鄭中基 演唱會

鄭中基演唱會2023︳入唔到加拿大境需要延期 直言無奈兼生氣

最新娛聞

廣告

鄭中基(Ronald)7月於澳門完成《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》首站後,將會於10月28日、31日去加拿大站,分別喺溫哥華同多倫多各演出一場。不過在昨(26日)晚上,鄭中基突然宣布會延期,而其原因竟是⋯⋯
鄭中基 演唱會 鄭中基Ronald)《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》嚟到加拿大站
鄭中基(Ronald)《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》嚟到加拿大站(圖片來源:ig@tinyeyes39)
鄭中基 演唱會
(圖片來源:ig@tinyeyes39)

鄭中基入唔到加拿大境演唱會需要延期

鄭中基(Ronald)正在舉行世界巡迴演唱會,仲有2日準備嚟到加拿大站時,Ronald突然喺社交平台宣布需要延期,Ronald亦有交代其原因為因為佢本人的加拿大入境一直處於審查中,就算經過多方努力都係未能如期出發,所以無奈只能同主辦單位決定延期,而日期、退票等安排將會盡快公布。Ronald表示佢真係「好難過、好無奈、甚至生氣」對等候多時的粉絲感到抱歉。

好難過、好無奈、甚至生氣,因為我同團隊、主辦大家都努力咗好耐,而觀眾亦都期待咗好耐,我好想好想可以做得到,真係好對唔住!好希望eTA一批到我就盡快同主辦reschedule過2場show,再同大家見面。

鄭中基 演唱會 鄭中基 Ronald宣布加拿大需要延期,因為入境問題
Ronald宣布加拿大需要延期,因為入境問題(圖片來源:ig@tinyeyes39)

網民猜測會否因為美國洛杉磯醉酒鬧事有關

對於Ronald入唔到境,唔少粉絲都留言支持,表示會等Ronald!「係fans點都會等嘅」「我地無論如何都等你!Good things are worth waiting for!」「等你~」「暴龍哥我地等你」「晴天 陰天 雨天我在何地 亦都會等你」「希望在明天,外國人做嘢係慢啲,總會可以舉行得了」今次加拿大一直唔批Ronald入境,網民就猜測其原因未知是否因為多年前Ronald飲醉酒飛機鬧事有關。當年Ronald喺美國洛杉磯飛去台北時醉酒鬧事,搞到被FBI拘捕、起訴,最終被判罰2,500美元兼留案底。

鄭中基 演唱會 鄭中基
(圖片來源:youtube@機動電視台 )

鄭中基成功入紙紅館24年2月舉行香港站

鄭中基早前宣布好消息,2024年2月將於紅館舉行演唱會的香港站!Ronald原來一直都收到不少信息問「幾時開紅館呀?」自澳門首站啟動後,更加激增,而由去年中秋第一次入紙至今已一年,Ronald 表示收到紅館確認信的一刻都有點難以置信。「 鐵柱終於磨成針!上年中秋開始入紙,每個月入,入到變成每個月嘅指定動作,當收到紅館成功批俾我哋封信嗰一刻,大腦空白一片,心諗:係L唔係㗎?真係得咗啦?我真係暈一暈,然後花咗10幾分鐘冷靜咗個人之後就諗點樣部署。除咗通知各個部門之外,最想嘅就係同大家分享第一手消息,Show date 大概係2024年2月13-18號,但實質日子暫時未定到,定到又再即刻話俾大家聽,我知道講到好亂,但係我真係好開心!再次農曆新年見!」

鄭中基 演唱會
(圖片來源:tinyeyes39)

圖片來源:大會提供、youtube@機動電視台 、ig@tinyeyes39資料或影片來源:原文刊於NewMonday