炎明熹 演唱會

炎明熹演唱會2023|個唱門票開賣即售罄 宣布加開終極尾場下午2時再開賣

最新娛聞

廣告

有「樂壇小天后」之稱的炎明熹(Gigi)奪得《聲夢傳奇》總冠軍後開始音樂路,早前宣布將於10月7日舉行首個個人演唱會,門票於今日(25日)早上10時公開發售後反應熱烈,去到11時半左右,網頁顯示「全部售罄」字眼。見銷情如此理想,主辦方隨即宣布加場,並將於今日下午2時開售加場10月8日場次的門票!
炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi Gigi首個個人演唱會終於嚟啦!
Gigi首個個人演唱會終於嚟啦!(圖片來源:大會提供)

一票難求歌迷買唔到飛

首個公售演出,就能夠得到廣大樂迷支持,當Gigi得悉這個喜訊後,難掩興奮心情,她說:「我前一晚仲緊張到瞓唔著,真係冇諗過反應咁好,開賣冇幾耐,我已經不斷收到歌迷喺社交網站私訊我話買唔到飛,好唔開心。」歌迷一票難求,黃牛黨更「趁火打劫」,聲稱手握前排靚位門票,要求私訊了解詳情及售價,非常猖狂。

炎明熹 演唱會 Gigi的演唱會門票被黃牛黨趁火打劫。
Gigi的演唱會門票被黃牛黨趁火打劫。(圖片來源:IG@yiminghay)

Gigi親自向公司要求加場

出名痛錫歌迷的Gigi,第一時間向公司反映問題,擔心歌迷為了支持自己,不惜向黃牛黨買炒價飛。有見及此,主辦單位亦迅速採取應變措施,決定加開10月8日終極尾場,希望可以舒緩炒飛問題。Gigi亦馬上放下心頭大石:「之前睇啲前輩歌手開演唱會嘅報道,會煩惱歌迷買唔到飛,又會心痛佢哋幫襯黃牛黨,而家我終於身同感受,好多謝公司配合,好快就應承加多一場,但因為場地問題,唔可以再加。我想喺度呼籲我嘅歌迷,真係唔好幫襯黃牛黨,希望加場之後,大家都可以買到飛。」

炎明熹 演唱會 Gigi為歌迷落心落力。
Gigi為歌迷落心落力。(圖片來源:IG@yiminghay)

為答謝歌迷付出雙倍心機

Gigi坦言,雖然決定加場後,令自己的壓力大增,但為了答謝歌迷,將會盡最大努力,好好完成2場演唱會:「正如我前日喺記者會上講,只要我攞起支咪,就會珍惜每一次演出,唱好每一首歌,為咗多謝歌迷嘅支持,我會雙倍俾心機。」

炎明熹 演唱會 Gigi承諾會付出雙倍的努力。
Gigi承諾會付出雙倍的努力。(圖片來源:IG@yiminghay)

炎明熹 Gi-FORCE演唱會

日期:10月7日、8 日(星期六及日)

時間:晚上8時15分

地點:九龍灣國際展貿中心Star Hall

票價:$880、$680、$480

門票開售日期:8月25日上午10時

購票熱線:Ticket Purchase Hotline 31288288
網上購票:www.hkticketing.com

炎明熹感慨:呢段旅程非常之奇幻

在演唱會記者會上,Gigi分享由《聲夢》到現在的感受:

呢段旅程非常之奇幻,因為我本身都冇諗住成為一位歌手,但係好似喺呢一條路到慢慢有個力量想我將呢方面推廣去,因為我以前係同爸爸嘅一樣想做一位護士,但喺過程之中嘅中間我就好鍾意唱歌,同埋我發現咗呢一個興趣之後,佢問我想唔想唱歌,我就話我想,之後就開始咗比賽,再參加星夢,再慢慢成為歌手,我覺得自己非常之幸運,同埋多謝咁多位支持我。

見返影片嘅時候,我會叫自己保持初心,同埋會有一種想喊嘅感覺,但個種喊係可能睇返以前嘅自己唱歌同埋而家自己唱歌,拼埋嘅時候會變成新嘅感觸。

炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi Gigi表示呢段旅程非常之奇幻,冇諗住成為一位歌手。
Gigi表示呢段旅程非常之奇幻,冇諗住成為一位歌手。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

譚詠麟睇好炎明熹

另一方面,記者會上再播出前輩錄製的打氣片段,包括有譚校長譚詠麟、「奶爸」李克勤、楊千嬅及兩位老師李幸倪、泳兒。譚詠麟拍片打氣說︰「炎明熹係一位近年難得一見,全面同多元化嘅歌手,聽講佢10月開個唱,我對佢百分百有信心,會全力支持佢!」

炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi 譚詠麟拍片打氣說炎明熹係一位近年難得一見。
譚詠麟拍片打氣說炎明熹係一位近年難得一見。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

大玩宇宙元素

炎明熹今次個唱名為「GI-FORCE」,她表示給予大家的印象似一個外星人,加上說話表達方式,令不少人覺得她來自「火星」。炎明熹笑指:「我講嘢好有邏輯,但我講同心入面唔同次序,所以大家有時聽唔明。」另外,她透露今次個唱大玩宇宙元素,宇宙有不同恆星,希望呈現不同感覺。

炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi 她透露今次個唱大玩宇宙元素,宇宙有不同恆星,希望呈現不同感覺。
她透露今次個唱大玩宇宙元素,宇宙有不同恆星,希望呈現不同感覺。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

第一次真正舉啞鈴做gym

炎明熹稱為今次個唱首次去做Gym練體能,我第一次真正舉啞鈴,前幾日仲係酸痛緊,睡覺輾轉反側都會有啲痛。至於被問幾時在紅館開騷,炎明熹透露目標沒有設定幾多歲要去,希望一直努力,走到不同舞台,時機成熟就會去到。

炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi 炎明熹 拍拖 炎明熹年僅17歲,短短4個月勁賺近200萬,搖身一變成為吸金小天后。
炎明熹年僅17歲,短短4個月勁賺近200萬,搖身一變成為吸金小天后。(圖片來源:IG@yiminghay)
炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi 炎明熹 拍拖 炎明熹 早前在內地接受訪問時,炎明熹坦言自己的確有考慮過到內地升學,並且想主修時裝設計或音樂。
(圖片來源:IG@yiminghay)
炎明熹 演唱會 炎明熹 Gigi 炎明熹 拍拖 炎明熹 年底橫掃多獎的炎明熹,有指亦是今年萬千星輝頒獎典禮「飛躍進步女藝員」大熱人選,但可能因為廣州春晚而未能出席。
炎明熹被封「樂壇小天后」。(圖片來源:微博@炎明熹)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供 TVB截圖