異搜店

異搜店|何廣沛入行9年備受無綫力捧 竟揚言瞓身搞YouTube不再做演員

最新娛聞

廣告

《異搜店》近日在無綫熱播,何廣沛(Matthew)飾演的內向「宅男」亦備受觀眾讚賞。不過他日前接受Do姐(鄭裕玲)電台節目《口水多過浪花》訪問,竟隻字不提新劇,更揚言未來不會再做演員。

文:東方新地 |圖:YouTube@商業電台截圖、IG@do_do_cheng、IG@matthew_hkp

揚言不再做演員

33歲何廣沛(Matthew)主演的新劇《異搜店》正在無綫熱播,他飾演的內向「宅男」角色亦備受觀眾讚賞。日前Matthew接受Do姐(鄭裕玲)電台節目《口水多過浪花》訪問時透露,目前主力與郭子豪及方紹聰(奶仔)經營YouTube Channel,原來三人因拍攝無綫劇集《食腦喪B》時非常投契,之後更成為好兄弟。訪問中Matthew竟然表示未來的重心會放在YouTube:「未來可能重心擺多啲喺YouTube Channel,因為呢個真係新嘅嘗試。當經營一個新嘅公司,我哋係一個老闆仔,希望呢間公司係可以長久,除咗拍片外,我哋都會將個Channel變成一半係Production House去接其他嘅工種,可能有朝一早我就唔再做幕前,專注做幕後!」

由何廣沛、陳曉華和吳業坤主演的無綫劇《異搜店》近日熱播。(圖片來源:)
由何廣沛、陳曉華和吳業坤主演的無綫劇《異搜店》近日熱播。(圖片來源:IG@matthew_hkp)
何廣沛飾演的內向「宅男」角色備受觀眾讚賞。(圖片來源:)
何廣沛在新劇《異搜店》飾演的內向「宅男」角色備受觀眾讚賞。(圖片來源:IG@matthew_hkp)
不過何廣沛日前接受Do姐電台節目《口水多過浪花》訪問時透露,未來會將重心放在與郭子豪及方紹聰(奶仔)經營的YouTube Channel。(圖片來源:)
不過何廣沛日前接受Do姐電台節目《口水多過浪花》訪問時透露,未來會將重心放在與郭子豪及方紹聰(奶仔)經營的YouTube Channel。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
更揚言:「可能有朝一早我就唔再做幕前,專注做幕後!」(圖片來源:)
更揚言:「可能有朝一早我就唔再做幕前,專注做幕後!」(圖片來源:YouTube@商業電台截圖)

持續進修目標做電影導演

何廣沛在Do姐訪問中一反常態,竟然隻字不提新劇,又不只一次強調會轉型做幕後工作,更直認:「依家做嘢都係用幕後嘅思維去諗點做。」之後Do姐問到他做幕後有何吸引之處時?Matthew續說:「有話事權,權力就會令到人著迷,做演員所有嘢公司安排晒,但拍YouTube Channel所有嘢都係自己話事,反而係enjoy,我會做統籌、制片嘅工作。」之後Do姐再追問Matthew將來會不會不再做演員,何廣沛直言:「有機會,但我enjoy呢個多功能崗位,演員會照做,但比重會少啲,我會繼續進修,可能有朝一日係電影導演。」

何廣沛不只一次強調會轉型做幕後工作。(圖片來源:)
何廣沛在節目上不只一次強調會轉型做幕後工作。(圖片來源:IG@matthew_hkp)
異搜店|何廣沛入行9年備受無綫力捧 竟揚言瞓身搞YouTube不再做演員
又表示拍YouTube channel時享受處理所有事情,享有話事權,笑言:「權力就會令到人著迷。」(圖片來源:YouTube@商業電台截圖)
何廣沛目標是做電影導演。(圖片來源:)
何廣沛透露會持續進修,以電影導演為目標。(圖片來源:YouTube@商業電台截圖)

(有片)何廣沛瞓身搞YouTube!會放棄幕前專注幕後?

https://www.youtube.com/watch?v=xGa_n8srJho

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!