素海霖 繪麗奈

素海霖新作5大必睇原因 身形大踴進獲網民大讚攀生涯高峰

最新娛聞

廣告

26歲的素海霖(Erena/日本藝名:繪麗奈)今年3月進軍日本後聲名大噪,先後推出多部作品都相當受歡迎,近日她推出第5部新作,更扮演香港水療中心的按摩技師!網民更指有5大原因必睇,當中身材更有大踴進,令人相當興奮。
素海霖 繪麗奈 素海霖真係好勤力,又有新作品。
素海霖真係好勤力,又有新作品。(圖片來源:X@FALENO_official)

素海霖繪麗奈︳勁多正評 網民大讚身形最正今次

對於今次第5擊新作,唔少網民睇完都表示好過之前好多,特別係身形方面,直頭形容是她生捱最高峰!素海霖身形一直飽受抨擊,本人亦一直表示唔會刻意減肥,但網民就留意到,素海霖似乎都有重視網民需求,整體fit咗唔少:「微胖就是最好的」、「身型愈嚟愈好」、「其實你已經好瘦,唔洗點減」。而素海霖喺IG都有回應自己都係喜歡呢種肉肉身形:「瘦係人哋喜歡,自己喜歡有肉啲,而且肥瘦係無一定準則,因為每個人諗嘅嘢同接觸到嘅都唔同,所以最緊要自己開心。」

素海霖 繪麗奈 素海霖身形一直飽受抨擊。
素海霖身形一直飽受抨擊。(圖片來源:IG@erena_faleno)
素海霖 繪麗奈 她坦言自己比較喜歡肉肉的身形。
她坦言自己比較喜歡肉肉的身形。(圖片來源:IG@erena_faleno)

素海霖繪麗奈︳以多款泳裝上陣

扮演按摩師的素海霖今次以不同泳裝上陣,包括藍色比堅尼、白色喱士比堅尼等,首次嘗試在野外拍攝的她與男拍檔在水池中進行了激烈的「對決」,而且亦繼續大曬廣東話:「呢度啊?」、「我已經煮好飯啦,不過喺食飯之前,我想令你舒服先!」等等。她在接受訪問時透露,入行之前就喜歡看按摩師的題材,覺得按摩過程既刺激又暧昧,感覺「很鹹濕」,所以在拍攝時感到特別緊張。

素海霖 繪麗奈 素海霖今次飾演按摩師。
素海霖今次飾演按摩師。(圖片來源:X@FALENO_official)
素海霖 繪麗奈 並以不同泳裝上陣。
並以不同泳裝上陣。(圖片來源:X@FALENO_official)
素海霖 繪麗奈 這套黑色喱士最煞食!
這套黑色喱士最煞食!(圖片來源:X@FALENO_official)

素海霖繪麗奈︳網民最期待-口部解鎖!

素海霖除咗有廣東話呢個特色之外,每次新作都會逐漸解鎖更多姿勢或者新技能,今次嚟到第5集同樣為粉絲帶嚟驚喜,解鎖網民最期待的「口部爆發」!

素海霖 繪麗奈 素海霖
(圖片來源:FSDSS-752)

素海霖繪麗奈︳首次野外激戰勁辛苦

這是素海霖首次嘗試在野外拍攝,她和男拍檔在水池中進行了激烈的對決。但是,她對於野戰卻表示不敢恭維,皆因這個情節比其他場景更辛苦,不但天氣炎熱,拍攝地點又非常偏僻,到處都有很多昆蟲飛來飛去,因此嚇到花容失色出現2次NG,直言「做到險中暑」。

素海霖 繪麗奈 素海霖曬好身材。
素海霖曬好身材。(圖片來源:X@FALENO_official)
素海霖 繪麗奈 素海霖表示在野外拍攝非常辛苦。
素海霖表示在野外拍攝非常辛苦。(圖片來源:X@FALENO_official)
素海霖 繪麗奈 素海霖直言「做到險中暑」。
素海霖直言「做到險中暑」。(圖片來源:X@FALENO_official)

素海霖繪麗奈︳演技意見兩極:有港女嘅靈魂 vs 前無古人咁hea

素海霖的演技一直都被網民關注,今次第5集有網民就大讚演技好咗好多,留言紛紛表示:「演技鏡頭都好過之前好多」、「露天泳衣嗰段,對眼有港女嘅靈魂」等等。但亦有網民認為演技仍需改進:「從來都冇見過演技咁奇怪嘅女優」、「BJ 嚟講都算係前無古人咁hea」、「今次係拍得最靚」、「只有2個肉體嘅碰撞並沒有情感上嘅交流」、「冇對白好恐怖 」、「對眼成日抄車」、「又咬唇」等批評。

素海霖 繪麗奈 素海霖
(圖片來源:ig@thisisshl)
素海霖 繪麗奈 素海霖
(圖片來源:ig@thisisshl)

撰文:東方新地(部分內容轉載自新Monday)圖片來源:IG@thisisshl、X@FALENO_official、ig@thisisshl、ig@erena_faleno、FSDSS-752