謝天華

45歲Laughing嫂陀第二胎 謝天華宣布BB性別⋯

最新娛聞

廣告

謝天華05年就同圈外女友李天恩(Tina)結婚,2014年Tina以42歲高齡懷孕生咗個仔謝浩飛(小天天),今年4月,天華就喺微博宣布太太再度懷孕,天天好快做哥哥!而早前Laughing喺宣傳新戲嘅時候,公布第二胎BB嘅性別,到底天天多個弟弟定妹妹呢?

撰文:東方新地 |圖片:謝天華微博李天恩微博

謝天華4月宣布 太太再度懷孕

謝天華在4月時,於微博貼出一張超聲波圖片,佢好開心咁留言話:「今年將會迎接家裏的新成員,感恩感恩天天要做哥哥了也辛苦了媽媽。」

 

謝太高齡再懷孕會好辛苦,所以最後天華不忘寫上「I love u」送俾老婆,抵讚!

日前謝天華同陳小春、鄭伊健、錢嘉樂同林曉峰宣傳佢哋主演嘅新片《黃金兄弟》時,公佈BB性別:「係開心事嚟嘅!嚟緊屋企會再多個新成員,今次係粉紅色嘅!」即係囡囡,,湊成個「好」字,囝囝天天好快就會多個妹妹喇,恭喜晒!

View this post on Instagram

#MR1起來1起衝

A post shared by @Jordan (@jordan_chan_36) on

今年父親節,Tina送上印有天天和老公合照的水杯做禮物,睇相真係好sweet好冧,天天也長大不少,好可愛!

睇返天天細個啲相,真係同天華一個餅印,簡直係迷你大天二,笑起上嚟肯定學爸爸一樣咁受女仔歡迎呀!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
謝天華