社內相親 ansonlo

社內相親|港版重頭戲登場 Anson Lo陳漢娜超長床戲勁火辣

最新娛聞

廣告

港版《社內相親》已經進入倒數最後兩集,劇集雖然是翻拍韓劇,但是仍然加入了不少香港元素,令劇集更有睇頭。在已播出的劇情中,港版大部分的劇情都跟足韓版,因此網民自首播起,便十分期待港版會如何演繹韓版的超激情床戲!而在今晚播出的劇情中,Anson Lo和陳漢娜就經典再現,復刻了韓版令觀眾臉紅心跳的床戲!

港版超長床戲勁火辣 Anson Lo重現韓版抱咀陳漢娜

港版在第14集播出了Anson Lo和陳漢娜全劇最火辣的情節,Anson Lo在碼頭找回被羅家英落令要同自己分手的陳漢娜,然後超緊張抱實對方,仲要求陳漢娜以後都唔可以唔俾自己搵到!最後陳漢娜跟住Anson Lo回到佢嘅住處,二人仲上演咗長達分半鐘嘅親熱戲,唔單止狂咀對方,Anson Lo仲將陳漢娜抱起嚟咀到實,最後都有跟足韓版有除衫大騷胸肌同手臂嘅畫面,性感程度爆燈!

港版的親熱戲碼雖然唔係同韓版完全一樣,但係依然獲網民激讚:「抱起身個幕經典重現啊!」、「仲以為會改到好似Edan個場冇咁激」、「搞唔掂!但係Hanna著太多衫喇!」、「伸脷啊!咁大尺度㗎咩!」

社內相親 ansonlo Anson Lo帶陳漢娜回到自己住處後上演超火辣的親熱戲!
Anson Lo帶陳漢娜回到自己住處後上演超火辣的親熱戲!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo Anson Lo仲同陳漢娜由窗邊咀到埋牆,用壁咚的姿勢狂咀陳漢娜。
Anson Lo仲同陳漢娜由窗邊咀到埋牆,用壁咚的姿勢狂咀陳漢娜。(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo Anson Lo亦重現咗韓版Timo將Hollie抱起兼咀到實的一幕!
Anson Lo亦重現咗韓版Timo將Hollie抱起兼咀到實的一幕!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo Anson Lo同陳漢娜呢part仲咀到伸埋脷!
Anson Lo同陳漢娜呢part仲咀到伸埋脷!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 陳漢娜仲將Anson Lo嘅恤衫除低,騷出精壯嘅胸肌!
陳漢娜仲將Anson Lo嘅恤衫除低,騷出精壯嘅胸肌!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo Anson Lo同陳漢娜嘅床戲雖然唔係跟足韓版,但係火辣程度都唔輸韓版!
Anson Lo同陳漢娜嘅床戲雖然唔係跟足韓版,但係火辣程度都唔輸韓版!(圖片來源:ViuTV截圖)

韓版床戲等足11集 超火辣情節性感爆燈

雖然韓版男女主角的床戲足足拖到第11集先播,但係呢段劇情嘅火辣程度完全值得大家嘅等待!被落令要同安孝燮分手的金世正被帶回家後,二人上演咗一場超激情戲碼,安考燮除咗抱住金世正嘴匀全屋之外,仲有裸上身出鏡的畫面,令觀眾睇到嘩嘩聲!

社內相親 ansonlo 安孝燮抱住金世正嘴匀全屋,呢一幕真係超考驗男主角嘅擘力!
安孝燮抱住金世正嘴匀全屋,呢一幕真係超考驗男主角嘅擘力!(圖片來源:影片截圖)
社內相親 ansonlo 安孝燮抱住金世正四周圍咀之餘,仲將金世正放係枱上面,然後邊摸邊嘴到實!
安孝燮抱住金世正四周圍咀之餘,仲將金世正放係枱上面,然後邊摸邊嘴到實!(圖片來源:影片截圖)
社內相親 ansonlo 金世正坐係安孝燮身上狂嘴的一幕亦十分火辣!
金世正坐係安孝燮身上狂嘴的一幕亦十分火辣!(圖片來源:影片截圖)
社內相親 ansonlo 安孝燮仲有裸上身的鏡頭,露出超結實手擘的一幕亦獲網民大讚!
安孝燮仲有裸上身的鏡頭,露出超結實手擘的一幕亦獲網民大讚!(圖片來源:影片截圖)

社內相親|Anson Lo陳漢娜狂派糖 甜到漏親熱場面逐個捉

港版《社內相親》即將進入結局週,除了Edan和沈殷怡這對副CP修成正果瘋狂派糖外,其實Anson Lo和陳漢娜這對主CP同樣sweet到漏!以下將會為大家整理Anson Lo同陳漢娜在劇中的4大親熱場面!

Anson Lo陳漢娜關係確定攞正牌kiss

港版第11集係陳漢娜同Anson Lo確定關係後嘅第一集,今集除咗看到兩位主角拍拖嘅冧樣外,仲有Anson Lo出trip翻嚟約陳漢娜食飯嘅劇情,二人仲係公園sweet爆嘴到實,甜度爆燈!

社內相親 ansonlo 陳漢娜同Anson Lo確定關係後首次約會,兩個人仲係公園sweet爆嘴到實!
陳漢娜同Anson Lo確定關係後首次約會,兩個人仲係公園sweet爆嘴到實!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 韓版男主角係公園同女主角都係sweet爆嘴到實,不過女主角就係坐係鞦韆上,而非港版坐係滑梯到。
韓版男主角係公園同女主角都係sweet爆嘴到實,不過女主角就係坐係鞦韆上,而非港版坐係滑梯到。(圖片來源:影片截圖)

陳漢娜胸壓Anson Lo嘴到實

Anson Lo和陳漢娜呢對主CP其實早於第3集,就已經有超親密嘅場面播出!劇中陳漢娜為躲避被家人發現自己與Anson Lo的關係,在睇見屋企人後就火速躲去Anson Lo身後,點知唔小心拉跌埋對方。最後陳漢娜直接壓在Anson Lo身上,仲同佢嘴到實!

社內相親 ansonlo 陳漢娜為避開屋企人拉實Anson Lo齊齊跌落地,仲成個人壓喺Anson Lo身上兼嘴到實!
陳漢娜為避開屋企人拉實Anson Lo齊齊跌落地,仲成個人壓喺Anson Lo身上兼嘴到實!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 韓版呢一集則係第二集就已經上演,不過女主角係想伸手拉住男主角時被拉跌,最後嘴埋一齊。
韓版呢一集則係第二集就已經上演,不過女主角係想伸手拉住男主角時被拉跌,最後嘴埋一齊。(圖片來源:影片截圖)

Anson Lo陳漢娜sweet爆嘴足15秒

雖然Anson Lo同陳漢娜在劇中keep住有互動,但係二人的親熱場面就等到第9集先再出現。劇中Anson Lo向陳漢娜表明心跡,但係陳漢娜因為自己太平凡而唔夠膽接受Anson Lo的表白。當Anson Lo聽見陳漢娜的顧慮後,man爆表示會盡全力唔俾陳漢娜擔心嘅事發生,被打動的陳漢娜最後主動嘴Anson Lo,兩個人嘴足15秒先鬆口!Anson Lo錫陳漢娜鼻尖的一幕仲被大讚甜過韓版!

社內相親 ansonlo 陳漢娜聽見Anson Lo的深情告白後主動嘴埋去,而Anson Lo喺陳漢娜鬆口之後主動錫翻埋去,兩個人足足嘴足15秒!Anson Lo嘴完陳漢娜之後仲sweet到漏錫埋陳漢娜鼻尖,超多觀眾表示呢一幕糖分極高!
陳漢娜聽見Anson Lo的深情告白後主動嘴埋去,而Anson Lo喺陳漢娜鬆口之後主動錫翻埋去,兩個人足足嘴足15秒!Anson Lo嘴完陳漢娜之後仲sweet到漏錫埋陳漢娜鼻尖,超多觀眾表示呢一幕糖分極高!(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 女主角聽見男主角的表白後忍不住主動錫埋去,男主角被嚇一嚇後重新嘴翻女主角,不過韓版就冇錫鼻尖的畫面。
女主角聽見男主角的表白後忍不住主動錫埋去,男主角被嚇一嚇後重新嘴翻女主角,不過韓版就冇錫鼻尖的畫面。(圖片來源:影片截圖)

Anson Lo陳漢娜街頭擁吻

港版第10集將會有陳漢娜終於勇敢踏出一步,接受Anson Lo的表白,二人仲會喺街頭上演擁吻嘅場面!而韓版嘅呢一集兩位主角仲喺街頭嘴足半分鐘!

社內相親 ansonlo 陳漢娜得知Anson Lo為咗自己而冇去相睇,終於被Anson Lo的誠意打動,二人互通心意後在街頭甜蜜擁吻。
陳漢娜得知Anson Lo為咗自己而冇去相睇,終於被Anson Lo的誠意打動,二人互通心意後在街頭甜蜜擁吻。(圖片來源:ViuTV截圖)
社內相親 ansonlo 女主角在得知男主角再次去相睇後,終於鼓起勇氣接受對方,仲喺街頭甜蜜擁吻咗半分鐘。
女主角在得知男主角再次去相睇後,終於鼓起勇氣接受對方,仲喺街頭甜蜜擁吻咗半分鐘。(圖片來源:影片截圖)

Anson Lo陳漢娜超激情戲份

韓版的第11集將會上映男女主角超激情的床戲,男主角會抱實女主角由廳嘴到翻房,仲會有男主角除去恤衫的畫面!

社內相親 ansonlo 韓版男女主角喺第11集上演超激情戲碼,男主角仲會邊抱實女主角邊嘴,十分火辣!
韓版男女主角喺第11集上演超激情戲碼,男主角仲會邊抱實女主角邊嘴,十分火辣!(圖片來源:影片截圖)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV截圖、影片截圖