聲夢傳奇演唱會

聲夢飛行演唱會2023|多圖直擊15學員「WHAT WE BECOME LIVE」

最新娛聞

廣告

TVB選秀節目《聲夢傳奇》中15位學員在星期四(21日)舉行演唱會《星夢飛行 What We Become Live 2023》,今次是他們繼2021年8月的《聲·夢飛行 First Live On Stage》後,相隔兩年多再合體開騷,多圖直擊演唱會多個時刻!
 聲夢傳奇演唱會 15位學員齊齊穿上全白服裝登場。
15位學員齊齊穿上全白服裝登場。(圖片來源:東方新地)

聲夢傳奇演唱會|現場直擊演唱會各大重點!

聲夢傳奇演唱會|1.Yumi鍾柔美勁歌熱舞

早前與父親林迪安齊齊亮相於台慶夜的林沚羿Venus,今晚演唱會在個人Solo環節就即刻打頭陣,勁歌熱舞大唱《Take A Break》,身穿一身白色長裙的Venus大展舞技與歌技,非常有台型。之後就到今日壽星女鍾柔美Yumi跳唱《Breakin My Heart》,Yumi一出場就即刻惹來全場粉絲的尖叫,雖然同樣身穿白色服裝,但鬼馬露出小蠻腰大的Yumi就夠曬搶鏡!

 聲夢傳奇演唱會 壽星女Yumi大露小蠻腰。
壽星女Yumi大露小蠻腰。(圖片來源:東方新地)
 聲夢傳奇演唱會 夠曬可愛。
夠曬可愛。(圖片來源:東方新地)

聲夢傳奇演唱會|2.炎明熹現場拉票投叱咤最喜愛歌曲

炎明熹出場唱出《Crystal Clear (劇集《新聞女王》片尾曲)》同《Little Magic》,炎明熹仲即場玩拉票投叱咤最喜愛歌曲,非常即興。「今日緊張又有啲怕醜,就係拉票!因為一年一度呢個頒獎禮又開始啦,希望大家多多支持《Little Magic》,投下神聖嘅一票,多謝!」

 聲夢傳奇演唱會 聲夢傳奇 炎明熹出場唱出《Crystal Clear 劇集《新聞女王》片尾曲)》同《Little Magic》,炎明熹仲即場玩拉票投叱咤最喜愛歌曲,非常即興。
炎明熹出場唱出《Crystal Clear (劇集《新聞女王》片尾曲)》同《Little Magic》,炎明熹仲即場玩拉票投叱咤最喜愛歌曲,非常即興。(圖片來源:東方新地)

《聲夢傳奇》四小花靚相:

團體靚相:

其他成員靚相逐個睇:

圖片來源:東方新地