陳妍希

金雞獎︳39歲陳妍希時裝災難 女神醜到登熱搜?Baby零濾鏡現真身!

最新娛聞

廣告

內地日前舉辦金雞獎,群星湧現,女星都盛裝登場,內地唔少網民都有對此進行點評,而同樣有出席的台灣女星陳妍希成為焦點,網民質疑她得罪造型師,著到好似50歲大媽!

陳妍希 陳妍希出席金雞獎
陳妍希全黑晚裝現身金雞獎。(圖片來源:weibo@陳妍希michelle )
陳妍希2011年因電影《那些年我們一起追的女孩》紅透三地。
陳妍希2011年因電影《那些年我們一起追的女孩》紅透三地。(圖片來源:《那些年我們一起追的女孩》劇照)

陳妍希鮮紅唇開叉裙變50歲大媽

39歲的陳妍希身穿一條繞頸高叉黑晚裝,一頭長黑髮配鮮紅色唇膏,被指成個50歲大媽!唔少網民都指陳妍希個子唔高,就唔應該揀呢款面料重壘、將自己分成幾段、繁複瑣碎、好多條帶設計的裙子,顯得佢特別擁腫,巨大化佢的包包面,形容陳妍希似足一個「披住海帶的小胖妞」。

陳妍希 陳妍希呢身造型負評多多
陳妍希呢身造型負評多多(圖片來源:weibo@陳妍希michelle )
陳妍希 小紅書中,有網民搵嚟原先模特兒示範禮服的照片與陳妍希比較
小紅書中,有網民搵嚟原先模特兒示範禮服的照片與陳妍希比較(圖片來源:小紅書@arthuurho)
陳妍希 睇返陳妍希日常靚相,非常可愛有活力
睇返陳妍希日常靚相,非常可愛有活力(圖片來源:weibo@陳妍希)
陳妍希 睇返陳妍希日常靚相,非常可愛有活力
陳妍希日常靚相又無咁難睇。(圖片來源:weibo@陳妍希)

Angelababy零濾鏡現法令紋+大黑眼袋

除咗陳妍希之外,Angelababy以及JaniceMan都有被點評。JaniceMan一身綠色緊身禮服被指又係超級顯老,雖然身材線條有優勢不過妝容無貴氣。而Angelababy一向走仙氣,今次都唔例子,不過因為高差裙改低咗,顯得Angelababy條腿好似又肥又短。她當日在後台受訪時,就在零濾鏡的下現真身,看起來膚色暗啞,臉上的法令紋相當明顯,還有又黑又大的眼袋,額頭更長滿痘痘,顏值大跌watt。

陳妍希 Baby在後台受訪時,在零濾鏡的下現真身,膚色暗啞,臉上的法令紋相當明顯,還有又黑又大的眼袋,額頭更長滿痘痘。
Baby在後台受訪時,在零濾鏡的下現真身,膚色暗啞,臉上的法令紋相當明顯,還有又黑又大的眼袋,額頭更長滿痘痘。(圖片來源:微博圖片)
陳妍希 Angelababy今次失威了!
Angelababy今次失威了!(圖片來源:小紅書@arthuurho)
陳妍希 JaniceMan呢身綠色緊身禮服真係唔個個carry到!
JaniceMan呢身綠色緊身禮服真係唔個個carry到!(圖片來源:小紅書@arthuurho)
陳妍希 睇返JaniceMan自己影的先
睇返JaniceMan自己影的先(圖片來源:weibo@JaniceMan文咏珊)
陳妍希 睇返JaniceMan自己影的先
睇返JaniceMan自己影的先(圖片來源:weibo@JaniceMan文咏珊)
陳妍希 睇返JaniceMan自己影的先
睇返JaniceMan自己影的先(圖片來源:weibo@JaniceMan文咏珊)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(內容轉載自New Monday)圖片來源:weibo@陳妍希michelle 、weibo@JaniceMan文咏珊、小紅書@arthuurho、資料或影片來源:原文刊於NewMonday