四十二章》呼應1984年劇集版《鹿鼎記》故事情節,融合歷史與功夫元素,劇中角色都與《鹿鼎記》的角色有微妙連結⋯⋯按此看詳情

撰文:東方新地圖片來源:IG@kaman_kong