陳凱琳 細佬

陳凱琳細佬Derek返港團聚 同4個月大外甥仔如餅印

最新娛聞

廣告

現年31歲的2013年港姐冠軍陳凱琳,同龍鳳胎細佬Derek感情深厚,Derek去年中離港移居加拿大,近日同老婆返港探親,陳凱琳當然好好招待細佬,更與老公鄭嘉穎及三個囝囝,一家五口總動員出動迎賓。陳凱琳於社交網大晒合照,指今次是Derek第一次見4個月大的細仔Carlos,又話得知細佬及弟婦於加拿大生活愉快感到好安慰。

陳凱琳 細佬 鄧達智 陳凱琳父母都是中國人,Grace與龍鳳胎弟弟Derek的外表卻像混血兒,不時成為網民討論焦點。
陳凱琳父母都是中國人,Grace與龍鳳胎弟弟Derek的外表卻像混血兒,不時成為網民討論焦點。(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳 細佬 陳凱琳的細仔Carlos眼仔睩睩勁得意!
陳凱琳的細仔Carlos眼仔睩睩勁得意!(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳 細佬 Derek同陳凱琳二仔真係好似樣,果然外甥多似舅。
Derek同陳凱琳二仔真係好似樣,果然外甥多似舅。(圖片來源:IG@ghlchan)

陳凱琳二仔越大越似Derek

陳凱琳的龍鳳胎細佬Derek去年被林作狙擊,公開要求他與父親驗DNA,Derek在風波中宣佈離開香港,移居加拿大,近日他與老婆返港,與家姐陳凱琳和鄭嘉穎一家見面。俗語有云「外甥多似舅」,陳凱琳的二仔向來被指越大越似舅父Derek,今次終於同框合照,見兩甥舅不止五官相似,連笑容和表情都好一致!至於陳凱琳的4個月大細仔Carlos眼仔睩睩超可愛,更同爸爸幾似樣!

陳凱琳 細佬 Derek返香港探親,同鄭嘉穎與Grace的三個囝囝見面。
Derek返香港探親,同鄭嘉穎與Grace的三個囝囝見面。(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳 細佬 陳凱琳二仔越大越似Derek。
陳凱琳二仔越大越似Derek。(圖片來源:IG@ghlchan)

陳凱琳4個月大孻仔似嘉穎+Derek

陳凱琳透露今次是Derek首次見外甥Carlos,雖然見面時間很短暫,但過程中充滿愛和美好的食物,自己很感恩知道Derek在外地過得很好,叫他多點回來,又或者她自己都可以飛過去加拿大探望他們。鄭嘉穎和陳凱琳的三個囝囝Rafael、Yannick和Carlos都遺傳了父母的優良基因,大仔齊蔭造型好靚仔,絕對可以做童星;而4個月大的Carlos雖然未識望鏡頭,但眼仔睩睩兼嘴嘟嘟,非常精靈可愛,除了像爸爸,一雙大眼睛亦有點似舅父!

陳凱琳 細佬 Grace表示很感恩知道Derek在加拿大生活得好。
4個月大孻仔似嘉穎,又有少少似Derek。(圖片來源:IG@ghlchan)

重溫陳凱琳弟Derek血統事件!

事緣陳凱琳弟弟Derek早前在個人社交平台上載肉緊攬實爸爸的合照,相中陳父坐在他大腿上並啜手指,畫面溫馨,他用英文寫道:「你真的長大了很多,很為你感到驕傲呢!」不過不少網民又再質疑二人是否親生父子,因為爸爸膚色較白,而Derek膚色較深,而且輪廓深像外國人,父子外貌不太似樣,頓時再次成為網友焦點。

陳凱琳 細佬 鄧達智 林作 陳凱琳
陳凱琳弟弟Derek早前在個人社交平台上載肉緊攬實爸爸的合照,不少網民質疑二人是否親生父子。(圖片來源:IG@derek_hcc)
陳凱琳 細佬 鄧達智 陳凱琳
陳凱琳與細佬BB時期外貌不似混血兒。(圖片來源:討論區截圖)
陳凱琳 細佬 鄧達智 林作 陳凱琳
陳凱琳弟弟Derek曾於Instagram個人檔案中強調自己是100%香港人。(圖片來源:IG@derek_hcc)

林作出一百萬抽出求驗DNA

及後有「抽水王」之稱的林作近揚言願意拿出早前與鍾培生拳賽中得到的100萬,要求Derek與爸爸驗DNA證實是親生父子關係。鄭嘉穎在出席活動受訪時,表示指陳凱琳細佬及家人心情都好正常,而嘉穎亦認為大家很清楚林作有何目的,不回應就是最好的回應,總之事件對他們一家人並沒有影響。

陳凱琳 細佬 鄧達智 陳凱琳
陳凱琳和細佬感情要好。(圖片來源:IG@derek_hcc)
陳凱琳 細佬 鄧達智 林作 陳凱琳在細佬婚後兩日出po祝賀:「Call me 二姑奶 Congratulations to my little brother @derek_hcc for marrying the love of his life! 由細睇到你大⋯你真係大個仔啦!要好好錫老婆!」
Derek於2021年升呢做人夫,陳凱琳和鄭嘉穎開心到賀。(圖片來源:IG@ghlchan)

陳媽媽剖白子女被指似印度人之謎

其實陳凱琳母親劉惠嫺Connie曾接受港台節目《舊日的足跡》訪問,曾罕有開腔為子女的混血外表解畫。Connie表示Grace與Derek出世時與長女Joyce同樣白淨,不過後來兩姐弟去到14至15歲突然變得眼大臉尖,而細佬Derek更生多了鬚根。Connie又透露自己母親擁南亞血統:「可能我媽媽係馬來西亞人,擁有亞裔嘅容貌,細佬又喜歡戶外活動,又或者加拿大嘅食物有好多荷爾蒙啦」。所以 Grace和細佬Derek都有著混血的外表。

陳凱琳 細佬 鄧達智 林作 一家五口的全家福中,可以見到大家姐同父母最似樣,都係純正中國人樣,但陳凱琳同孖生細佬,點睇都以為佢哋係mix!
一家五口的全家福中,可以見到大家姐同父母最似樣,都係純正中國人樣,但陳凱琳同孖生細佬,點睇都以為佢哋係mix!(圖片來源:IG@ghlchan)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:IG@ghlchan、IG@derek_hcc