蕭正楠

蕭正楠等做老竇 36歲翠如減產趕生狗仔

最新娛聞

廣告

蕭正楠與黃翠如拍拖三年,近日不斷傳出好事近,就連好兄弟曹永廉亦爆響口話蕭正楠:「結咗婚係唔同啲!」令已婚傳聞甚囂塵上。剛踏入36歲的翠如知道蕭正楠恨做老竇,唔想做高齡產婦,一於減產等孕到,希望在明年生狗BB!日前翠如無去新加坡出席星和頒獎禮,在港出席完活動又即換上平底鞋,同好姊妹唐詩詠出街由對方做司機之餘,行超市仲緊張護肚!唔通雙囍臨門?

蕭正楠 翠如 趕生B

早前蕭正楠與黃翠如完成手頭上工作向公司請假外遊,去過日本與英國等地,盛傳已在外地註冊,不過回港後例牌否認,翠如還說笑表示要認真考慮一下向蕭正楠求婚。一直有指翠如BB事業心重,唔想收山做人妻,想在事業上搏殺多幾年,但時間唔等人,已經36歲的翠如與蕭正楠都鍾意小朋友,最近亦有意生B,希望出年狗年生個狗B,並由Edwin就負責努力工作擔起頭家!

翠如BB緊張護肚

早前翠如出席完活動,本來穿上4吋高踭鞋的翠如BB完場即換上平底涼鞋,之後駕車去清水灣半島接好姊妹唐詩詠,見面後即讓出司機位,等詩詠負責做司機。二人前往將軍澳超市,翠如全程拎住手機狂傾,詩詠負責揀哈蜜瓜與蛋糕,其時超市人來人往,只見翠如曾出手護住腹部位置。據知翠如跟詩詠情同姊妹,約定將來有子女都會互相上契!

蕭正楠再次否認已婚

早前本刊捕獲翠如與蕭正楠雙雙步出華景山莊愛巢,向來非常大方的翠如,見到記者在場突然與蕭正楠保持距離,蕭企定定即場接受訪問時,但翠如就離奇地彈到勁遠閃人!蕭公子先係再次否認兩人已婚:「佢 (曹永廉)真係口不擇言,我話咗佢!搞到個個都以為真,好多客戶打去公司話要贊助我哋。多謝晒咁多客戶同朋友畀面啦!但時機仲未到。」

蕭正楠唔撐女友做視后

另外提到翠如今年奪視后呼聲高,蕭公子就話翠如喺TVB日子尚短,仍然係學習中,但認為佢喺《使徒行者2》的確有好大進步:「佢演呢啲傻大姐夠晒入型入格,因為佢真係傻架嘛!演番自己就搞掂晒!」但同視后仲有一段距離。

翠如BB承認會減產

翠如BB日前出席活動,接受本刊訪問時承認來年會減產:「係!係想停一停嘅!有一啲其他嘢都想,想做啲慈善嘅嘢!」不過就表示未諗有BB後會唔會停工湊B。至於被問到認為自己與蕭公子會唔會係一對師職的父母,翠如表示真係幻想唔到,亦未見過蕭公子同小朋友相處,所以真係唔知!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!