顏卓靈

顏卓靈IG頻暗示自己單身 白只承認7年情正式玩完 相差14年不被外界看好

最新娛聞

廣告

43歲的白只與29歲顏卓靈自從2015年撻着後,兩人戀情一直都不被外界看好,甚至被稱為「美女與野獸」之戀,不過兩人懶理外界目光,多年來一直愛得高調甜蜜。白只曾經講過會好認真對待呢段感情︰「我諗住一生一世!」直至近日顏卓靈頻頻於社交平台暗示自己已經單身,睇嚟兩人始終不敵7年之癢,7年情正式玩完。而白只昨日(25日)出席電影宣傳時,親認去年已跟顏卓靈分手。
顏卓靈 相差14年嘅顏卓靈同白只,近日被傳出兩人7年情正式玩完。
相差14年嘅顏卓靈同白只,近日被傳出兩人7年情正式玩完。(圖片來源:IG@cherrysavor)

顏卓靈暗示7年情玩完白只親認分手

顏卓靈同白只去年開始已經傳出分手傳聞,顏卓靈亦多次於IG暗示兩人戀情已結束。近日顏卓靈就喺IG曬出搶到好友婚禮花球嘅自拍照,不過就竟然寫道:「話說這是我人生第一次搶到花球~我想要幸福,但我不知道搶到要在限定時間內結婚⋯⋯!可以先告訴我對象在哪嗎?」之後仲喺限時動態話要參加「Speed Dating」,句句都強調自己回復單身,似乎同白只已經正式分手!

白只昨日(25日)出席電影宣傳時,親認去年已跟顏卓靈分手,二人現時仍是好朋友。被問及分手有否涉及第三者,以及有否覺得可惜時,白只無奈表示「沒什麼可以講」,並指事情已過了一段時間,雙方心情都OK。

顏卓靈 顏卓靈早前收到花球,但竟然話冇對象結婚。
顏卓靈早前收到花球,但竟然話冇結婚對象。(圖片來源:IG@cherrysavor)
顏卓靈 不斷喺限時動態暗示自己單身。
不斷喺限時動態暗示自己單身。(圖片來源:IG@cherrysavor)
顏卓靈 仲話要參加 Speed Dating
仲話要參加 Speed Dating(圖片來源:IG@cherrysavor)

相差14年從不被網民看好 被稱為「美女與野獸」

年齡相差14年的白只同顏卓靈於2016年被傳媒踢爆戀情,一度被外界形容為美女與野獸。顏卓靈喺訪問中仲話覺得對方:「好正,有才華!」白只就話喜歡顏卓靈為人夠真誠、爽直。顏卓靈曾在IG大方公開與男友白只的合照,卻惹來網友批評,寫「這位核突肥叔是誰?是你爸爸?」顏卓靈立即反駁,保護男友,回應:「與你無關謝謝。」及後刪走有關留言。

顏卓靈 兩人自從認愛後一直愛得高調。
兩人自從認愛後一直愛得高調。(圖片來源:新傳媒資料庫)
顏卓靈
不過外界一直不看好兩人戀情,仲稱兩人為「美女與野獸」(圖片來源:新傳媒資料庫)

拍拖多年冇結婚計劃 白只:唔生仔就唔一定要結

白只幾年前接受電台訪問時,曾經雖然講過兩人拍拖多年但依然冇結婚計劃,仲話兩人唔生仔就唔一定要結婚:「最初念頭(結婚)會強些,但現在變得沒有這個想法,因為你會發現世界會忽然變成這樣,如果沒要求下一代,就不一定要結婚,我跟對方都有這共識,現在是頗堅定!」

顏卓靈 白只幾年前接受電台訪問時,曾經講過兩人雖然拍拖多年但依然冇結婚計劃。
白只幾年前接受電台訪問時,曾經講過兩人雖然拍拖多年但依然冇結婚計劃。(圖片來源:IG@cherrysavor)

顏卓靈家底雄厚 父親為「香港酒樓大亨」

顏卓靈家底雄厚,爸爸顏慶進係酒樓集團主席,旗下擁有9間分店。顏卓靈身為富家女生活無憂,經常周遊列國,飛完去印尼峇里考瑜伽導師牌,之後再飛澳洲旅居,吃喝玩樂足足四個月,閒時喺大屋做吓瑜伽玩吓煮飯仔開吓 Live,真係諗到乜就做乜,有錢就是任性!

顏卓靈 顏卓靈憑《狂舞派》一炮成名。
顏卓靈憑電影《狂舞派》一炮成名。(圖片來源:IG@cherrysavor)
顏卓靈 樣靚身材正,歌影又瓣瓣掂,再加上有個酒樓大亨富爸爸,顏卓靈簡直係人生勝利組
樣靚身材正,歌影又瓣瓣掂,再加上有個酒樓大亨富爸爸,顏卓靈簡直係人生勝利組(圖片來源:IG@cherrysavor)
顏卓靈 經常於IG大曬豪宅內部。
經常於IG大曬豪宅內部。(圖片來源:IG@cherrysavor)

撰文:東邊新地圖片來源:IG@cherrysavor、新傳媒資料庫