鄭秀文

香港電影金像獎2024︱一文看清去年影后鄭秀文近況!病愈復出越戰越勇

最新娛聞

廣告

《香港電影金像獎2024》將於今個星期日(14日)於香港文化中心舉行,在新一年影帝影后出爐前,網民都非常關注到底去年影帝影后得主劉青雲和鄭秀文近況如何。去年在第十次入圍金像獎後,終於勇奪影后寶座的鄭秀文在獲獎後即刻中招,並因為身體狀況而令演唱會延期足足一年,不過近日Sammi終於病愈,更越戰越勇,回復最佳狀態!

影后鄭秀文獲獎後即病到失聲

至於去年在第十次入圍金像獎後,終於奪得最佳女主角的鄭秀文就在獲獎後一個月確診,康復後依然有聲沙、咳嗽等症狀。去年Sammi出席公開活動時,就向傳媒大呻因失聲感到焦慮:「有時候會擔心到瞓唔著,夜晚又會咳啦,有時候都唔係好想講嘢。」不過幸好有老公許志安照顧:「其實比較辛苦係安仔,因為我成日夜晚咳,要斟茶遞水,要拍痰,有兩、三晚咳到好手忙腳亂,又要睇急症,大家都冇覺好瞓。(咁佢會唔會擔心你情況呀?)佢都擔心,因為佢係最睇到我嘅狀況,我而家化曬妝好似好正常咁,但夜晚喺屋企就好辛苦,咁呢啲冇辦法,一定就係枕邊人受㗎啦。」

鄭秀文 鄭秀文去年終於獲得影后殊榮。(圖片來源:東方新地)
鄭秀文去年終於獲得影后殊榮。(圖片來源:東方新地)
鄭秀文 Sammi確診後依然有聲沙、咳嗽等症狀。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
Sammi確診後依然有聲沙、咳嗽等症狀。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

演唱會一度取消 落力做Gym修養1年

鄭秀文在康復後因聲沙咳嗽以及體力下降等後遺症,而決定將原定於去年7月的13場演唱會延期,不過當時因為演唱會取消公告和退票安排公佈得太遲,有內地歌迷未能及時取消行程,部分受影響的內地歌迷更在社交平台發文提出控訴,自嘲「被鄭秀文騙來香港」。至於鄭秀文身體方面,Sammi在修養期間經常落力做Gym健身,經常在社交平台大曬肌肉,網民都笑指Sammi。

鄭秀文 Sammi病愈後一直落力做Gym!(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
Sammi病愈後一直落力做Gym!(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
鄭秀文 經常在IG大曬肌肉!(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
經常在IG大曬肌肉!(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
鄭秀文 Sammi身體都越來越好。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
Sammi身體都越來越好。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

Sammi病癒拍廣告 超Fit大曬Deep V好身材

一直有觀眾緣又深受各大品牌喜愛的Sammi,近日又有最新廣告片上架,廣告片中可見病愈的Sammi狀態大勇,穿上超Deep V晚裝示人。曾經自封為「長平公主」的Sammi,今次廣告中卻不再平板胸,而心口都有少少肉地,又靚又迷人!

鄭秀文 狀態大勇Deep V拍廣告。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
狀態大勇Deep V拍廣告。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
鄭秀文 (圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

回顧鄭秀文勇奪金像獎影后感言:

去年是鄭秀文第十次入圍金像奬,賽前她已被譽為得獎呼聲最高的影后候選人,宣布得獎後,Sammi含淚講得獎感言:「其實最佳女主角呢個獎,對我嚟講從來都類似係遙不可及,又覺得只係一步之遙,喺咁多年其實我諗得最多唔係幾時或者點樣先可以得到呢個獎,而係點樣先可以喺演技上面有一個提升或者兌變。我想講其實由被人認定我係一個喜劇演員,到轉去做正劇,我所花嘅功夫、所行嘅路、遇到嘅好多困難同沿途上嘅不被認同,嚟到今日,我好感激《流水落花》嘅導演賈勝楓,由一開始就矢志不移咁相信我可以演繹呢個角色,亦都好多謝監製、編劇、戲入面好多演員,多謝整個團隊。」

鄭秀文 劉德華頒發最佳女主角獎給Sammi,並向她送上擁抱。(圖片來源:東方新地)
劉德華頒發最佳女主角獎給Sammi,並向她送上擁抱。(圖片來源:東方新地)

Sammi又提及已離世的父親:「好多謝我喺天上嘅父親,我爸爸好鍾意藝術,佢曾經講過我每一次演出或者我投身藝術嘅工作,都好似圓咗佢畢生嘅夢咁,我好希望我攞呢個獎能夠喺你藝術嘅平台上面,拼湊出更美麗嘅拼圖,好多謝媽咪,我知道你喺電視機前面睇緊我,多謝我三個家姐,多謝我細佬,特別多謝我弟弟,因為佢由細到大都比我成熟,喺好多事情上,佢都用佢嘅智慧無條件去幫助我、扶助我,幫我解決好多嘅困難。」

鄭秀文 第十次入圍,終於奪得影后大獎,Sammi喊住分享得獎感言。(圖片來源:節目截圖)
第十次入圍,終於奪得影后大獎,Sammi喊住分享得獎感言。(圖片來源:節目截圖)

Sammi續說:「我想同天下間有夢想嘅人講一聲:追尋夢想嘅路途係好困難重重,但我好想你記住我呢一刻,記住我攞獎呢個畫面,因為夢想係留畀永遠唔放棄同埋堅持嘅人,記住呢個畫面,係送畀天下間有夢想嘅人!最後我要多謝上帝,我要將今日嘅榮耀頌讚歸畀上帝!我要感謝你,冇畀一路順我,令懂得謙卑柔和,但我今日柔和唔到啦,我真係好開心呀,我今日終於唔使坐喺台下默默咁陪步,我係衝線走過啦,多謝你哋!」最後她更High爆學修哥胡楓哼出「你知不知道,知不知道,我等到花兒也謝了」,引來全場掌聲不斷。

圖片來源:東方新地、IG@sammi_chengsauman