陳卓賢

房署署長羅淑佩現身馬場捧Ian陳卓賢場 甜笑冧爆全程跟住大合唱

最新娛聞

廣告

MIRROR成員陳卓賢Ian應馬會邀請,出席《時尚煲呔賽馬日》並擔任開幕表演嘉賓。著名Ian粉絲房署署長羅淑佩亦有現身支持,仲全程春風滿面, 甜笑冧爆全程跟住唱,Ian都表示非常感激署長支持,並且希望大家畀「多啲空間」署長。
陳卓賢 Ian陳卓賢今日15日)在馬場擔任《時尚煲呔賽馬日》開幕表演嘉賓。
Ian陳卓賢今日(15日)在馬場擔任《時尚煲呔賽馬日》開幕表演嘉賓。(圖片來源:東方新地)
陳卓賢 房署署長羅淑佩都有到場支持。
房署署長羅淑佩都有到場支持。(圖片來源:東方新地)

房署署長羅淑佩現身馬場捧Ian場

西裝骨骨的Ian今天戴住煲呔登場,一登場就唱出三首個人作品《正式開始》、《抱抱無尾熊》及《留一天與你喘息》,全場Ian粉絲都非常興奮,每位都跟住Ian一齊大合唱,就連首席Hellosss房署署長羅淑佩都冧爆全程跟住一齊唱,非常投入!

陳卓賢 署長羅淑佩全程跟住唱。
署長羅淑佩全程跟住唱。(圖片來源:東方新地)
陳卓賢 好投入!
好投入!(圖片來源:東方新地)
陳卓賢 笑得好慈母Feel。
笑得好慈母Feel。(圖片來源:東方新地)

Ian感激署長支持:聽到署長讚我叻仔

活動結束後,Ian在接受訪問時感激署長的支持,表示很開心能夠再次在活動上遇到對方:「之前都有特別感謝佢,佢有一次做訪問有提到我嗰名、有讚我,我好開心。我媽咪之後有好Proud咁同我講返呢件事,話聽電台聽到署長讚我叻仔,話我叻仔,我阿媽都好少讚!」

陳卓賢 羅淑佩 房屋局 羅淑佩於今年7月仍是運輸署署長時接受電台訪問,自爆是Ian的粉絲「Hellosss」。
羅淑佩於今年7月仍是運輸署署長時接受電台訪問,自爆是Ian的粉絲「Hellosss」。(圖片來源:YouTube@香港電台公共事務組RTHK)
陳卓賢 羅淑佩 房屋局 羅淑佩曾經大讚Ian乖仔,聽媽媽的話。
Ian媽媽都話聽到署長讚Ian。(圖片來源:IG@iancychan)

尊重署長閒時追星 望給予對方「多啲空間」

Ian亦希望大家能夠給予署長多點空間:「希望大家可以畀啲空間佢,因為佢都係工餘時間做一啲令自己放鬆同享受嘅事,我覺得係好尊重,亦都好多謝佢!」當得悉署長全程跟住大合唱,Ian笑指:「好開心!好鐘意同大家一齊大合唱嘅Moment,又可以突擊檢查吓大家係唔係真係有用心聽。」

陳卓賢 羅淑佩 房屋局
署長曾經追星追到入機場。(圖片來源:IG@Ian__koalabb)
陳卓賢 羅淑佩 房屋局
喺後面深情款款咁望住Ian。(圖片來源:IG@_IANFANS)
陳卓賢 羅淑佩 房屋局
笑得好開心啊!(圖片來源:IG@ianianiancychan)

口多多自爆新戲開鏡

當被問到明天有什麼工作安排時,Ian就自爆將會拍攝新戲:「聽日都有自己嘅工作,唔知講唔講得,但都照講啦!我嚟緊有一套電影,嚟緊就開鏡,所以就專心籌備。」Ian表示近期都非常大壓力,要為多個新工作而積極籌備自己。

陳卓賢 Ian自爆將有新戲開。
Ian自爆將有新戲開。(圖片來源:東方新地)

Ian回應花姐IG放負一事

久未有在社交平台上水的花姐,昨晚在IG突然上傳黑底限時動態,並加上「Get into the bin」的貼紙,突然放負。Ian就表示近期都沒有與花姐見面,對於花姐放負一事回應道:「每個人都有自己嘅日常煩惱要面對,我相信大家都識自己調適,咁如果佢有煩惱我都祝佢可以盡快解決。」但就未免加重花姐的重擔,所以不會主動向花姐了解其煩惱。

陳卓賢 Ian表示近期都冇見到花姐,希望花姐能夠盡快解決其煩惱。
Ian表示近期都冇見到花姐,希望花姐能夠盡快解決其煩惱。(圖片來源:東方新地)
陳卓賢 花姐IG Story放負。(圖片來源:IG@ahfa0908
花姐IG Story放負。(圖片來源:IG@ahfa0908
陳卓賢 花姐昨晚疑似在IG發文放負。
花姐昨晚疑似在IG發文放負。(圖片來源:IG@ahfa0908)

點擊睇陳卓賢足本版訪問!!!

撰文:東方新地圖片來源:東方新地