江嘉敏

江嘉敏為拍打戲學跆拳道 重妝影相hea做被指呃like唔認真

最新娛聞

廣告

江嘉敏(Kaman)冇時停,早前在社交網po學小提琴的相,近日再密集式po學跆拳道的照片,張張都化極濃妝擺晒甫士,被網民指完全唔認真,完美演繹有姿勢冇實際!

撰文:東方新地 圖片:江嘉敏IG圖片

江嘉敏
江嘉敏學跆拳道,每次上堂都有人幫佢影靚相。
江嘉敏
江嘉敏仲要次次都化晒妝笑晒咁影,好作狀。

江嘉敏白帶升黃帶

江嘉敏表面上好學不倦,最近她頻頻在社交網分享學跆拳道的照片,其中一張相由妹妹仔幫佢拉筋熱身,見佢個樣有啲辛苦,佢搞笑留言:「阿Sir話唔使佢出動,佢派出佢最愛嘅學生,已經可以令到我HP(生命值)跌到去0。」江嘉敏表示為了9月拍打戲而學跆拳道,斷斷續續已學了一年,最近由白帶升呢去黃帶。

江嘉敏
江嘉敏話自己條筋硬過條命。
江嘉敏
江嘉敏拉筋的痛苦表情都好over。

多次提及阿Sir似韓星

緋聞多多的江嘉敏繼續見仔開眼,在社交網多次介紹跆拳道阿Sir,指他好似韓國男神李鍾碩,又不忘同阿Sir集郵,寫道:「阿Sir話我啲筋硬過我條命,次次上完堂都腳軟到樓梯都行唔到,阿Sir話就算好痛都要做好表情管理。」

江嘉敏
江嘉敏指阿Sir好似韓星李鍾碩,仲一齊玩自拍。
江嘉敏
江嘉敏話最想練成一字馬。

江嘉敏hea做唔認真

只見江嘉敏張張照片都化晒濃妝早有上鏡準備,而且所影的角度與笑容都甚為造作,幾乎所有動作都是為拍照而做,網民直指江嘉敏唔認真,就連無綫同事簡淑兒都問點解可以打得咁靚,最令人費解的是吳業坤留下emoji後,江嘉敏問佢嬲完未,隔空打情罵俏,都唔知二人究竟有咩瓜葛?

江嘉敏為拍打戲學跆拳道 重妝影相hea做被指呃like唔認真

簡淑兒讚靚 坤哥怪樣現身

江嘉敏為拍打戲學跆拳道 重妝影相hea做被指呃like唔認真

江嘉敏
江嘉敏與坤哥去年於無綫劇《大醬園》演夫妻,仲有床戲。
江嘉敏
江嘉敏早前走去學拉小提琴。
江嘉敏
為修身又走去玩空中瑜伽。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!