莊韻澄

「40路天花板」莊韻澄大曬小背心靚相 1個破綻令網民發現玄機

最新娛聞

廣告

現年42歲的索媽莊韻澄(Xenia)獲網民大讚係「40路天花板」,近日她忽然曬出數張由司徒夾帶操刀拍攝的靚相,相中她穿著低胸小背心加牛仔熱褲,非常誘人!

莊韻澄 被發現瀏海唔同咗

莊韻澄在這輯相中大騷澎湃身形和白滑長腿,網民紛紛大讚她雖已為人母,但身形依然Fit到漏,不過有網民就發現相中莊韻澄的瀏海與現在不同,因此詢問她:「係咪舊相嚟?」

莊韻澄 莊韻澄分享小背心「新相」。
莊韻澄分享小背心「新相」。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 仲著熱褲大騷美腿。
仲著熱褲大騷美腿。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 不過睇番莊韻澄近照,她近月都以齊蔭瀏海示人。
不過睇番莊韻澄近照,她近月都以齊蔭瀏海示人。(圖片來源:IG@xeniachong)

用舊相拒認偷懶

原來這輯靚相是司徒夾帶在4個月前為莊韻澄所拍,莊韻澄在配文中亦笑言:「I’m not Lazy😌 I am on energy saving mode🔋(我不是懶惰,我是處於節能模式。)」

莊韻澄 莊韻澄這輯相由司徒夾帶操刀拍攝。
莊韻澄這輯相由司徒夾帶操刀拍攝。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 大騷澎湃身形。
大騷澎湃身形。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 只係相隔4個月,身形一樣咁Fit!
只係相隔4個月,身形一樣咁Fit!(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 司徒師父去年10月曾發布過這輯相片。
司徒師父去年10月曾發布過這輯相片。(圖片來源:IG@szetosifu)
莊韻澄 當時莊韻澄仲未前瀏海。
當時莊韻澄仲未前瀏海。(圖片來源:IG@szetosifu)
莊韻澄
(圖片來源:IG@szetosifu)

莊韻澄 獲網民封「40路天花板」

莊韻澄近年除了拍電影外,又為ViuTV拍過不少節目,包括《Show肌》、《吃掉前男友》及去年的《廚神奶奶是你媽》等,網民都希望她參加ViuTV近日宣布舉辦的選美真人騷《美麗40路》(暫名),力推「40路天花板非佢莫屬」。

美麗40路 莊韻澄雖已誕下一子,但身形仍Keep得勁好。
莊韻澄雖已誕下一子,但身形仍Keep得勁好。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 20年都零走樣。
20年都零走樣。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 仲經常豪派福利。
仲經常豪派福利。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 比堅尼 去玩直立板都超級有睇頭。
去玩直立板都超級有睇頭!(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄
(圖片來源:IG@xeniachong)

早前日本旅浸溫泉跟足傳統除晒衫

莊韻澄不時都會在社交網大派福利,早前她去日本旅行,就大曬自己浸露天風呂的靚相,仲話有跟足傳統,除晒衫入浴!

莊韻澄 現年42歲索媽莊韻澄去了日本旅行,大曬自己浸露天風呂
現年42歲索媽莊韻澄去了日本旅行,大曬自己浸露天風呂(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 仲有跟足傳統,除晒衫入浴,畫面極吸睛
仲有跟足傳統,除晒衫入浴,畫面極吸睛(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 莊韻澄話好掛住大分戶外風呂。
莊韻澄話好掛住大分戶外風呂。(圖片來源:IG@xeniachong)

水中驚現神秘黑點惹走光疑雲

另一輯溫泉照中,莊韻澄影完前正面仲影埋側面同背面,不但尺度超大,更惹來走光疑雲,浸中水中的側邊心口疑驚現神秘黑點,引來網民紛紛表示「正在努力將相片放大ing」,亦有不少網民要求她企起身,其中就包括霍哥,他更引用哥哥張國榮《Stand Up》的歌詞,叫莊韻澄:「You gotta stand up stand up!」

莊韻澄 比堅尼 莊韻澄 41歲莊韻澄就算已結婚生仔,身形依然Keep得好好。
42歲莊韻澄就算已結婚生仔,身形依然Keep得好好。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 網民紛紛提醒莊韻澄「D水會反光」,叫佢小心啲!
網民紛紛提醒莊韻澄「D水會反光」,叫佢小心啲!(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 比堅尼 莊韻澄 有網民福爾摩斯上身,指水中驚現神秘黑點。
有網民福爾摩斯上身,指水中驚現神秘黑點,疑似走光。(圖片來源:IG@xeniachong)
莊韻澄 網民紛紛指要放大張相嚟睇。
網民紛紛指要放大張相嚟睇。(圖片來源:IG@xeniachong)

重提舊愛張致恒:我唔想做離婚KOL

莊韻澄近日上由田蕊妮主持的網台節目《港女萬歲》「婚姻即地獄」篇做嘉賓,她在節目中透露自己對每一段感情都非常認真,每位都視為結婚對象,不過唯獨對住張致恒就沒有以上想法:「拍拍吓覺得呢個(張致恒)真係唔得。佢有求過婚,但佢真係好靠唔住,我唔想做離婚KOL,我好似可以預視到,惟獨佢我係唔得。」

趙頌茹 莊韻澄表示雖然每段關係都非常認真,但唯獨冇諗過要同張致恒結婚。
莊韻澄表示雖然每段關係都非常認真,但唯獨冇諗過要同張致恒結婚。(圖片來源:YouTube@杜汶澤喱騷 Chapman To’s Lateshow)
莊韻澄 趙頌茹 更表示唔想做離婚KOL
更表示唔想做離婚KOL(圖片來源:YouTube@杜汶澤喱騷 Chapman To’s Lateshow)

與「前情敵」同場 齊怒數張致恒惡行

莊韻澄在節目中又爆料指張致恒曾經要求互相交換電話檢查,結果被莊韻澄發現他在不同社交平台與女生調情。另一主持貝依霖(Chantale)就即刻大爆原來莊韻澄和張致恒交往期間,張致恒曾經私下聯絡自己:「佢同你拍拖時,都有send message畀我,話發夢見到我,幾時話我跳Lap dance(膝上舞)畀佢睇,我之後有同佢(莊韻澄)講返。」

趙頌茹 莊韻澄曾經與張致恒拍拖。
莊韻澄曾經與張致恒拍拖。(圖片來源:網上圖片)

撰文:東方新地圖片來源:IG@xeniachong、IG@szetosifu、YouTube@杜汶澤喱騷 Chapman To's Lateshow