謝天華

阿仔掛住望街 謝天華好冇癮

最新娛聞

廣告

 

謝天華今日唔使開工,即陪太太Tina同兒子浩飛享受family day!天華好錫個仔,全程抱實浩飛,仲不停同佢傾偈,逗浩飛開心!點知架車行經佐敦地鐵站出口時,浩飛大感好奇,凝視窗外景觀,原來浩飛平時都好鍾意喺屋企睇風景,所以今次難得可以坐車出街,梗係望餐飽!不過,見阿仔掛住望街,都唔睬自己,天華大感冇癮!

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!