王浩信

王浩信、陳自瑤鬥曬女兒親子合照 IG意外曝光 1部位被指似足阿媽

最新娛聞

廣告

王浩信日前帶11歲愛女王靖喬去九龍灣追星,意外曝光囡囡部份樣貌的同時,仲曝光埋囡囡IG!原來相隔幾日前,陳自瑤(Yoyo)亦分享過同囡囡一齊去整甜品的合照,不過兩夫妻互相都冇派心心畀對方個post!

王浩信帶女兒去九龍灣追星

當日王浩信分享同囡囡王靖喬去追星的合照,並指兩父女被擠在人群後,又自言是首次陪囡囡出夜街去睇她偶像的演唱會,原來他所說的囡囡偶像,就是上月20及21日在九龍灣E-Max開騷的冰島混血華裔歌手Laufey。

王浩信
終於完成內地工作返港的王浩信,做廿四孝老竇陪囡囡去九龍灣追星。(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
王浩信為囡囡拍片時,都不忘用公仔遮住囡囡個樣。(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
父女一齊曬手背印辛,40歲王浩信手背青筋凸起,仲有勁多傷口,看來在內地捱得好辛苦。(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
阿女偶像Laufey年僅24歲,是冰島和中國混血兒。(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
Laufey出道3年,近日首次來港開騷。(圖片來源:IG@laufey)

王浩信變相公開女兒IG戶口!

不過王浩信初初出post時,竟然Tag埋囡囡IG,令囡囡IG首度曝光,亦公開了囡囡的英文名是Victoria,雖然這是個Private的IG帳戶,但頭像亦公開了囡囡樣貌,同時亦連結囡囡的學校社團IG,當中亦有囡囡的正面相,不過其後王浩信已編輯並刪除有關帳號。

王浩信
王浩信和女兒罕有同框合照,卻意外曝光了囡囡IG帳戶,但現在他已編輯並刪除有關帳號。(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
囡囡IG之前用自己的四格相做頭像,不過被爸爸公開帳號後,頭像已改用卡通圖片。(圖片來源:IG圖片)
王浩信
囡囡王靖喬之前一直被叫「QQ」,原來她真正的英文名是Victoria,平日愛拍片影相,在學校社團十分活躍。(圖片來源:IG圖片)

陳自瑤女兒櫻桃小嘴獲讚似足媽媽

雖然王浩信在相中用圖案遮住了囡囡樣貌,但仍露出了囡囡嘟起的嘴唇,有媒體就讚囡囡的櫻桃小嘴似足媽媽陳自瑤。而陳自瑤在王浩信出po前幾日,原來亦分享過同囡囡的合照,並寫上:「親子烘焙日,治愈的一天! #寶貝喜歡做甜品 #仲有靚靚Barbie送 #我哋既作品靚唔靚?」

王浩信
早幾日陳自瑤就孖囡囡玩烘焙。(圖片來源:IG@chenchiyiu)

陳自瑤王浩信夫妻互相冇畀心

王浩信同陳自瑤前後腳出post大曬各自同囡囡的合照,不過兩夫妻互相都冇派心心對方個post,與此同時王浩信又再曬出直擊囡囡攀石的短片,片中雖然未有拍到囡囡正面,但就見到現年11歲大的囡囡手長腳長,似乎繼承了爸爸王浩信的身高。

王浩信
陪完囡囡追星,王浩信又曬出直擊囡囡攀石的短片。(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
囡囡攀石的短片相信是由爸爸王浩信親自操刀。(圖片來源:IG@vincentwong07)

王浩信陳自瑤結婚近12年屢傳婚變

2011年11月11日上午11時,王浩信與事業陳自瑤奉女成婚,當時女方名氣遠超男,被外界認為女尊男卑。產後的陳自瑤田日與王浩信一起為劇集《飛虎》宣傳,更配合活動當衆放閃。

王浩信
二人在2011年11月11日光棍節成婚。(圖片來源:新傳媒照片庫)
王浩信
昔日經常公開放閃。(圖片來源:新傳媒照片庫)
王浩信
二人曾經被認為是感情很好的金童玉女。(圖片來源:IG@chenchiyiu)

王浩信再封視帝陳自瑤公開黑面

婚後陳自瑤專心湊女,而王浩信在事業上更是扶搖直上,更與同黃心穎、江嘉敏、蔡思貝傳出緋聞。令外界盛傳陳自瑤對婚姻死心,多次傳出二人離婚消息。在《萬千星輝頒獎典禮2020》王浩信再度封帝,激罕多謝陳自瑤,但陳自瑤卻黑面回應。

王浩信
致辭後段,王浩信望向藝員觀眾席:「多謝屋企人,多謝yoyo悉心照顧個女⋯⋯」(圖片來源:《萬千星輝頒獎典禮2020》節目截圖)
王浩信
攝影師快狠準拍攝Close Up,不過陳自瑤黑晒面,表情僵硬沒作任何回應。(圖片來源:《萬千星輝頒獎典禮2020》節目截圖)

一家遊迪士尼被指無婚變

21年10月王浩信、陳自瑤和囡囡一家遊迪士尼,王浩信在IG公開自己和女兒的合照,但網民把重點放在陳自瑤身上,留言直問「老婆呢?」不過經媒體報導後,多個網民留言指當日見到一家三口和友人,而非得王浩信和女兒同遊迪士尼。後來陳自瑤都出post貼上自己和女兒的單獨合照和三人份量早餐,親證自己也有去迪士尼。

王浩信
王浩信在IG公開自己和女兒的合照,被網民追問:「老婆呢?」(圖片來源:IG@vincentwong07)
王浩信
陳自瑤事後再貼出自己和女兒去迪士尼的相片。(圖片來源:IG@chenchiyiu)
王浩信
當日囡囡靖喬抱住四大隻公仔,雖然被遮面,不過單看她舉起V字手勢,囡囡一定好開心﹗(圖片來源:IG@chenchiyiu)

婚姻關係撲朔迷離

陳自瑤和王浩雖然從未直接承認婚變,但是最近幾年肉眼可見幾乎零合照、零互動,甚至連同框出現公開場合也寥寥可數。早前Yoyo於抖音發佈影片介紹香港通關後的打卡熱點,置頂留言一位網民問:「單身了?」竟然獲得Yoyo本尊點讚,隨後「#疑似陳自瑤恢復單身#」的詞條更一度上了微博熱搜,似乎已經默認離婚。但是王浩信今年返港過年時曾罕有上傳女兒王靖喬的照片,更被懷疑與陳自瑤及女兒一起吃團年飯,他也於去年8月向外界宣稱:「一切安好,多謝大家關心。」,向大家大派定心丸。

王浩信
王浩信和陳自瑤近年屢傳婚變,更有指王浩信在同一楝樓買另一個單位而「分居」。(圖片來源:微博@王浩信)
王浩信
王浩信今年曾於社交平台曬女,一齊食漢堡包並道:「Burger is always our thing.」(圖片來源:IG@
vincentwong07)
王浩信
夫婦一向保護女兒,少有曝光女兒正面樣貌。(圖片來源:微博@陳自瑤yoyo)

夫婦同心保護女兒

王浩信同陳自瑤今年結婚近12年,由高調放閃到近年近乎零互動,更屢傳婚變,不過兩人同樣極之保護女兒王靖喬(QQ),只曾在囡囡出世時晒個BB相後, QQ靚樣就相當神秘,不過,2020年YoYo在社交網上載了一段囡囡短片,令當時8歲仙氣女QQ激罕曝光,2021年王浩信開直播時,囡囡靖喬亦曾意外入鏡。

王浩信
2021年,王浩信開直播時,囡囡靖喬曾意外閃現。(圖片來源:王浩信社交網影片截圖)
王浩信
王浩信17年曾被本刊影到帶囡囡靖喬到屋企附近踩單車﹗(圖片來源:新傳媒照片庫)

女兒眼大大遺傳父母超強基因

陳自瑤事後解釋甚少用抖音,直到朋友通知她才晃然大悟。她直指是一次意外,因為唔想影響其生活,才不讓她曝光。片中囡囡長髮大眼皮膚白晢,被網民激讚似足靚媽陳自瑤,加上短短幾秒已經勁多表情,即時引起網民熱議,猜測QQ可能係貪玩攞咗媽咪手機自拍放上網,事關片段其後已火速被刪走。

王浩信
當時8歲的王靖喬自拍片段被上載到陳自瑤抖音,獲讚眼大大好有表演慾,勁可愛!(圖片來源:陳自瑤抖音截圖)
王浩信
過往王浩信與陳自瑤只曾在囡囡出世時晒過BB相。(圖片來源:IG@chenchiyiu)
王浩信
當年王浩信同陳自瑤一家三口感覺勁溫馨。(圖片來源:IG@chenchiyiu)

撰文:東方新地圖片來源:IG@vincentwong07、IG@chenchiyiu、IG@laufey、微博@王浩信、微博@陳自瑤yoyo、新傳媒照片庫、《萬千星輝頒獎典禮2020》節目截圖