泳兒

泳兒演唱會|10月2日開騷 泳兒:要做一個冇break嘅演唱會

最新娛聞

廣告

泳兒(Vincy)近年憑一系列的暗黑風格歌曲,如《溝渠暢泳》、《荊棘海》等橫掃多個樂壇頒獎禮的歌曲獎項,《溝渠暢泳》更為她首奪「五台冠軍歌」;早前推出的《早上37.2度》亦成為她第二首「五台冠軍」作品,事業再上高峰。日前Vincy宣佈將於今年10月2日於九展Star Hall開show《Vincy Chan Breaking Live 2022》。
泳兒 《Vincy Chan Breaking Live 2022》KKBOX付費會員可以於8月22日優先訂購門票,8月24日門票於HK TICKETING作公開發售,票價分為$780、$580及$480。
《Vincy Chan Breaking Live 2022》KKBOX付費會員可以於8月22日優先訂購門票,8月24日門票於HK TICKETING作公開發售,票價分為$780、$580及$480。(圖片來源:大會提供)

泳兒透過演唱會突破舒適圈

繼2019年的演唱會,事隔三年再開show,Vincy十分興奮,「係我轉咗暗黑系列之後第一個個人演唱會。」演唱會主題為「Breaking」,亦都寓意自己這幾年的break through,要衝出舒適圈,重新審視,把自己舊有的概念粉碎然後重新整理、沉澱,「喺呢個過程中我搵到自己嘅方向、想做嘅音樂,唔再留喺自己嘅舒適圈,所以諗到『Breaking』呢個theme作為今次演唱會嘅主題。」

泳兒
(圖片來源:大會提供)

拍海報勁輕鬆

拍攝海報當日換了三個造型,這次拍攝亦是Vincy歷來最輕鬆的一次,除了跟創意總監、攝影師、美指及造型師等合作無間,默契十足讓整個拍攝十分順利,另一個拍攝順利的原因是這次Vincy拍攝都不需要太多的郁動,每一造型都只可作有限度的動作,其中一個造型是Vincy頭部從圓形木板伸出,猶如舞台的升降台在台下升上台面的感覺,「因為木板個窿都係細嘅,帶住嘅耳飾又比較大,所以係唔需要郁之下快速完成拍攝;而另一個造型服裝cutting好貼身兼長度過埋膝頭,只可以小碎步咁行,又係唔駛郁系列,哈哈。」這一次海報拍攝,以玩味感捨棄以往的華麗靚靚造型,無非也是想帶給大家全新的《Vincy Chan Breaking Live 2022》。

泳兒
(圖片來源:大會提供)

至於演唱會rundown,Vincy自言很想做一個沒有「break」的演唱會,希望觀眾得到一連串的視覺及聽覺的享受,「就好似睇一套電影咁,可以focus喺電影裏面,可以放鬆心情,好好享受。」

泳兒
(圖片來源:IG@vincychan)

關鍵詞
泳兒
撰文:東方新地圖片來源:大會提供、IG@vincychan