試當真

「試當真」Locker Jeannie依偎放閃 傳發展神速疑似同居

最新娛聞

廣告

YouTube頻道「試當真」一年年已吸逾29萬觀眾訂閱,成員林家熙(Locker)與「港版子瑜」吳家忻(Jeannie / kayan9896 )爆戀情,有傳二人更已發展至同居,快到呢!近日Locker就趁女友 Jeannie 登上紅館做獻唱嘉賓,公開了二人放閃合照,正試認愛!

編輯:東方新地 丨圖片:Locker@IG、Jeannie@IG丨原文:新Monday

Locker、Jeannie拍片結緣點擊突破100萬

Locker與Jeannie曾一同拍攝的《唔通佢有男朋友》是「試當真」最多人觀看之影片之一(點擊已突破一百萬!) ,Locker更在影片中說過一句對白:「我唔鍾意Jessica(陳苡臻),鍾意@kayan9896!」一早已洩露心中女神是誰。

近日Jeannie因為與MC SoHo & KidNey合唱《係咁先啦》而再度爆紅,更踩入紅館成為表演嘉賓,Locker在女友演出後決定公開與女友依偎合照放閃,並留言「Proud」讚賞女友!

Jeannie以「Kayan9896」 之名初登紅館!(圖片來源:林家熙IG)
Jeannie以「Kayan9896」 之名初登紅館!(圖片來源:林家熙IG)
睇見合照,網友爭相留言指「好sweet」,亦有人指佢哋係兄妹,張敬軒則留言表示:「閃到呢...」(圖片來源:林家熙IG)
睇見合照,網友爭相留言指「好sweet」,亦有人指佢哋係兄妹,張敬軒則留言表示:「閃到呢…」(圖片來源:林家熙IG)
(圖片來源:林家熙IG)
(圖片來源:林家熙IG)

月前受訪拒認愛

Locker早前被傳想「私有化」女神Jeannie(吳家忻),Locker出席活動時拒認,只表示雙方正在了解中!

試當真
(圖片來源:林家熙IG )
試當真
有「港版周子瑜」之稱22歲Jeannie(吳家忻,IG@kayan9896)自去年11月為《試當真》演出短片《唔通佢有男朋友》而開始為網友所熟悉,而Locker就是片中男主角。

熊仔頭:我以為做戲嚟,點知係真嘢

最搞笑是,在早前《試當真》、《熊仔頭》、《小薯茄》和《啱Channel》四台首次聯播當日,這段緋聞亦有被提及,熊仔頭也提到:「我以為係做戲嚟,點知用真嘢。」而當時Locker避忌不回,有指二人更已同居,發展相當神速。

試當真
熊仔頭又追問Jeannie是否《試當真》的演員?游學修笑言:「睇你點睇啦,因為都有啲關係。」熊仔頭又講到Locker曾在《試當真》影片中直認鍾意kayan9896,但Locker未有作出回應。

Jeannie曾表示:想將感情事低調啲

而女主角Jeannie曾表示:「喺街見到我拖住嗰個就係嗰個,想將感情事低調啲。」,但男方Locker就顯得比較避忌,他提到:「絕對冇能力私有化Jeannie,只係大家了解中,有食飯、去街,大家相處都舒服同啱傾,有發展空間。」被指態度似playboy。

試當真
有不少網友都對Locker的發言大為不滿,指Jeannie已承認兩人的戀情,但Locker卻開腔否認,只說「了解中」。
Jeannie曾表示:想將感情事低調啲
Jeannie曾表示想將感情事低調啲。

分享家居相變公開戀情

雖然早前二人講得十分保守,但日前Jeannie就貼出身穿居家服躺在Locker家中客廳的照片,又與Locker愛貓「花生」相擁,明顯是用行動代表說話,公開戀人關係。

但今星期三Jeannie就貼出居家服躺在Locker家中客廳的照片
Jeannie貼出躺在Locker家中客廳玩貓的照片。
試當真
Locker的家中大廳有張白色地毯。
試當真
Locker與愛貓「花生」。

網友:總結進度良好

公開相片後,網友立即留言:「總結進度良好,應該好快就可以溝到佢(Locker)啦。」、「Locker 屋企。」、「試吓叫花生唔好咬人。」、「你點影的?」、「Locker 隻貓。」

試當真
Locker與Jeannie被指發展神速,由了解中變成同居中。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!