黃心穎

自費包雙人房 隔絕胡定欣 黃心穎橫店箝實馬明

最新娛聞

廣告

處女黨嫁一個少一個,而無綫筍盤又何嘗唔係買少見少呢?所以難得同出名又pure又ture仲好孝順嘅馬明有機會發展, 黃心穎 要落力箝實是常識吧?二人齊齊隨《深宮計》大軍北上橫店取景,雖然劇情安排有感情線發展,不過同劇仲有馬明緋聞舊愛胡定欣爭食。據悉全程橫店之旅,心穎在外黐實馬明宣示主權、在內亦自費包起大房爭取獨處機會,就係要杜絕所有異性埋馬明身,剛同陳展鵬緋聞告一段落的胡定欣自然是最大目標!

黃心穎 馬明去年撻着

去年宣傳《為食神探》期間撻着,今年初馬明同心穎BB被影到約會睇戲食飯親密關係因此曝光,可惜二人對公開戀情態度並不一致。心穎BB有意無意公開把馬明掛在口邊以示女友身份,不過馬明就一直表示仲係觀望狀態。出名孝順的馬明搵女友一向要睇媽媽頭,今年三月有傳心穎亦已經上過太古城馬家作客、亦被馬媽媽接受。

自費包雙人房

28歲 黃心穎 有觀眾緣、近年又被無綫力捧,不過《深宮計》始終係台慶大製作,所以就算得償所願同馬明齊齊喺劇中扮情侶,馬明喺劇中其實同周秀娜青梅竹馬、又同飾演王妃嘅胡定欣有曖昧,戲外正印在片場內只有份做第三選擇。

 

深宮計》演員陣容龐大,依慣常規例除了主角們、娜姐、心悠呢啲大粒外援以外,演員一概要兩位共享一間酒店房,不過據知心穎BB冇助手跟身,依然要求單人獨享一間雙人房。有指出發前心穎BB已經搭通天地線主動聯絡場記,話自己想要多啲空間為由,俾全數房費都要獨享間房,仲搵相熟場記要求同馬明安排同一層!

日頭監場 夜晚傍實

深宮計》在上海橫店分兩組拍攝,奈何馬明要到尾聲至同司設房女史黃心穎燃起愛火,整個橫店外景實情大部份糾纏於周秀娜同胡定欣之間。為咗睇實馬明,心穎BB完成拍攝第一時間撲去第二個景區拍攝場地,表面借詞旁觀學戲,其實就擺到明要宣示主權掌握馬明同舊愛所有交流。食飯時唔使多講,當然要黐實男友啦!

 

一名幕後爆料:「個個都慣咗,場戲明明冇佢份,但係只要見到馬明,就預咗會見到心穎BB,佢話嚟學嘢喎,真正係點大家都明啦,心穎BB對個個演員、幕後都好nice好好傾,不過同胡定欣就冇乜兩句。同埋人哋攞佢同馬明緋聞講笑,心穎都照單全收好受落。」心穎同定欣在IG相當活躍,但兩女就算同場,都冇任何合照,大合照都係有你冇我。

日對夜對心情靚

同情郎共處一地日對夜對,心穎BB心情特別好,就算落大雨取消拍攝、或者做Gym,一樣化行妝扮萌玩selfie。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!