鄭丹瑞

鄭丹瑞為快餐店被炒智障員工發聲:偶然出錯,我哋應該包容!

最新娛聞

廣告

出名樂善好施的鄭丹瑞(旦哥)近日在專欄分享太太為連鎖快餐店智障員工被炒感難過的事,他又鼓勵大家要多包容別人,即刻睇吓咩事!

編輯:東方新地|原文:新monday|相片來源:鄭丹瑞@IG及新傳媒圖片庫

鄭丹瑞太太指智障員工工作表現出色

鄭丹瑞(旦哥)近日在專欄分享太太為快餐店智障員工被炒感難過的事,他提到太太十分喜歡幫襯某間連鎖快餐店的漢堡包和奶茶,不過最近戒了。原因是該連鎖快餐店請了一個智商比常人低的員工,該員工工作表現相當好,既勤力又好客,但最近卻被炒了。

前麗的電視綜藝組職員盧維思(左二)是旦哥的初戀情人,兩人結婚至今已有40年,一直恩愛。
前麗的電視綜藝組職員盧維思(左二)是旦哥的初戀情人,兩人結婚至今已有40年,並育有兩名女兒,一直恩愛。
鄭丹瑞
旦哥提到太太十分喜歡幫襯某間連鎖快餐店的漢堡包和奶茶,不過最近已戒了。

旦哥透露:「好事之妻好鍾意一邊食漢堡包,一邊同呢位姐姐傾偈,覺得佢好單純,好善良。有一次,好事之妻又幫襯呢間連鎖咖啡店,發現呢個姐姐無再做,好奇問原因?原來有客人投訴佢抹枱抹得唔乾淨,咁就被炒魷魚!好事之妻知道後,好唔開心,決定以後都唔再去幫襯呢間連鎖店。」

鄭丹瑞
旦哥透露與太太的相處之道是互相忍讓、互相尊重。
鄭丹瑞
旦哥搞笑地在專欄中稱呼太太為「好事之妻」。

鄭丹瑞太太:有一個人投訴,就要畀人炒魷

旦哥續指太太感到十分難過,又表示:「佢做得好,無人讚,唔會有人工加,但係只要有一個人投訴,就要畀人炒魷,真係陰公。」

鄭丹瑞
旦哥指太太知道智障員工被炒後感到十分難過,決定以後都唔再去幫襯該間連鎖店。
鄭丹瑞
旦哥續指太太認為只要有一個人投訴,該位智障員工就要被炒魷,真係陰公。

鄭丹瑞:唔好下下就投訴,趕絕佢哋

旦哥立即安慰太太,又提大家以後要多讚人,特別是對弱勢社群,他說:「佢哋好畀心機做嘢,偶然出錯,我哋應該包容,對佢哋好啲,唔好下下就投訴,趕絕佢哋。可能為咗逞一時之快,投訴投得好過癮,但係無諗過後果可以好嚴重,令到一個只係犯了小錯嘅人無咗份工。下次遇到人家的服務令你很受落的話,不妨向其上司稱讚一兩句。」

鄭丹瑞
旦哥叫大家唔好下下就投訴人,趕絕弱勢社群。
鄭丹瑞
旦哥又提大家以後要多啲稱讚人。

鄭丹瑞出名樂善好施

旦哥出名樂善好施,經常幫助弱勢社群,他早前舉辦了一個《想你 張國榮》節目,在他的平台播放,以悼念哥哥張國榮,而節目收益將會捐給「惜食堂」,以幫助社會有需要人士。

鄭丹瑞
旦哥出名樂善好施,早前他舉辦了一個《想你 張國榮》節目,在悼念哥哥張國榮之餘,更將節目收益捐給「惜食堂」。

關鍵詞
鄭丹瑞